• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації - - Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА до вводу 1 РП 0,4 кВ за адресою: м. Дніпро, вул. Новосільна, 1; - Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА до вводу 1 РП 0,4 кВ за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська, 241)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2023 17:45 - 09.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

2 проєкти

Номер: 7bab658e55af471f8fb7daa9fd5e1c8f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.b6
Назва: 2 проєкти
Вимога:
зазначення в тендерній закупівлі 2 різних обєктів що розташовані за різними адресами суперечить п.8 Наказу МІнрегіону №45 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0651-11#Text 8. Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування. На одну адресу має бути 1 проект, на інший об'єкт має бути 2й договір. Чому тоді не 2 а 3 чи 10 різних адрес а один проєкт ? такого бути не може. В Наказі чітко зазначено об'єкта а не об'єктів, і місце розташування а не місця розташування. Ви можете в одному тендері зробити 2 окремих лоти, але все рівно це 2 окремих проєкти, 2 окремих експертизи. Просимо усунути порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до пункту п.8 наказу №45 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, дійсно містить порядок розроблення проектної документації, а саме: «Назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.» Тендерною документацією та Оголошенням про проведення відкритих торгів зазначена кількість послуг 2, що відповідає кількості об’єктів для яких планується надання зазначених послуг. Також до тендерної документації надано: - Додаток 2 «Технічне завдання, Завдання на проектування» «Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА до вводу 1 РП 0,4 кВ за адресою: м. Дніпро, вул. Новосільна, 1»»; - Додаток 2.1 «Технічне завдання, Завдання на проектування» «Капітальний ремонт вводу 1 РП 0,4 кВ зі встановленням та підключенням дизельного генератора PERKІNS 50, резервною потужністю 50 кВА до вводу 1 РП 0,4 кВ за адресою: м. Павлоград, вул. Дніпровська, 241»», що передбачає розробку двох окремих проектів відповідності до умов зазначених у Додатку 2 та Додатку 2.1, з різними назвами, місцями розташування та послугами проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації для кожного проекту окремо. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогам Закону (Закону України «Про публічні закупівлі») та розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі. Ділити предмет закупівлі на лоти – право Замовника. Варто також зазначити, що надання однієї або де кількох послуг за одним ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (послуги проектування, погодження та проведення експертизи проектної документації), що надаються за одним договором не є порушенням діючого законодавства. З огляду на вищевикладене, дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

невідповідність законодавству в частині експертизи

Номер: 1c2a5dbccc654027896bb81cff12fce8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.c5
Назва: невідповідність законодавству в частині експертизи
Вимога:
зазначена в п.2.1 дод.1 вимога "Довідка повинна містити дані, які мають запевнити Замовника про спроможність виконання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації та ЕКСПЕРТИЗИ ". Проєктні організації не можуть однією рукою одночасно розробляти проект, та іншою рукою бути експертними організаціями. Такої довідки не може бути в природі. Це суперечить вимогу закону України про регулювання містобудівної діяльності. Просимо відкоригувати і прибрати слово "експертизи".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до п.2.1. дод. 1 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

експертиза

Номер: 3d62df62c714499ab16bd6940b62e1cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.c4
Назва: експертиза
Вимога:
Зазначена вимога в п.6 дод. 2 щодо проходження виключно державної експертизи проєкту суперечить п.2 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності…» де сказано що: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Просимо вас усунути невідповідність законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до п.6 дод. 2 та дод.2.1 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

нема класів зараз

Номер: 13887491aca741a9b05842233fbcc44b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.b3
Назва: нема класів зараз
Вимога:
Згідно вимог ст.32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та ДСТУ 8855:2019 передбачено тільки класи наслідків відповідальності. Термін категорії складності – скасовано вже давно. Просимо усунути порушення закону в п.12.1 Завдання на проєктування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до п.12 та п.п.12.1 дод. 2 та дод.2.1 Завдання на проектування тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

державна експертиза

Номер: f37e4e0f180d44638bd47f11780df3ab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.c2
Назва: державна експертиза
Вимога:
Зазначена в п.6 дод. 2 вимога щодо проходження виключно державної експертизи проєкту суперечить п.2 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності…» де сказано що: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Просимо вас усунути невідповідність законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до п.6 дод. 2 та дод.2.1 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

звіт а не висновок

Номер: a88a88b9857640fc92b4febb8e6a67f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-012081-a.c1
Назва: звіт а не висновок
Вимога:
звертаємо увагу замовника що згідно вимог ст.31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності , ПКМУ 560 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/560-2011-%D0%BF#Text назва документи за результатами розгляду експертизи це "експертний звіт", а не "висновок експертизи", як зазначено дод. 2-завдання на проєктування, та в договорі. Просимо виправити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Замовником буде внесено відповідну зміну до п.8 дод. 2 та дод.2.1 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено