• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)

Завершена

704 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 10 560.00 UAH
Період оскарження: 04.08.2023 15:08 - 01.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 282d3f6b9e38491998d67bd1c4b39563
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-008964-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 23.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.08.2023 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.08.2023 11:19
Дата виконання рішення Замовником: 29.08.2023 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Комісія) №13328-р/пк-пз від 23.08.2023, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Уповноважена особа вирішила: 1. Внести зміни до Тендерної документації по закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-04-008964-a та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається). 2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Римар Борис 0688414310 anton.rymar.work@gmail.com
Вимога
Відхилено

деталі у вимозі

Номер: 58cc250aded8457ebaa018f122862e0b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-008964-a.a1
Назва: деталі у вимозі
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено вимогу: Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з актами наданих послуг, які (акти) підтверджують виконання договору у повному обсязі. Строк дії договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі. Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Звертаємо увагу на аналогічну практику органу оскарження, викладену у рішеннях, які додаються. Повідомляємо, що у випадку неприведення ТД до вимог законодавства, нами дану вимогу буде оскаржено в АМКУ. У зв’язку із тим, що останній день для оскарження 10.07.2023 року, задля уникнення блокування закупівлі та її ефективності, У РАЗІ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ Замовника, просимо внести зміни до ТД та видалити вимогу про строк дії аналогічного договору не менше 1 (одного) року (12 місяців).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено