-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Витратні матеріали для гемодіалізу
Кількість: Під 9 штук слід розуміти - 9 найменувань, згідно Додатку 2 Тендерної документації.
Завершена
84 596 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 422 982.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 422 982.21 UAH
Період оскарження:
12.01.2018 15:24 - 10.03.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
6262b4b00f9f4c22ae4206a0ebcf2b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-12-000032-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.02.2018 11:36
- Інвестиційна пропозиція 02.02.2018 11:36
Дата подачі:
02.02.2018 11:36
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2018-01-12-000032-c.a1 від 02.02.2018 р. повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом спільно із залученими спеціалістами Львівської обласної клінічної лікарні було розглянуто ваші вимоги і пропозиції та прийнято рішення про внесення відповідних змін до Тендерної документації у порядку визначеному ч. 1 ст. 10 та ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, вимогу про внесення змін щодо площі поверхні діалізаторів вважаємо безпідставною, оскільки на ринку існує декілька виробників, продукція яких відповідає параметрам встановленим у Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації. У зв’язку з цим вважаємо, що дана вимога не обмежує кола учасників та не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Знесення змін до тендерної документації
Номер:
2043a9dd3f354e9cab665ef304f52a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-12-000032-c.c2
Назва:
Знесення змін до тендерної документації
Скарга:
Скарга про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 09.02.2018 16:23
- Скарга 09.02.2018 16:23
- Копія інформаційного каталогу 09.02.2018 16:23
- Копія інформації виробника щодо якісних характеристик високопоточних діалізаторів 09.02.2018 16:23
- Вимога 09.02.2018 16:38
- Рішення від 13.02.2018 № 1257+лист Замовнику.pdf 14.02.2018 14:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2018 № 1833.pdf 01.03.2018 16:26
- Рішення від 28.02.2018 № 1833.pdf 03.03.2018 18:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2018 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2018 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
06.03.2018 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення № 1833 від 28.02.2018 р. Замовником внесено зміни до умов Тендерної документації.