• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Операційні системи (Програмна продукція Microsoft Windows 11 Professional 64-bit)

Торги відмінено

185 367.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 853.67 UAH
Період оскарження: 04.08.2023 16:40 - 12.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: b5dd7e27b999427ea249382fc7f5cf1f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-010777-a.a2
Назва: Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Пункт 4 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" говорить: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"." Відповідно Замовник не має права вимагати конкретної назви товару і має допускати різні її варіації. Тендерна документація вимагає: "1.1. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи та інформація наведена в Додатку 2 до тендерної документації". На що учасником ТОВ "КОМЕЛ" було надано документ "Технічні вимоги погоджені і заповнені.pdf", в якому явно зазначено, що крім назви всі інші характеристики, включно з артикулом виробника, співпадають. Відповідно запропонований ТОВ "КОМЕЛ" товар 100% відповідає вимогам замовника. Назву товару зазначено у відповідності до бухгалтерських документів офіційного дистрибютора в Україні, і її міняти не можна. Вимагаємо відміними рішення про дискваліфікацію ТОВ "КОМЕЛ", оскільки воно порушує норми чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Головне управління Казначейства (далі – Замовник) розглянуло Вашу вимогу та повідомляє, що в тендерній документації Замовника допущені порушення вимог пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», які на даному етапі процедури закупівлі неможливо усунути. Враховуючи дану обставину, відкриті торги будуть відмінені відповідно до частини 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. В зв’язку з цим, Ваша вимога щодо відміни рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції не може бути задоволена. Дякуємо Вам за участь та допомогу у виявленні порушень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації

Номер: 8193ef6a42ca488382dbc771c63025f4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-010777-a.b1
Назва: Порушення закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації
Вимога:
Згідно закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник закупівлі виправляє виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Замовником було поставлено вимогу щодо усунення в пропозіції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" помилки (заміна назви пропонованого товару), на що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" змінав назву пропонованого товару на "Операційна система Microsoft Windows Pro 11 64-bit All Lng PK Lic Online DwnLd NR( FQC-10572)". Після цього Замовник визначив ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" переможцем. На вище вказане повідомляємо, що Замовник своїми рішеннями щодо вимоги про усунення невідповідності та призначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" порушує чинне законодавство, адже в тендерній документації чітко зазначено:" Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.". Оскільки було внесено зміни в назву товару, це вважається, як зміна  інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно Замоник не мав права ні вимагати заміну назви товару, ні визначати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ". Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ" та перейти до розгляду інших пропозицій згідно з нормами чинного законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Головне управління Казначейства (далі – Замовник) розглянуло Вашу вимогу та повідомляє, що рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі буде переглянуто, в зв'язку з невірним трактуванням положень п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги: Задоволено