-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів-маніпуляторів та систем мультиліфт
Торги не відбулися
2 592 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 960.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2023 08:58 - 12.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
875570b47ccc4521a4f4c5cb7b4aff73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-07-000386-a.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( (СТО), що розташована в межах міста Києва на відстані не більше 20 км від Замовника(вул.Бакинська,37-41, м.Київ). як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 20-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2023 09:45
Вирішення:
В умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», враховуючи постанову Кабінету міністрів України від 05.03.2022 №206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» КП «Київкомунсервіс» (далі – Підприємство) проводиться безперебійна робота по вивезенню твердих побутових відходів та великогабаритних відходів у місті Києві.
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення) віднесено до комунальних послуг.
Підприємство, як виконавець комунальної послуги зобов’язане забезпечувати безперервність надання комунальних послуг.
Послуги Підприємством надаються за тарифами, розрахованими та затвердженими в установленому законодавством порядку. В тарифі враховується, в тому числі, і вартість послуги з технічного обслуговування та ремонту спеціальної техніки.
Предметом оскаржуваної закупівлі є «Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів-маніпуляторів та систем мультиліфт», яка здійснюється з метою забезпечення безпечної експлуатації і справного стану обладнання, що встановлене на спеціальних автомобілях та використовується при наданні комунальної послуги.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація має містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
На підставі Закону, технічним завданням до предмету закупівлі встановлено, що «місце надання послуг: спеціально обладнана станція технічного обслуговування Виконавця, яка повинна знаходитись в м.Київ та Київської області (на відстані не більше 20 км від Замовника(вул.Бакинська,37-41, м.Київ)… Представники Замовника мають право здійснювати контроль якості послуг, що надаються Виконавцем та відповідність їх цим технічним вимогам, не втручаючись у господарську діяльність Виконавця».
Відстань 20 км. є обґрунтованою з точки зору:
- формування тарифу на комунальну послугу;
- економії пального;
- оперативності отримання послуги з технічного обслуговування обладнання для забезпечення безперервності надання комунальної послуги;
- можливості здійснювати контроль якості послуг з технічного обслуговування обладнання.
Запропоноване скаржником «вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 20-ти кілометрів» призведе до виникнення відносин не пов’язаних з предметом закупівлі та затягування часу з надання послуги з технічного обслуговування обладнання і, як наслідок, до несвоєчасного надання комунальної послуги в порушення Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щодо безперервності надання такої послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2023 10:00