• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ПЗЗ-23Т_070_ВО: Підшипники до рухомого складу (Лот № 1 – Підшипники; Лот № 2 – Підшипники буксові; Лот № 3 – Підшипники)

Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.

Завершена

1 196 828.69 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 025.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2023 17:06 - 08.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 7bbe5fd53dae48fb833319b6160200b1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-03-012279-a.c1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В п.4.2 Тендерної документації зазначено, що закупку буде проведено по лотам, зокрема Лот №1 передбачає закупку підшипників 8320НЛ, 80-32134ЛМ, 80-62421 та 90-32234М1, Лот №2 – підшипники 30-42536ЛМ та 30-52536 ЛМ, Лот №3 – підшипники НО-42330Л1М, НО-92417К2М та НО-32424М. Наше підприємство є вітчизняним виробником підшипникової продукції, у тому числі і для залізничної галузі, має успішний багаторічний досвід поставок товарів державним та приватним підприємствам машинобудівної та вагонобудівної промисловості. Вивчивши документацію даної закупівлі, маємо бажання прийняти участь у даних торгах, та запропонувати до постачання зазначену продукцію за максимально низькими цінами, що дасть можливість суттєвої економії бюджетних коштів. Але до номенклатури підшипників зазначених в Лоті 1 тендерної документації включено підшипники, які не виготовляються нашим підприємством, зокрема це підшипники 8320НЛ, 80-62421 та 90-32234М1. Слід зазначити, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, такі дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведене, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, та привести їх у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме винести в окремий лот: - Лот №4: Підшипник 80-32134ЛМ. Даний поділ дозволить значно розширити коло учасників процедури, створивши здорову конкуренцію та як результат суттєву економію бюджетних коштів. 2. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 7 до ТД (проект договору) п. 7.2. «Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 ( п’ятнадцятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал, ущільнення тощо, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати, які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, тай ще у період воєнного стану в країні, змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків, пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме передбачити: - авансовий платіж у розмірі 50 (п’ятдесяти) % протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання сторонами договору; - залишок у розмірі 50 (п’ятдесяти) % протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання видаткової накладної.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику. Щодо додаткового поділу закупівлі на лоти – дане рішення спричинить порушення Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки абзац 2 частини 2 статті 4 Закону регламентує наступне: «У річному плані повинна міститися така інформація: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)». Оскільки дана процедура закупівлі початково була поділена на три лоти, у річному плані закупівлі відповідно також міститься інформація про три лоти, а річний план закупівлі неможливо редагувати (змінити інформацію про лоти, відкоригувати інформацію про очікувану вартість і т. д.), якщо з плану вже оголошено закупівлю. Щодо умов оплати – замовник не має змоги змінити умови оплати, оскільки строк оплати для даної продукції встановлений розпорядженням правління АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено