• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі складської будівлі на території АРЧ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Городище Білокриницької територіальної громади, вул. Рівненська, 112

Завершена

1 204 921.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 024.61 UAH
Період оскарження: 04.08.2023 18:45 - 14.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування рішення замовника щодо визначення переможця

Номер: e4d293e507db47c492a60078f2e831b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-011350-a.c2
Назва: Вимога на скасування рішення замовника щодо визначення переможця
Вимога:
Згідно із пунктом 1.2. проєкту договору про закупівлю, викладеного в Додатку № 3 до тендерної документації щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі складської будівлі на території АРЧ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Городище Білокриницької територіальної громади, вул. Рівненська, 112», Замовником Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області визначено, що ціна договору є твердою: «Склад, обсяги робіт, послуг, що є предметом Договору, визначаються на підставі твердої ціни, кошторисної документації та за рішенням Замовника, можуть бути зменшені відповідно до реального фінансування». Слід зазначити, що розрахунок вартості робіт (кошторисна частина) здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 року № 281. У Настанові чітко зазначено, що показник вартості роботи повинен включати в себе заробітну плату робітників-будівельників, витрати на експлуатацію будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші роботи та витрати (у тому числі кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), прибуток на одиницю виміру певного виду роботи. Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Крім того, у додатках до Настанови (форми розрахунку вартості об’єкта будівництва) передбачені: кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Однак, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» у кошторисних розрахунках щодо виконання робіт «Капітальний ремонт покрівлі складської будівлі на території АРЧ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Городище Білокриницької територіальної громади, вул. Рівненська, 112» не враховано ризики та витрати, пов’язані з інфляційними процесами. Тобто, учасником не виконано, у тому числі, але не виключно, вимоги технічної специфікації до предмету закупівлі. В підпункті 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначається, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» підлягає відхиленню на підставі вищезазначеного пункту Особливостей у зв’язку з порушенням вимог тендерної документації замовника та невиконанням вимог чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, та з метою уникнення порушень у сфері публічних закупівель, вимагаємо від Замовника усунути порушення в частині визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» шляхом відхилення. Звертаємо Вашу увагу, що у разі невиконання цієї вимоги, Товариством буде подано скаргу до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 5.1. підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»: ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни — не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Крім того, у додатках до Настанови (форми розрахунку вартості об’єкта будівництва) передбачені: кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Однак, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» у кошторисних розрахунках щодо виконання робіт «Капітальний ремонт покрівлі складської будівлі на території АРЧ АРЗ СП ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Городище Білокриницької територіальної громади, вул. Рівненська, 112» не враховано ризики та витрати, пов’язані з інфляційними процесами. Тобто, учасником не виконано, у тому числі, але не виключно, вимоги технічної специфікації до предмету закупівлі. В підпункті 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначається, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» підлягає відхиленню на підставі вищезазначеного пункту Особливостей у зв’язку з порушенням вимог тендерної документації замовника та невиконанням вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога щодо ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»

Номер: f2856a57b88e48c2980560de20ebb5f5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-011350-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога щодо ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 15 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку № 1 до тендерної документації Замовник зобов’язав учасника надати у складі тендерної пропозиції «Копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, яким посвідчується, що систему управління щодо протидії корупції здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління». Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників з огляду на таке. Сертифікація ISO не є обов’язковою в Україні. Крім того, ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) є міжнародним стандартом, який встановлює систему управління проти корупції на підприємствах. Він надає організаціям рамки та рекомендації щодо запобігання, виявлення та реагування на корупційні практики. Слід зазначити, що відповідно Закону України «Про запобігання корупції» в Україні юридичні особи незалежно від форми власності повинні мати Антикорупційну програму відповідно до Типової антикорупційної програми, що затверджена Наказом Національного агенства з питань запобігання корупції від 10.12.2021 № 794/21. Антикорупційною програмою юридичної особи є комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції у діяльності юридичної особи Згідно із пунктом 2 частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» антикорупційна програма в обов’язковому затверджується для юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі. Тобто обов’язкова наявність Антикорупційної програми та одночасно вимога щодо наявності ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) є задвоєнням стандартів, які вміщують у собі одні і ті ж вимоги та принципи ведення бізнесу. Крім того, у зв’язку з виробничою необхідністю та, враховуючи лист Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року, керуючись статтею 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, Стратегії реформування системи публічних закупівель, що затвердження розпорядженням КМУ від 24.02.2016 № 175-р та Планом заходів щодо її реалізації, з метою системного підходу до формування, підтримки та розвитку етичної поведінки учасників під час участі в публічних закупівлях та укладання договорів про закупівлі ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» Наказом від 01.02.2023 року № 03 затверджено «Настанову щодо етичної поведінки учасників / потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях». Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та скасувати незаконну вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», оскільки він є добровільним і не вимагається нормами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено