• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний, хліб житній)

Завершена

146 977.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 734.89 UAH
Період оскарження: 02.08.2023 21:17 - 07.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: ffdaa088bbea4f1f9bdf92efb4aef559
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012749-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вих. № 187 від «21» серпня 2023 р. Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області Шановний Замовнику. ТОВ «Одеський хлібозавод №4» не погоджується з ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) №152 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «18» серпня 2023 р. про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі, оскільки таке рішення є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». При повторному розгляді тендерної пропозиції Замовником було надано 24 години на виправлення недоліків своєї пропозиції Учаснику ФОП Коваленко Сергій Віталійович . Але після виправлення невідповідностей у інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією на відповідність вимогам тендерної документації з урахуванням положень пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі, відповідно до п. 44 особливостей, Тендерна пропозиція Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Тендерної документації Замовника і містить порушення законодавства України і тому Учасник ФОП Коваленко Сергій Віталійович не може бути визнаний переможцем Закупівлі, оскільки: По -перше, Учасник НЕ підтвердив наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, що вимагалося Замовником та НЕ ПІДТВЕРДИВ санітарну обробку складів та автотранспорту, які будуть задіяні у виконанні Договору. А, на хвилинку, закупівля здійснюється на постачання хлібу ДІТЯМ. Як можна визнати переможцем Учасника, який не дотримується санітарних норм? В довідці Вих.3/9 від 03.08.23 р. серед власного обладнання та матеріально-технічної бази в п. 1-3 вказано складські приміщення та офісні приміщення, але відсутні документи, які підтверджують право власності саме заявлених в Довідці приміщень. Учасник надає Свідоцтво про право власності на магазин «Анюта», але, яке відношення має дане Свідоцтво до матеріально-технічної бази Учасника, заявленого у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. 3/9 від 03.08.23 р.), не зрозуміло. Серед орендованих – заявлено складські приміщення, надано Договір оренди нежитлового приміщення №180123 від 01.01.23 р. Договір найму (оренда) - це домовленість двох сторін, за якою наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк, тобто це – намір, а не фактична наявність у Учасника цих складських приміщень на умовах оренди, відсутній документ акту-приймання або ін., який би дійсно підтвердив наявність у Учасника та можливість використання для виконання умов договору із Замовником. Тобто, Учасник ФОП Коваленко Сергій Віталійович НЕ МАЄ матеріально-технічної бази для виконання Договору із Замовником, що вимагалося Тендерною документацією Замовника. По-друге, Учасник на вимогу Замовника в додатку №2 надати «Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючого до 31.12.2023 року; 4.2. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів» надає Договір №06/2 про надання послуг від 03.07.23 р, Предметом якого є надання ветеринарних послуг, а саме дезінфекція, дезінсекція та дератизація ПРИМІЩЕНЬ, а не автотранспорту. Учасник надає акти виконаних робіт, з посиланнями на зовсім інший Договір №6 від 2023 року, в якому наявна інформація про дезінфекцію як приміщень, так і автотранспорту, але сам Договір (Договори) не надано. Крім того, Учасник надає Акти виконаних робіт №06/2 від 03.07.23 р, №06/2-2 від 13.07.23 р, №06/2-3 від 24.07.23, що НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів: між санобробкою 13.07.23 та 24.07.23 – 11 днів, що є порушенням санітарних норм. Більш того, Учасник не надав документи, які підтверджують подальшу санобробку до моменту подачі пропозиції (за серпень 2023 р) Учасником. Учасник на вимогу у 24 години виправити недоліки з приводу порушення санітарних норм - дезінфекційних заходів, нехтуючи тим, що надавав у своїй Тендерній пропозиції Лист-згоду про кримінальну відповідальність за підробку документів (Вих. № 3/7 від 03.08.23 р.), просто замінює першу сторінку Договору №06/2 від 03.07.23, тобто – підробляє документ, оригінал якого не передбачав дезінфекцію транспортних заходів. Це видно з того, що два документи абсолютно ідентичні у 2 й та 3 й сторінці (тобто 2,3 сторінки Договору №06 від 3.07.2023 року належали Договору №06/2 від 03.07.23 р.) – навіть помилка у Додатку до договору №01 ( не зрозуміло, - звідки взявся і Договір №01, якщо він має інший номер) одна в двох наданих Договорах (оригіналі та підробці): Ціна без ПДВ, грн за дезінфекцію приміщень 1 м2 дорівнює Ціні з ПДВ, грн, та складає 3,99 грн. Крім того, якби існував Договір №6 від 3.07.23 року, то в специфікації була б зазначена обов’язкова інформація про вартість дезінфекції автотранспорту, яку Учасник показує зазначеною в Актах виконаних робіт. І головне, дезінфекція транспортного засобу у акті виконаних робіт не є підтвердженням санітарної обробки автомобіля, який Учасник заявив у своїй Тендерній пропозиції, а саме спеціалізованого фургону-рефрижератора MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI ВН 3622 ІВ, який буде залучено до виконання Договору по закупівлі: ні в Договорі (оригіналі та підробці), ні в Актах виконаних робіт не зазначено, який саме автомобіль піддавався дезінфекції, хоча Договір передбачає санітарну обробку приміщень ФОП Коваленко С.В., розташованого за адресою м. Роздільна, вул. 40 років Перемоги, 20 (договір аренди №132-77 від01.05. 2021 р), площею 50 м 2. Та і приміщення, які відповідно до Договіру № 06/2 від 03.07.23 р (і його підробка – Договір № 06 від 3.07.23 р) передбачає дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію приміщення площею 50 м2, розташованого за адресою м. Роздільна, вул. 40 років Перемоги, 20 з посиланням на Договір аренди №132-77 від01.05. 2021 р., а в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. 3/9 від 03.08.23 р.), Учасник надає зовсім іншу інформацію про орендовані приміщення (з підтвердженням – наданням оригіналу Договору оренди нежитлового приміщення №180123 від 01 січня 2023 р.), а саме: складське приміщення для розміщення промислового холодильного обладнання, площею 2152 кв. м., розташованого за адресою Одеська обл., Роздільнянський р-н, м. Роздільна, вул. 40 річчя Перемоги, буд. 20. Договір оренди нежитлового приміщення №180123 від01 січня 2023 року. То, питання, яке приміщення та автотранспорт підлягали дезінфекції? Щодо Пояснення Учасника (Вих. 17/1 від 17.08.23 р). Не зрозуміло, яке відношення має робота бухгалтерії до виконання робіт? Якщо дезінфекція автотранспорту дійсно відбувалася 23.07.23 року (але це просто слова, які нічим не підтверджені, а саме фактом виконання робіт – є документ, який надає Учасник від 24.07.23) , що завадило працівникам бухгалтерії оформити акт виконаних робіт від 23.07.23 року, це не є якимсь порушенням, навпаки – так і повинно було бути. Але ФО-П Коваленко С.В. намагається викрутитися, надати недостовірну інформацію Замовнику, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» також є підставою для відхилення Пропозиції учасника, який надає таку інформацію. З наведеного видно, що Учасник ФО-П Коваленко С.В. НЕ ПІДТВЕРДИВ ні наявність матеріально-технічної бази, ні санітарну обробку як складів так і автотранспорту, що є грубим порушенням. На підставі вище перелікованих не відповідностей Тендерної пропозиції Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович код ЄДРПОУ 2349107752, з метою запобігання порушення Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ТОВ «Одеський хлібозавод №4» , як безпосередній виробник хлібобулочних виробів, найбільший виробник на півдні України, ВИМАГАЄ: 1. Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №152 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «18» серпня 2023 р. про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі. 2. Відхилити Тендерну пропозицію Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі, та за надання недостовірної інформації. 3. Перейти до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Одеський хлібозавод №4» як такої, що є наступною тендерною пропозицією у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №152 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «18» серпня 2023 р. про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі. 2. Відхилити Тендерну пропозицію Учасника ФОП Коваленко Сергій Віталійович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі, та за надання недостовірної інформації. 3. Перейти до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Одеський хлібозавод №4» як такої, що є наступною тендерною пропозицією у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: edecf997097f4d60936b220ac052694a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012749-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вих. № 183 від «14» серпня 2023 р. Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області Шановний Замовнику. ТОВ «Одеський хлібозавод №4» не погоджується з ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №143 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «14» серпня 2023 р. про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі, оскільки таке рішення є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович, яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( Хліб цільнозерновий, хліб пшеничний, хліб житній), НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ретельно переглянувши документи Тендерної пропозиції ФОП Коваленко Сергій Виталійович встановлено наступні не відповідності Вимогам Замовника. По -перше, на Учасник не підтвердив Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: У Довідці Вих. 3/15 від 03.08.23, не зазначаються реквізити контрагента, дата договору, як цього вимагав Замовник. Учасник не надав документальне підтвердження відомостей зазначених в Довідці, оскільки Відгук від 10.01.21 р не стосується заявленого в Довідці та наданого оригіналу Договору. По-друге, Учасник не підтвердив наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази. В довідці Вих.3/9 від 03.08.23 р. серед власного обладнання та матеріально-технічної бази в п. 1-3 вказано складські приміщення та офісні приміщення, але відсутні документи, які підтверджують право власності саме заявлених в Довідці приміщень. Серед орендованих – заявлено складські приміщення, надано Договір оренди нежитлового приміщення №180123 від 01.01.23 р. Договір найму (оренда) - це домовленість двох сторін, за якою наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк, тобто це – намір, а не фактична наявність у Учасника цих складських приміщень на умовах оренди, відсутній документ акту-приймання або ін., який би дійсно підтвердив наявність та можливість використання для виконання умов договору із Замовником. По-третє, Учасник на вимогу Замовника в додатку №2 надати «Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючого до 31.12.2023 року; 4.2. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів» надає Договір №06/2 про надання послуг від 03.07.23 р, Предметом якого є надання ветеринарних послуг, а саме дезінфекція, дезінсекція та дератизація ПРИМІЩЕНЬ, а не автотранспорту. Учасник надає акти виконаних робіт, з посиланнями на зовсім інший Договір №6 від 2023 року, в якому наявна інформація про дезінфекцію як приміщень, так і автотранспорту, але сам Договір (Договори) не надано. Крім того, Учасник надає Акти виконаних робіт №06/2 від 03.07.23 р, №06/2-2 від 13.07.23 р, №06/2-3 від 24.07.23, що НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ проходження санітарної обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів: між санобробкою 13.07.23 та 24.07.23 – 11 днів, що є порушенням санітарних норм. Більш того, Учасник не надав документи, які підтверджують подальшу санобробку до моменту подачі пропозиції (за серпень 2023 р) Учасником. На підставі вище перелікованих не відповідностей Тендерної пропозиції Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович код ЄДРПОУ 2349107752, з метою запобігання порушення Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №143 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «14» серпня 2023 р. про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі. 2. Відхилити Тендерну пропозицію Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі. 3. Перейти до розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Одеський хлібозавод №4» як такої, що є наступною тендерною пропозицією у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями. Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно ознайомившись з Вашою вимогою від 14 серпня 2023 року №183, повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович, була ще раз ретельно переглянута, в результаті чого дійшли висновку про скасування ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №143 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області від «14» серпня 2023 р., про визначення Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович код ЄДРПОУ 2349107752 переможцем Закупівлі та повернути Учасника ФОП Коваленко Сергій Виталійович на повторну кваліфікацію, під час якою буде надано 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на підставі п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178».
Статус вимоги: Відхилено