• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення пожежної сигналізації в будівлі гуртожитку зі столовою ДНЗ «Олевський професійний ліцей» за адресою: м. Олевськ, вул. 40 років Перемоги,1, Коростенського району, Житомирської області»

Торги відмінено

992 225.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 922.25 UAH
Період оскарження: 04.08.2023 14:05 - 30.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 908dbf06f25348baa106436e0a4a1613
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.c12
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 22.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2023 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.11.2023 16:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ №18799-р/пк-пз від 22.11.2023р. з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В", Голованов Володимир 380674126243 cezarovich1965@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 7778842883404bdfb2d9884770589dc0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.a11
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Інформацію зазначено в доданих файлах.
Дата розгляду скарги: 13.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2023 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.10.2023 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ №16844-р/пк-пз від 20.10.2023р. з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Автор: ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, Босий Микола Олексійович +380676261130 ohoronamasterservis@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження неправомірного відхилення

Номер: d9c2096a250c41a8b6481a660606d942
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.b10
Назва: Оскарження неправомірного відхилення
Скарга:
Скарга додається
Дата розгляду скарги: 22.09.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2023 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.09.2023 10:51
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2023 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ №15173-р/пк-пз від 22.09.2023р з .розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано .
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В", Голованов Володимир 380674126243 cezarovich1965@ukr.net
Вимога
Відхилено

Наявність однієї вимоги до учасників, натомість відсутність іншої, яка нормується чинним законодавством України

Номер: 8c4926b35b6345c394fa9762888abf7d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.a9
Назва: Наявність однієї вимоги до учасників, натомість відсутність іншої, яка нормується чинним законодавством України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ви зазначаєте наступне - Вимога щодо встановленої вимоги подання та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці встановлена, у зв’язку з тим, що надання послуг виконується на висоті. Ми з цим згідні, але виникає інше запитання - якщо ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі наявність дозвільного документу, яким є копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, то чому у вас відсутня вимога до учасників процедури закупівлі, яка є "обов'язковою" та вимагається Законом України "Про Охорону праці", а саме проходження спеціального (щорічного) навчання Правилам охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07)??? Чому ви порушуєте норми чинного законодавства України??? Відповідно до розділу 1. Загальні положення НПАОП 0.00-1.15-07 "ПРАВИЛА охорони праці під час виконання робіт на висоті" в якому зазначено наступне: п.1.1. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (далі - Правила) поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. п.1.2. Правила встановлюють єдиний порядок організації і виконання робіт на висоті з метою забезпечення безпеки працівників. п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: - професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121 ( z0018-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.01.95 за N 18/554; - медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за N 136/345; - спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15 ( z0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511 (далі - НПАОП 0.00-4.36-05); - навчання та перевірку знань з протипожежної безпеки осіб, які виконують вогневі роботи, відповідно до вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19.10.2004 N 126 ( z1410-04 ), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 04.11.2004 за N 1410/10009 (далі - НАПБ А.01.001-04). У нас виникає логічне запитання до Вас, чому ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі дозвільний документ, натомість у вас відсутні вимоги, які є "обов'язковими", згідно Закону України "Про Охорону праці", а саме статтю 14 Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці Працівник зобов'язаний: дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Виходячи з вищезазначеної інформації, шановний Замовнику процедури закупівлі, у вас Державний заклад освіти, де перебувають неповнолітні діти - чому у вас відсутні вимоги до учасників які є "обовязковими" для всіх субєктів господарювання і зрозуіміло, не можуть бути і не є винятком ті субєкти господарювання, які виконують роботи з підвищеною небезпекою до якої зрозуміло відносяться і роботи на висоті!!! Працівники, які будуть виконувати роботи на висоті повинні в обов'язковому порядку пройти - медичний огляд; навчання та перевірку знань з протипожежної безпеки осіб, відповідно до Постанови №444 від 26.06.2013 року; спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці - правилам охорони праці під час виконання робіт на висоті (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07); - правилам охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13), адже обовязково будуть використовувати на висоті ручні електричні інструменти - такі як електроперфоратор, електрошуруповерт і т.д.; та НПАОП 40.1-1.21-98 «Правилам безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правилам експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), «Правилам технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС) і мати групу допуску з електробезпеки, не нижче ІІІ до 1000 В, адже обовязково Прилади пожежної сигналізації з вбудованим резервним блоком живлення,"ППКП Тірас- 16П" - в кількості 4 штуки, Прилад пожежної сигналізації з вбудованим резервним блоком живлення,"ППКП Тірас- 16.128", Блок живлення БЖ; Пристрій ПКП "Веллез" 120-600 будуть підключатися до електромережі 220 Вольт., іншими словами виконувати оперативні перемикання і електромережі 220 Вольт, що відноситься до електромережі низької напруги!!! Відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 «Правилам безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС) п.2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки та здійснюють оперативні перемикання, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами!!! Наполягаємо на внесенні відповідних змін, до тендерної документації, шляхом долучення вищезазначених вимог, які є обовязковими, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки та відповідно робіт, які є предметом закупівлі та не порушувати систематично норми чинного законодавства України!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена Замовником на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його скасування (зі змінами та доповненнями). Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 встановлено випадки отримання дозвільних документів. Надання послуг, що є предметом закупівлі, включає в себе виконання робіт на висоті. Дані послуги мають право надавати лише ті підприємства, які мають відповідний дозвільний документ. Наявність у Вас ліцензії , яка підтверджує право надання послуг, підтверджує лише Ваше право надавати такі послуги, а стосовно робіт та послуг, що є роботами підвищеної небезпеки, Учасник повинен мати відповідні дозвільні документи, які підтверджують право надавати послуги підвищеної небезпеки. Встановлена нами вимога в тендерній документації є законною. А тому, наявність в учасника дозвільного документу є обов’язковим. Стосовно Ваших запитань відносно вимог охорони праці, повідомляємо, що відповідальність за наявність чи відсутність відповідних навчань з охорони праці та відповідність ЗУ «Про охорону праці», покладається на роботодавця, а не на Замовника. Саме роботодавець відповідає за своїх працівників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Необхідність внесення змін до тендерної документації, щодо вимоги, яка нормується чинним законодавством України

Номер: 552c53c93929418aa2b48736cce51cdd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.c8
Назва: Необхідність внесення змін до тендерної документації, щодо вимоги, яка нормується чинним законодавством України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документація наявна вимога до учасників процедури закупівлі, якою ви грубо порушує "авторське право" виробника програмного забезпечення програмного комплексу АВК-5 для виконання кошторисної документації. Наявність в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Кошторисна документація має містити підпис та печатку інженер-проектувальника у частині кошторисної документації. Доводимо до вашого відома, що відповідно до офіційної інформації на Ліцензії на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, зазначена наступнне - без права передачі третім особам!!! Розробником програмного забезпечення є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВФ "АВК СОЗИДАТЕЛЬ" Україна, 49009, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Акінфієва Івана, будинок 1А ПК АВК-5 встановлюється із річною ліцензією на її використання, при цьому майнові та авторські права залишаються у розробника, а замовнику надається право користування ПК АВК-5 без права передачі на його користування третім особам. Виключні майнові права на «Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» належить Товариству з обмеженою відповідальністю «НВФ «АВК Созидатель» (далі - ТОВ «НВФ «АВК Созидатель») на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір № 25594 від 09.09.2008. Відповідно до листів ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» від 13.01. 2021 № 01/13/1-Вих. та від 26.01.2021 № 01/26/1-Вих. ПП «Український експертний будівельний центр» є офіційним дилером по розповсюдженню на території України, повязаних з ПК АВК-5, в тому числі з правом надання послуг із встановлення та супроводження ПК АВК-5. Умови придбання та супроводження ПК АВК-5 у всіх офіційних дилерів на території однакові. Вартість з встановлення на персональні комп'ютери Програмного комплексу АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" шляхом надання інсталяційних паролів для 2 робочих місць (2 з підсистемою "Підрядник") встановлюється ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» та оприлюднюється на офіційному сайті компанії http://avk5.com.ua та є однаковою для всіх офіційних дилерів на території України. Чинним законодавством України. а саме статтею 176 ККУ "Порушення авторського права і суміжних прав" чітко зазначене наступне - 1. Незаконне відтворення, розповсюдження творів науки, літератури і мистецтва, комп’ютерних програм і баз даних, а так само незаконне відтворення, розповсюдження виконань, фонограм, відеограм і програм мовлення, їх незаконне тиражування та розповсюдження на аудіо- та відеокасетах, дискетах, інших носіях інформації, камкординг, кардшейрінг або інше умисне порушення авторського права і суміжних прав, а також фінансування таких дій, якщо це завдало матеріальної шкоди у значному розмірі, - караються штрафом від двохсот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк. 2. Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або завдали матеріальної шкоди у великому розмірі, - караються штрафом від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років. 3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища або організованою групою, або якщо вони завдали матеріальної шкоди в особливо великому розмірі, - караються штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. Виходячи з вищезазначеної інформації, з метою недопущення порушення норм статті 176 Кримінального кодексу України наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації щодо Наявності в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу - На підтвердження Учасник в своїй тендерній пропозиції надає скан-копію чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5, без права передачі третім особам, або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного комплексу АВК-5 в своїй господарській діяльності!!! В випадку ігнорування нашої вимоги, ми звернемося до офіційного розробника ТОВ «НВФ «АВК Созидатель», або офіційного дилера програмного комплексу АВК-5 на території України, щодо ініціювання ним звернення до правоохоронних органів, стосовно грубого порушення Замовником чинного законодавства України, а саме норм Статті 176 ККУ "Порушення авторського права і суміжних прав". Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ознайомившись з Вашим питанням, повідомляємо наступне: Вимога щодо наявності програмного комплексу АВК, яка встановлена в тендерній документації, з метою, правильного подання Учасником розрахунку ціни пропозиції, з урахуванням всіх чинних норми та вимог. Радимо ознайомитись Вам, з визначенням, що є авторське право та в чому полягає різницяі між використанням на договірних засадах програмного комплексу , а саме: шляхом придбання ліцензійної версії програми., яка є необхідної для складання кошторисів та використанням авторського права!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невиконання рішень АМКУ!!!

Номер: a2e8ea068aa640b1a327b491c9c49df7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.b7
Назва: Невиконання рішень АМКУ!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в вашій попередній тендерній документації, було зазначена наступна вимога 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*. Обов’язкова умова наявності перебування в учасника наступних штатних працівників, зокрема наступних інженерно-технічних працівників: - головний інженер або особа на яку покладено обов'язки головного інженера; - виконавець робіт та/або майстер або інша особа, яка виконує його функції; - інженер з охорони праці або особа на яку покладено обов'язки інженера з охорони праці. Відповідно до пунктів 14 і 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 встановлено Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, зокрема, кадрові вимоги: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"), "Автоматизація та приладобудування", "Електроніка та телекомунікації", "Електрична інженерія"; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю "Пожежна безпека") не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Враховуючи наведене, зазначені положення Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами в цій частині. Рішенням постійно діючої колегії АМКУ № 13226-р/пк-пз від 22.08.2023 року пунктом 4 зазначено наступне: Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Шановний Замовнику процедури закупівлі постійно діюча колегія АМКУ чітко зазначила - шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині,а не повне видалення!!! Враховуючи наведене Ваша вимога, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, повинна узгоджуватися з Ліцензійними умовами в цій частині і це чітко прописане в рішенні постійно діючої колегії АМКУ!!! Відповідно до частини 22 статті 18 Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Так у нас до вас запитання Шановний Замовнику, чому ви не виконуєте рішення АМКУ!!! Постійно діюча колегія АМКУ в своєму рішені чітко зазначила - шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині,а не повне видалення вимоги, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, яке передбачене чинним законодавством України, а саме Постановою №852 від 23.11.2016 року, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі - Встановлення пожежної сигналізації в будівлі гуртожитку зі столовою ДНЗ «Олевський професійний ліцей» за адресою: м. Олевськ, вул. 40 років Перемоги,1, Коростенського району, Житомирської області»!!! Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації, відповідно до змісту рішення постійно діючої колегії АМКУ № 13226-р/пк-пз від 22.08.2023 року пункт 4. В випадку ігноруванння нашої вимоги,ви Шановний Замовник нічого нам не залишає і ми впенені і іншим добросовісним учасникам, як тільки звернутися з відповідною офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ, щодо зобовязання вас внести відповідні зміни до тендерної документації та до Держаудитслужби, щодо ініціювання перевірки даної закупівлі та притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності уповноваженої особи (уповноважених осіб) Замовника процедури закупівлі, щодо систематичних порушень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2023р. №13226-р/пк-пз виконано Замовник у повному обсязі. Жоден пункт рішення не містить чіткої вимоги АМКУ, щодо внесення змін до Тендерної пропозиції, шляхом включення інших кваліфікаційних критеріїв, а особливо тих, які Ви, як скаржник хотіли. Рішення містить вимогу усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Всі вимоги рішення Замовником виконані в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Повна дискримінація учасників процедури та ЛОБІЮВАННЯ інетересів зацікавленого учасника!!!

Номер: fb9d9a36eee44b2eb480a66ca3e9b3f8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.b6
Назва: Повна дискримінація учасників процедури та ЛОБІЮВАННЯ інетересів зацікавленого учасника!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в п.4.4 Строки надання послуг зазначено до 30 вересня 2023 року включно. Ви взагалі в своєму розумі??? При дотриманні всіх процедур закупівлі, згідно з чинним законодаством України і при такому обсязі робіт це не можливо фізично будь-якому учаснику процедури закупівлі, ну звичайно окрім того, інтереси якого ви ЛОБІЮЄТЕ в данній закупівлі і це вже чітко проглядається навіть неозброєним оком!!! Зараз ми це вам з легкістю доведемо: По-перше, аукціон відповідно до інформації, яка зазначена на офіційній сторінці закупівлі відповідно до індентифікатора закупівлі - UA-2023-08-04-007301-a буде відбуватися 4 вересня об 11:35. Далі не більше 5 (пяти) робочих днів на розгляд кожної тендерної пропозиції учасників (це максимум), мінімум нехай 2 (два) робочі дні, коли навіть буде 1 (один) ваш зацікавлений учасник інтереси якого ви "ЛОБІЮЄТЕ"!!! Тобто це 6 вересня 2023 року. По-друге, відповідно до частини 3 пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника до Органу оскарження Договір про закупівлю не може бути викладено (оприлюднено) раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти Договір про закупівлю. Тобто це не раніше 11 вересня 2023 року. По-третє, підписання, реєстрації в Державній казначейській службі України та оприлюднення затвердженого та підписаного договору про закупівлю між Замовником та Переможцем - це ще мінімум 5 (пять) робочих днів, тобто це не раніше 18 вересня 2023 року. Залишається на все-про-все 10 (десять) робочих а з суботами 12 (дванадцять) робочих днів. При таких об'ємах робіт це неможливо фізично виконати жодному учаснику процедури закупівлі!!! По-четверте, в Проекті Договору п.13. Строк дії Договору 13.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін і діє до 31.12.2023, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Як це можна взагалі розуміти Шановний Замовнику процедури закупівлі??? Строки надання послуг зазначено до 30 вересня 2023 року включно. А Договір діє до 31.12.2023, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Якщо в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, тобто умови Договору ще і діють на необмежений термін часу протягом 2024 року. Повний абсурд!!! Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної докунтації, відповідно до вимог та норм чиного законодавства України, з врахуванням обсягів робіт та процедури закупівлі. В випадку ігноруванння нашої вимоги,ви Шановний Замовник нічого нам не залишає і ми впенені і іншим добросовісним учасникам, як тільки звернутися з відповідною офіційною скаргою до постійно діючої колегії АМКУ, щодо зобовязання вас внести відповідні зміни до тендерної документації та до Держаудитслужби, щодо ініціювання перевірки даної закупівлі та притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності уповноваженої особи (уповноважених осіб) Замовника процедури закупівлі, щодо систематичних порушень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, на те, що надання послуги, що є предметом закупівлі, повинні надаватися Переможцем процедури закупівлі в закладі професійно-технічного навчального закладу, а саме в гуртожитку та їдальні. Встановлена вимога, щодо надання послуг до 30.09.2023 року. Послуги повинні бути надані лише в цей строк, з метою дотримання вимог щодо забезпечення охорони здоров’я, ліцеїстів, які в цей час будуть здобувати освіту. А стосовно фізичної неможливості надання таких послуг в такий строк, хочеться повідомити Вас, що надання послуг, що є предметом закупівлі, може бути здійснене у строки визначені Замовником при необхідній кількості кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід. Відсутність відповідної кількості таких працівників у Вас, як у потенційного Учасника, жодним чином не є встановленою дискримінаційною вимогою та не обмежую потенційне коло Учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовника в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України та грубо його порушує.

Номер: 651a23bf78c6481eb18edd9abd49a4de
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.c5
Назва: Вимога Замовника в тендерній документації, яка не відповідає чинному законодавству України та грубо його порушує.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі з якою метою ви обмежуєте потенційну кількість учвасників процедури закупівлі та порушуєте норму Закону України, щодо порядку отримання дозвільних документів для виконання робіт з підвищеною небезпекою, а саме - Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці В пункті 1.6 Додатку 3 Тендерної документації вказано «…декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (з відмітками про реєстрацію такої декларації в уповноважених державних установах)…» Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі нас і інших багатьох учасників в даній процедурі закупівлі. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці надається відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. В зазначеній постанові вказаний ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Згідно з цим Порядком, Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг в паперовій формі або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через Портал електронних сервісів Мінекономіки, інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Нормативно-правові акти з питань надання адміністративної послуги, щодо Реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці визначається наступними Законами України та чинним Постановами КМУ: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" Закон України "Про охорону праці" Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану" Послуга надається територіальними органами Держпраці в електронному вигляді та через центри надання адміністративних послуг за місцем державної реєстрації суб’єкта звернення!!! Нами, як потенційним учасником державної закупівлі отримано Декларацію матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника. У вказаній Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зазначена дата реєстрації у територіальному органі Держпраці та її реєстраційний номер №____. Це є нормою та вимогою чинного законодавства України!!! Тож, вимога Замовника, щодо відмітки уповноважених державних установах на Декларації є дискримінаційною по відношенню до таких учасників, які отримували дозвільні документи через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, так і дана вимога є дискримінаційною та неправомірною, яка не відповідає чинному змконодавству України. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Наполягаємо на внесенні відповідних змін до даної вимоги та приведення її до норм чинного законодавства України, а не так як ви собі захотіли Шановний Замовнику процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося не пізніше, ніж завтра з офіційною скаргою до АМКУ, що ще в більшій мірі затягне процедуру закупівлі і повірте ми не жартуємо і ми це зробимо. Сподіваємося на здоровий глузд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. За результатами розгляду вашого звернення можемо повідомити наступне. Тендерна документація розроблена Замовником на підставі вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його скасування (зі змінами та доповненнями). Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 встановлено випадки отримання дозвільних документів. Надання послуг, що є предметом закупівлі, включає в себе виконання робіт на висоті. Дані послуги мають право надавати лише ті підприємства, які мають відповідний дозвільний документ. Наявність у Вас ліцензії , яка підтверджує право надання послуг, підтверджує лише Ваше право надавати такі послуги, а стосовно робіт та послуг, що є роботами підвищеної небезпеки, Учасник повинен мати відповідні дозвільні документи, які підтверджують право надавати послуги підвищеної небезпеки. Встановлена нами вимога в тендерній документації є законною. А тому, наявність в учасника дозвільного документу є обов’язковим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Наявність вимоги в тендерній документації, яка була неодноразово визнана, як дискриміанційною постійно діючою колегією АМКУ та якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі

Номер: 353b454bd9744579b17f4e69321518bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.b4
Назва: Наявність вимоги в тендерній документації, яка була неодноразово визнана, як дискриміанційною постійно діючою колегією АМКУ та якою Замовник навмисно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі: В пункті 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Для ознайомлення з об’ємом послуг передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. По-перше, дана умова(вимога) тендерної документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового АКТУ обстеження. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, будьз-який з учасників може бути позбавлений можливості підписати у Замовника АКТ огляду об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання АКТУ огляду об'єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 Наполягаємо на видаленні даної беззаперечно дскримінаційної вмиоги до учасників процедури закупівлі, якою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. В випадку ігноруваня нашої вимоги, щодо видалення даної незаконної та повністю дискримінаційної вимоги до учасників процедури закупівлі ми звернемося не пізніше, ніж завтра з офіційною скаргою до АМКУ, що ще в більшій мірі затягне процедуру закупівлі і повірте ми не жартуємо і ми це зробимо. Сподіваємося на здоровий глузд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне: Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації, а саме Замовником встановлено, що: «Для ознайомлення з об’ємом послуг передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Встановлення такої вимоги спрямоване на ознайомлення Учасників з фактичним переліком/обсягом послуг що є предметом закупівлі. Дана вимога до Учасників є необхідною та правомірною. Жодних обмежень щодо підписання акту огляду в Тендерній документації не встановлено. Таким чином, вимога про надання акту огляду надає можливість Учаснику ознайомитися з предметом закупівлі та оцінити свої можливості потенційної участі в закупівлі. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель в межах чинного законодавства України. Жодним чином не порушуються загальні принципи закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг код ДК 021:2015:45310000-3-Електромонтажні роботи, «Встановлення пожежної сигналізації в будівлі гуртожитку зв столовою ДНЗ «Олевський професійний ліцей» за адресою: м. Олевськ, вул. 40 років Перемоги, 1, Коростенського району, Житомирської області»

Номер: cbe65dc8e76243d69ba54ecd46513ec9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-04-007301-a.b3
Назва: СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг код ДК 021:2015:45310000-3-Електромонтажні роботи, «Встановлення пожежної сигналізації в будівлі гуртожитку зв столовою ДНЗ «Олевський професійний ліцей» за адресою: м. Олевськ, вул. 40 років Перемоги, 1, Коростенського району, Житомирської області»
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 22.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.08.2023 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.08.2023 17:23
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2023 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення АМКУ №13226-р/пк-пз від 22.08.2023року з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано в повному обсязі.
Автор: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Олександр Мельниченко +380677009785 vedainstalling@gmail.com