• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 Євро (талони)

Завершена

358 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 790.00 UAH
Період оскарження: 03.08.2023 11:19 - 08.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 9015e14655574518991b7a54dc400456
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-03-003744-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовнику! Ви вимагаєте від учасників надання довідки у довільній формі про підтвердження НАЯВНОСТІ розповсюдженої мережі АЗС на території Святошинського, Солом’янського (не менше 3-х), Шевченківського районах м. Києва, що працюють в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень. В той час, як відповідно до установчих документів Вашого підприємства (підрозділу) Ви знаходитесь на території Солом'янського району. Вимогу щодо наявності не менше 3-х АЗС на території Солом'янського райноу може виконати лише одна мережа АЗС. Ви не обгрунтували необхідність наявності АЗС в Святошинському та Шевченківському районах. Зазначена вимога щодо розташування АЗС очевидно прописана під того єдиного постачальника, що має щонайменше 3 АЗС на території Солом'янського району. Окрім цього, ви вимагаєте від учасників єдиний талон, що є черговим доказом просування інтересів конкретного постачальника. Нагадуємо Вам, що принципом проведення відкритих торгів є недискримінація учасникв (стаття 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Ви порушуєте цю норму закону. Окрім зазначеного вище, Ви вимагаєте листи від партнерів учасника (власником АЗС (емітентом талонів) відпуску палива. Зазначена вимога є абсолютно не логічною, оскільки партнер учасника має зобов'язання лише перед своїми контрагентами, якими є потенційні учасники. Ви не є контрагентом партнера учасника, а отже він не може і не має права гарантувати Вам відпуск палива. Партнер учасника може гарантувати виконання зобов'язань лише перед потенційним учасником, навіть якщо за умовами партнерського договору, учасник має право здійснювати перепродаж талонів. Отже, вимагаємо Вас привести документацію у відповідність до законодавства та припинити здійснювати таке нахабне та очевидне просування інтересів конкретного постачальника. У разі незадоволення вимоги - нами буде складено заяву до правоохоронних органів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо наступне. Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Сфера діяльності нашої установи поширюється на декілька районів м. Києва. Тому вимагаючи від Учасника наявності розповсюдженої мережі АЗС на території Святошинського, Солом’янського (не менше 3-х), Шевченківського районах м. Києва, що працюють в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень, установа забезпечує можливість своєчасного та безперебійного постачання бензину для заправки автомобілів в межах дислокації підприємства. Дана вимога є не дискримінаційною та не обмежує участь компаній, оскільки в заданому діапазоні знаходиться достатня кількість організацій, які відповідають встановленому критерію та не обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник жодним чином в своїй тендерній документації не зазначив конкретну марку або торгівельний знак карток (талонів), а вказав лише технічні характеристики предмету закупівлі, виходячи з власних потреб. Вимога щодо єдиного зразку талону викликана технічними складнощами в адмініструванні та обліку талонів і паливних карток різних брендів. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, Наказу Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Аналізуючи вищевикладену норму, можна зробити висновок, що талон, як засіб для отримання відповідної кількості пального певної марки, придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами права, а саме продавцем талону та його покупцем. Так, у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального покупцю за пред’явленим ним талоном. Слід зауважити, що такі правовідносини виникають саме між покупцем та продавцем талонів, в зв'язку з тим, що талон не є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального. Придбані Учасником у власників мереж талони для подальшої передачі Замовнику не породжують між Замовником та власником мережі АЗС правовідносин та зобов’язань один перед одним. З точки зору власника та емітента талону певної мережі, покупцем (споживачем) залишається виключно покупець талонів, а не особа, якій вони передані, що в свою чергу позбавляє Замовника певних прав у відносинах з власником мережі. Щодо надання листа від партнерів учасника (власником АЗС (емітентом талонів) відпуску палива, то зазначені вимоги сформовані з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що дані вимоги не є дискримінаційними умовами та не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не ускладнюють збір документів для участі в процедурі закупівлі, є виразом доброчесності та готовності постачальника до партнерських відносин із замовником, що має на меті належне виконання постачальником необхідних умов замовника, які останній вважає за необхідне витребувати у постачальника. Окремо зазначаємо, що Замовник може вимагати надання від учасників іншої інформації, яку він вважає за доцільним включити до тендерної документації. Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб скаржник взяв участь в торгах, якщо це має бути наслідком невідповідності кваліфікаційним та технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: fb55ae2f664c475b8de7bda63a22db3e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-03-003744-a.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовнику! Ви вимагаєте від учасників надання довідки у довільній формі про підтвердження Наявність розповсюдженої мережі АЗС на території Святошинського, Солом’янського (не менше 3-х), Шевченківського районах м. Києва, що працюють в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень. В той час, як відповідно до установчих документів Вашого підприємства (підрозділу) Ви знаходитесь на території Солом'янського району. Тобто, вимогу щодо наяаності не менше 3-х АЗС на території Солом'янського райноу може виконати лише одна мережа АЗС. Окрім цього, ви вимагаєте від учасників єдиний талон, що є черговим доказом просування інтересів конкретного постачальника. Нагадуємо Вам, що принципом проведення відкритих торгів є недискримінація учасникв (стаття 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Ви порушуєте цю норму закону. Окрім зазначеного вище, Ви вимагаєте листи від партнерів учасника (власником АЗС (емітентом талонів) відпуску палива. Зазначена вимога є абсолютно не логічною, оскільки партнер учасника має зобов'язання лише перед своїми контрагентами, якими є потенційні учасники. Ви не є контрагентом партнера учасника, а отже він не може і не має права гарантувати Вам відпуск палива. Партнер учасника може гарантувати виконання зобов'язань лише перед потенційним учасником, навіть якщо за умовами партнерського договору, учасник має право здійснювати перепродаж талонів. Отже, вимагаємо Вас привести документацію у відповідність до законодавства та припинити здійснювати таке нахабне та очевидне просування інтересів конкретного постачальника. У разі незадоволення вимоги - нами буде складено заяву до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна
Дата скасування: 07.08.2023 15:19