-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
704 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 10 560.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 10 560.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2023 15:08 - 01.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
282d3f6b9e38491998d67bd1c4b39563
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-008964-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- 6.1. акти по діючому договорі.pdf 10.08.2023 21:07
- СКАРГА НА УМОВИ 10.08.pdf 10.08.2023 21:07
- 9. Протокол УО 6 відхилення через недостовірну інформацію.pdf 10.08.2023 21:07
- 8. Наказ.pdf 10.08.2023 21:07
- 2. Договір 47.pdf 10.08.2023 21:07
- 7. Аналогічний договір _ акти.pdf 10.08.2023 21:07
- 3. Договір 300322.pdf 10.08.2023 21:08
- 6. Договір №18.pdf 10.08.2023 21:08
- 5. рішення від 10.05.2023 № 6306.pdf 10.08.2023 21:08
- 2,3, листи-відгуки по наданих договорах 300322 та 47.pdf 10.08.2023 21:08
- 4. рішення від 26.04.2023 № 5485.pdf 10.08.2023 21:08
- 1. скрін-шот.png 10.08.2023 21:08
- Додаткові пояснення скаржника від 17.08.23.pdf 17.08.2023 17:02
- рішення від 14.08.2023 № 12600.pdf 14.08.2023 16:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2023 № 13328.pdf 24.08.2023 13:55
- рішення від 23.08.2023 № 13328.pdf 28.08.2023 11:19
- Пояснення по суті скарги.pdf 16.08.2023 16:22
- Пояснення по суті скарги.docx 16.08.2023 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2023 21:08
Дата розгляду скарги:
23.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2023 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2023 11:19
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2023 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Комісія) №13328-р/пк-пз від 23.08.2023, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та положенням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Уповноважена особа вирішила:
1. Внести зміни до Тендерної документації по закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) код ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-04-008964-a та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022р.
Вимога
Відхилено
деталі у вимозі
Номер:
58cc250aded8457ebaa018f122862e0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-008964-a.a1
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
Відповідно до вимог ТД передбачено вимогу: Надати на підтвердження не менше 1 (одного) договору, зазначеного у довідці, з актами наданих послуг, які (акти) підтверджують виконання договору у повному обсязі. Строк дії договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). Також надати відгук від замовника по вказаному договору, який (відгук) повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі. Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Звертаємо увагу на аналогічну практику органу оскарження, викладену у рішеннях, які додаються. Повідомляємо, що у випадку неприведення ТД до вимог законодавства, нами дану вимогу буде оскаржено в АМКУ. У зв’язку із тим, що останній день для оскарження 10.07.2023 року, задля уникнення блокування закупівлі та її ефективності, У РАЗІ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ Замовника, просимо внести зміни до ТД та видалити вимогу про строк дії аналогічного договору не менше 1 (одного) року (12 місяців).
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 10.05.2023 № 6306.pdf 09.08.2023 17:18
- рішення від 26.04.2023 № 5485.pdf 09.08.2023 17:18
Дата подачі:
09.08.2023 17:18
Вирішення:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено