-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води)
Завершена
976 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 881.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 881.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2023 16:02 - 07.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Номер:
571b7a85a72647e099f109a9becd25ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010442-a.c2
Назва:
Скарга
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-02-010442-a
Узагальнена назва закупівлі:
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води)
(далі – Процедура закупівлі)
Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 01999690
Адреса: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 27 В
Електронна пошта: roddom-poltava@ukr.net
Контактний телефон: +380532676297, +380532676307, +380532676315
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО БЛАДНАННЯ" (далі – Учасник, суб'єкт оскарження);
Код ЄДРПОУ: 41735399
Адреса: вул. Фермівська, буд. 3, с. Гора, Полтавська обл., Полтавський р-н, Україна, 38752
Електронна пошта: zavodlab720@gmail.com
Контактний телефон: +38 097 535 13 56
Комунальним підприємством "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-08-02-010442-a.
ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Лелюха Максима Володимировича.
ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом уповноваженої особи Комунального підприємства "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" від 15.08.2023, №76 наша пропозиція була за результатами оцінки з поміж інших пропозицій була визначена електронною системою «найбільш економічно вигідною», що остаточно складала 772 100,00 грн була відхилена. Протоколом уповноваженої особи Комунального підприємства "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" від 16.08.2023, №77 учасника ФОП Лелюха Максима Володимировича було визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ»
1. «В керівництві з використання для Шафи медичної з бактерицидною лампою ШМБ-1 зазначені наступні габаритні розміри: 1000х510х550, що не відповідає вимогам встановленим у Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
2. «Відсутній сертифікат відповідності функціонування комплексної системи управління якістю вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для камери ультрафіолетової для зберігання медичного стерильного інструменту»
3. «Відсутній оригінал або копію підтверджуючого документа виробника ламп та ЕПРА про підтвердження ресурсу роботи лампи 18 000 годин»
4. «Відсутня довідка про наявність сервісних центрів з обслуговування продукції, та підтримання незмінним ресурсу роботи бактерицидних ламп на рівні не нижче 18000 годин»
5. «В керівництві з використання для Шафи медичної з бактерицидною лампою ШМБ-1 зазначено джерело випромінювання лампа бактерицидна TUV8, що не відповідає вимогам встановленим у Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
6. «У Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» встановлено вимогу, що середня тривалість горіння ламп, год (TUV) має бути не менше 18000 год, проте в пункті 5.5 керівництва з використання для Шафи медичної з бактерицидною лампою ШМБ-1, яке надано ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАНЯ» зазначається, що лампи, які відпрацювали 9000 годин мають бути замінені на нові, що не відповідає встановленій вимозі».
Встановленим вище Замовником вимогам відповідає товар виробництва лише одного єдиного конкретного виробника – ТМ «ЗАПОВІТ», а ТОВ «ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН» є його офіційним ексклюзивним дилером, що вбачається на офіційному сайті виробника - https://zavet.kiev.ua/ua/kamera-ultrafioletovaya-mobil.html.
На підтвердження додаємо відповідь ТОВ «ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН» на наш запит щодо надання документів для участі в тендері, що свідчить про те, що гарантійний лист надається тільки конкретному учаснику.
Відтак, Замовником необґрунтовано позбавлено можливості брати участь у закупівлі учасників, які пропонують товар іншого виробництва, що є дискримінаційним, зокрема по відношенню до Скаржника.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ФОП Лелюх Максим Володимирович
1. У Додатку 3 до тендерної документації таблиця Медико-технічних вимог до стерилізаторів парових 1, 2 містяться вимоги:
- «Монтаж обов'язково виконують спеціалісти, які пройшли спеціальне навчання з електробезпеки та мають дозвіл з монтажу та підключення електричної частини обладнання та охорони праці. (Гарантійний лист та посвідчення). Наявність»
- «Надати в складі тендерної пропозиції відповідні документи (посвідчення) видані компетентними органами, щодо проходження кваліфікованими працівниками учасника, які будуть здійснювати при поставці товару (монтаж, підключення, введення в експлуатацію обладнання) - навчання з охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском. Наявність»
Тобто, учасник мав надати підтверджуючі документи на не менше двох кваліфікованих стпеціалістів.
ФОП Лелюх Максим Володимирович у своїй пропозиції на підтвердження виконання даної вимоги надав файл ДОДАТОК 3 - Технічні вимоги до предмету закупівлі.pdf, в якому на стор. 12 Гарантійний листом 070823 від 07.08.2023 підтверджує, що роботи будуть здійснені фахівцями і на них надає посвідчення в своїй пропозиції.
АЛЕ наданий ним файл ДОДАТОК 6 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОРИ ПАРОВІ СП ГК-100 та СП ВК-75.pdf стор. 6-10 містить посвідчення про проходження спеціального навчання з електробезпеки та має дозвіл з монтажу та підключення електричної частини обладнання та охорони праці лише один фахівець – Сизьоненко Сергій Миколайович, що суперечить вимогам тендерної документації.
Отже, відповідність даній вимозі не підтверджена.
