09130000-9 Нафта і дистиляти ( бензин А-92, дизпаливо )
Розташування АЗС в радіусі 5 км від Замовника; Бензин А-92 – 9500 л., дизпаливо – 38 257 л.; Окремими партіями згідно заявок Замовника в мережі АЗС Учасника, для автобусів ,спеціалізованих для перевезення школярів з габаритними розмірами не менше: довжина 8610 мм / ширина 2500 мм / висота 2960 мм . При русі та території АЗС зовнішній габаритний радіус повороту для автобуса по точці переднього бампера, найбільш віддаленій від центру повороту повинен бути не менше 10,5 м. Ширина коридору, який займає автобус під час повороту з зовнішнім габаритним радіусом 10,5 м, не менше 6,2 м. Заправка бензином та дизпаливом повинна здійснюватися з лівого та правого бортів автобусів. Обов’язкова наявність обслуговуючого персоналу для подачі гумотканинними рукавами з автоматичним пістолетом до транспортного засобу. Категорія АЗС за потужністю : середня, або велика. Температура фільтрації дизпалива, в період зимнього часу, повинна бути не менше мінус 32 градуси.
Завершена
1 289 354.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 893.54 UAH
Період оскарження:02.03.2018 14:33 - 13.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення замовника № 24 від 19.03.2018р
Номер:bcdc60c3b99a4b97b360c9878c6d5bde
Пов'язана кваліфікація:ФОП Фіцура Олександр Олександрович, UA-EDR 1982909534
Ідентифікатор запиту:UA-2018-03-02-000447-b.a1
Назва:Щодо скасування рішення замовника № 24 від 19.03.2018р
Вимога:
ТОВ «Катран» керуючись чинним законодавством України у сфері публічних закупівель та оголошенням про державну закупівлю за посиланням UA-2018-03-02-000447-b повідомляє наступне.
Протоколом № 24 від 19.03.2018 року за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції було визнано переможцем ФОП Фіцура Олександр Олександрович.
ТОВ «Катран» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасник процедури закупівлі надає такі документи:
………..3. довідка про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договору (копії договору, що завірена відповідно до законодавства)»
ФОП Фіцура Олександр Олександрович НЕ НАДАВ довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договору, що є порушенням вимог тендерної документації та ст. 16 Закону України про публічні закупівлі.
2. Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
1. Копії чинних на момент розкриття сертифікатів відповідності на товар, що пропонується….»
ФОП Фіцура Олександр Олександрович НЕ НАДАВ копії чинних на момент розкриття сертифікатів відповідності на товар, що пропонується, що є порушенням вимог тендерної документації та ст. 16 Закону України про публічні закупівлі.
3. Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, а саме:
………2. Довідка в довільній формі, яка містить відомості про детальний опис товару, що пропонується.»
ФОП Фіцура Олександр Олександрович НЕ НАДАВ Довідку в довільній формі, яка містить відомості про детальний опис товару, що пропонується, що є порушенням вимог тендерної документації та ст. 16 Закону України про публічні закупівлі.
Таким чином, пропозиція ФОП Фіцура Олександр Олександрович не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1.Прийняти вимогу до розгляду.
2.Скасувати рішення тендерного комітету № 24 від 19.03.2018 щодо визначення переможцем ФОП Фіцура Олександр Олександрович, так як його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Керуючись абзацом 2 ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - тендерну пропозицію ТОВ «Катран»