-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання, пакет одноразового використання)
Завершена
99 075.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 594.45 UAH
мін. крок: 0.6% або 594.45 UAH
Період оскарження:
03.08.2023 10:57 - 08.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Висновок СЕС
Номер:
c65b4227032c4d83b8e849b0709571e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-03-003054-a.c1
Назва:
Висновок СЕС
Вимога:
Шановний Замовник, уважно ознайомившись з тендерною документацію були встановлені вимоги, що викладені у ній, які обмежують конкуренцію учасників та призводять до їх дискримінації, а отже порушують принципи здійснення закупівель, передбачені чинним законодавством України. Крім того, згідно змісту тендерної документації Замовник вимагає від учасників закупівлі надання документу, що не передбачений положеннями чинного законодавства України для даного виду товару та його отримання є абсолютно добровільним, а отже його відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Так, згідно змісту тендерної документації Замовник вимагає у складі тендерних пропозицій учасників надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, проте доводимо до відома Замовника, що статтею 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» визначено об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Постановою № 44 внесено зміни до постанови КМУ від 05.10.2011 р. № 1031 «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України», зокрема, підпункт 3 доповнено абзацом такого змісту: «медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів;». Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів №1031 від 05.10.2011 р. «Деякі питання здійснення державного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України» (із змінами), санітарно-епідеміологічному контролю (у тому числі у формі попереднього документального контролю), серед іншого, не підлягають медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, а також активні медичні вироби, які імплантують, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Крім того, згідно з листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 07.06.2016 р. № 15-1-2-6/3490, висновок Державної санітарно-епідеміологічної служби має супроводжувати медичний виріб тільки якщо він одночасно відповідає таким критеріям:
відсутність документа, що посвідчує легалізацію медичного виробу в Україні;
стерильність такого медичного виробу;
метою ввезення на митну територію України є одна з наступних: участь у програмі технічної допомоги, програмах міжнародного співробітництва, у разі стихійного лиха, аварій, епідемій та епізоотій, екологічних, техногенних катастроф, проведення АТО, введення воєнного/надзвичайного стану.
Таким чином, грунтуючись на аналізі чинного законодавства повідомляємо, що висновок ДСЕС не є необхідним супровідним документом для медичних виробів, оскільки, серед іншого, проведення державного санітарно-епідеміологічного контролю та державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено вимогами чинних Технічних регламентів щодо медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro та активних медичних виробів, що імплантують (за процедурою оцінки відповідності), затверджених Постановами Кабінету Міністрів від 02.10.2013 №753, 754, 755 та за раніше діючою процедурою державної реєстрації медичних виробів.
Отже, на підставі викладеного та у відповідності до положень статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення вимог закону та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2023 15:21
Вирішення:
Доброго дня шановний Учаснику! Контейнер та пакети що є предметом закупівлі призначені для зберігання медичних відходів категорії В, до яких належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення. З метою забезпечення комфортних та безпечних умов перебування пацієнтів та медичного персоналу в КНП КОЛ КОР та профілактики професійних захворювань медичних працівників підприємство визначили необхідним надати висновок СЕС, який може підтвердити, що продукція, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, всім стандартам медичної гігієни та безпеки, затвердженим законодавством України. Висновок СЕС не є дискримінаційною вимогою, так як кожен виробник повинен мати відповідний документ.
Медико-технічні вимоги до товару складені у відповідності до чинного законодавства та не містять дискримінаційних вимог в частині складання МТВ під одного виробника. Висновок СЕС може замовити будь-хто з бажаючих в порядку затвердженому чинним законодавством.
Відповідно до пп.4 п.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до п.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно п.5. ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено