-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини та гумотехнічні вироби до дизель-генераторів на базі двигуна типу 12ZV40/48 для ВП ПАЕС
Завершена
3 360 338.64
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 33 603.39 UAH
мін. крок: 1% або 33 603.39 UAH
Період оскарження:
02.08.2023 16:19 - 16.09.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Забеспечення тендерної пропозиції банківською гарантією
Номер:
416a0d19f4eb41c4ae66bceb7195d63a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010877-a.c4
Назва:
Забеспечення тендерної пропозиції банківською гарантією
Вимога:
Шановні пані та панове, в процесі підготовки документів для прийняття участі в закупівлі в частині забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією банк-емітент щойно ВДРУГЕ повідомив нам, що для завершення процесу емісії банківської гарантії банку потрібно більше часу. Враховуючи наведені обставини, просимо вас перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 19.09.2023
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2023 17:08
Вирішення:
Звернення опрацьоване. До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією
Номер:
d8e8fa1b231246cbbcced528bd3d264f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010877-a.a3
Назва:
забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією
Вимога:
Шановні пані та панове, в процесі підготовки документів для прийняття участі в закупівлі в частині забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією банк-емітент щойно повідомив нам, що для завершення процесу емісії банківської гарантії банку потрібно більше часу. Враховуючи наведені обставини, просимо вас перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 11.09.2023.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2023 11:11
Вирішення:
Звернення опрацьоване. До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
застосування проєкту контракту
Номер:
7449db6e8c6b45a0b12f92d606c6a5cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010877-a.b2
Назва:
застосування проєкту контракту
Вимога:
Шановні пані та панове,
враховуючи те, що предмет закупівлі залишається незмінним, пропонуємо Вам розглянути застосування проєкту контракту у додатку, який було узгоджено та укладено нашими сторонами за підсумками узгоджень стосовно контракту 53-129-01-23-02809 від 11.07.2023 для укладення контракту за даною закупівлею.
Пов'язані документи:
Учасник
- Contract 53-129-01-23-02809_pavlo_10072023_final - Copy.docx 03.08.2023 23:45
Дата подачі:
03.08.2023 23:45
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
умови оплати - акредитив
Номер:
8c18d86d0afc44708330ad1fd8da9d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010877-a.b1
Назва:
умови оплати - акредитив
Вимога:
Умовами пункту 3 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів: оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 180 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робить не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію: Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином: – у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни. Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Контракту. Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 5 місяців. По готовності кожної партії Продукції до відвантаження, але не пізніше ніж за 20 календарних днів, за умови позитивного результату заводського приймання продукції, Постачальник направляє на адресу Покупця письмове звернення про необхідність відкриття акредитиву. Покупець, протягом 30 робочих днів від дати отримання повідомлення щодо готовності партії Продукції до відвантаження, за умови позитивного результату заводського приймання продукції, відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий акредитив з депонуванням коштів в розмірі 100% вартості партії Продукції, що поставляється згідно умов Контракту. Розкриття акредитиву (оплата Постачальнику) буде здійснюватись за поставлену продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2023 20:50
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та фінансової можлтвості до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено