• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 33140000-3 — Медичні матеріали (Пакет червоний для збору, зберігання та утилізації медичних відходів, категорії В, 20 мкм, 500мм*600мм 30л (код НК 024:2023 62172 -Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів) ; Пакет червоний для збору, зберігання та утилізації медичних відходів, категорії В, 20 мкм, 600мм*700мм 60л. (код НК 024:2023 62172 -Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів); Мішок з поліпропілену для автоклавування до 134 С, розмір 600 мм*760 мм (код НК 024:2023 13735 - Паковання для стерилізування одноразового використання)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції – українська.

Торги відмінено

47 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 238.50 UAH
Період оскарження: 03.08.2023 16:56 - 08.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Висновок СЕС

Номер: 4e3918b9448c414ebbf2cde40d5c882b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-03-012115-a.c1
Назва: Висновок СЕС
Вимога:
Шановний Замовник, уважно ознайомившись з тендерною документацію були встановлені вимоги, що викладені у ній, які обмежують конкуренцію учасників та призводять до їх дискримінації, а отже порушують принципи здійснення закупівель, передбачені чинним законодавством України. Крім того, згідно змісту тендерної документації Замовник вимагає від учасників закупівлі надання документу, що не передбачений положеннями чинного законодавства України для даного виду товару та його отримання є абсолютно добровільним, а отже його відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Так, згідно змісту тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерних пропозицій учасників надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте доводимо до відома Замовника, що статтею 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» визначено об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Постановою № 44 внесено зміни до постанови КМУ від 05.10.2011 р. № 1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України», зокрема, підпункт 3 доповнено абзацом такого змісту: «медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;». Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів №1031 від 05.10.2011 р. «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України» (із змінами), санітарно-епідеміологічному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю), серед іншого, не підлягають медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Крім того, згідно з листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 07.06.2016 р. № 15-1-2-6/3490, висновок Державної санітарно-епідеміологічної служби має супроводжувати медичний виріб тільки якщо він одночасно відповідає таким критеріям:  відсутність документа, що посвідчує легалізацію медичного виробу в Україні;  стерильність такого медичного виробу;  метою ввезення на митну територію України є одна з наступних: участь у програмі технічної допомоги, програмах міжнародного співробітництва, у разі стихійного лиха, аварій, епідемій та епізоотій, екологічних, техногенних катастроф, проведення АТО, введення воєнного/надзвичайного стану. Таким чином, грунтуючись на аналізі чинного законодавства повідомляємо, що висновок ДСЕС не є необхідним супровідним документом для медичних виробів, оскільки, серед іншого, проведення державного санітарно-епідеміологічного контролю та державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено вимогами чинних Технічних регламентів щодо медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, що імплантують (за процедурою оцінки відповідності), затверджених Постановами Кабінету Міністрів від 02.10.2013 №753, 754, 755 та за раніше діючою процедурою державної реєстрації медичних виробів. Отже, на підставі викладеного та у відповідності до положень статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення вимог закону та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 3.1. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України №247 від 09.10.2000 (зі змінами): державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Також пунктом 3.2. зазначеного Порядку встановлена пряма заборона використання продукції без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" визначений перелік об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в тому числі продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Предметом даної закупівлі є Пакети для збору, зберігання та утилізації медичних відходів, категорії В. Відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом МОЗ України 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602), категорія В - епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи. Тобто, відходи категорії В можуть завдати шкоди здоров’ю людей, є об’єктами проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та передбачають наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. З червня 2016 року всі висновки СЕС видаються Держпродспоживслужбою (Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів). Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Норми відповідності затверджуються головним санітарним лікарем і повинні в обов'язковому порядку виконуватися власником об'єкта експертизи. Висновок СЕС необхідний у випадках ввезення на територію України товарів, які повинні в обов'язковому порядку відповідати вимогам санітарно-епідеміологічної експертизи. Даний документ має юридичну силу не тільки в процесі митного очищення вантажу, але і в подальшому при продажу або перевірці контролюючими органами. Висновок СЕС підтверджує безпеку продукції для життя і здоров'я людини, а також відповідність вимогам гігієнічних норм. Зазначений Висновок СЕС може отримати будь-який учасник процедури закупівлі, тому жодних дискримінаційних умов вимога надання Висновку СЕС не містить. Враховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації. Дякуємо за небайдужість до закупівлі, спродаваємось на подальшу співпрацю.
Статус вимоги: Відхилено