2. У Додатку 3 до тендерної документації таблиця Медико-технічних вимог до 3. Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента міститься вимога: - «Пускоррегулююча аппаратура PHILIPS, забезпечує безперебійну роботу ламп не менше 18000 годин 1 шт».
ФОП Лелюх Максим Володимирович у своїй пропозиції на підтвердження виконання даної вимоги надав файл ДОДАТОК 3, в якому на стор. 8 є посилання на Інструкцію із застосування виробу – стор. 1, табл. 2, АЛЕ в наданому на підтвердження ДОДАТКУ 11 - Паспорт камери ультрафіолетової для зберігання медичного стерильного інструменту.pdf відсутня ця інформація ані на стор. 1 табл.2, ані на інших сторінках документу – відповідність НЕ ПІДТВЕРДЖЕНА, так як «Загальні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації пункт 8 вимагають від учасника: «Учасник повинен надати підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація - українською мовою).», а не довідками чи гарантійними листами.
Отже, відповідність даній вимозі не підтверджена.
3. У Додатку 3 до тендерної документації таблиця Медико-технічних вимог до 3. Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента міститься вимога: - «Довідка про наявність сервісних центрів з обслуговування продукції, та підтримання незмінним ресурсу роботи бактерицидних ламп на рівні не нижче 18000 годин».
ФОП Лелюх Максим Володимирович у своїй пропозиції на підтвердження виконання даної вимоги надав файл ДОДАТОК 3, в якому на стор. 12 є лише інформація щодо ресурсу роботи бактерицидних ламп, АЛЕ ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО НАЯВНОСТІ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ.
Отже, відповідність даній вимозі не підтверджена.
4. У Додатку 1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» зазначається: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є виконаний договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: за кодом ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води» «На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (не менше одного) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) в повному обсязі, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні тощо). Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо).
ФОП Лелюх Максим Володимирович у своїй пропозиції на підтвердження виконання даної вимоги надав файл ДОДАТОК 1 - Кваліфікаційні критерії.pdf (стор. 9-15), якою підтвердив досвід постачання лише стерилізаційного обладнання - стерилізатору парового.
Досвід постачання медичного обладнання: НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води учасник НЕ ПІДТВЕРДИВ.
Відповідно до п.3.3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель.
Але замовник натомість визнав учасника ФОП Лелюх Максим Володимирович переможцем процедури закупівлі, тим самим порушивши ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Тому, підсумовуючи, можна прийти до висновку, що Замовник відхиляючи ТП Суб’єкта оскарження – спричинив відхилення НАЙБІЛЬШ ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, що призвело до обрання переможцем учасника з більшою ціновою пропозицією яка складає 976 000 грн., тобто яка має значну фінансову різницю порівняно з пропозицією Суб’єкта оскарження - 772 100,00 грн., в наслідок чого відбуваються зайві витрати бюджетних коштів. Так як одним із вагомих критеріїв при прийнятті рішення Замовником – є насамперед дотримання принципів ефективного використання державних і комунальних коштів, що є особливо нагальним питанням в сучасних складних умовах формування бюджетних коштів.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. 5, абз. 2 ч. 8, п. 2 ч. 18, ч. 19
ст. 18, ст. ст. 22, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2023-08-02-010442-a ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води).
3) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" – скасувати Протокол уповноваженої особи Комунального підприємства "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" від 15.08.2023, №76 щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ»
4) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" – скасувати Протокол уповноваженої особи Комунального підприємства "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" від 16.08.2023, №77 щодо визначення ФОП Лелюх Максим Володимирович переможцем процедури закупівлі;
5) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" – надати документи (комерційні пропозиції, технічні брошури чи інше) на підтвердження наявності щонайменше 2-х виробників товарів за позицією предмету закупівлі 3 Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
м.п. ___________________Світлана КУЧЕРЯВА
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. ДОДАТОК 3 - Технічні вимоги до предмету закупівлі.pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- 2. Додаток 3 до тендерної документації.docx 18.08.2023 12:25
- протокол підтвердження 77_pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- Протокол відхилення 76_pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- 3.ДОДАТОК 11-Паспорт камери ультрафіолетової для зберігання медичного стерильного інструменту.pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- 1. Снимок экрана 2023-08-09 135859 - ТОВ ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН.png 18.08.2023 12:25
- 1. mceclip0 снимок екрана 1.png 18.08.2023 12:25
- 2.ДОДАТОК 6-ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА-CТЕРИЛІЗАТОРИ ПАРОВІ СП ГК-100 та СП ВК-75.pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- 4.ДОДАТОК 1 - Кваліфікаційні критерії.pdf.pdf 18.08.2023 12:25
- 1. mceclip0 снимок екрана 2.png 18.08.2023 12:25
- 4. Додаток 1 до тендерної документації – кваліфікаційні критерії.docx 18.08.2023 12:25
- 2. ТД вироби медичного призначення.docx 18.08.2023 12:25
- СКАРГА.pdf 18.08.2023 12:25
- Рішення від 22.08.2023 № 13153.pdf 22.08.2023 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2023 № 13943.pdf 05.09.2023 13:45
- Рішення від 04.09.2023 № 13943.pdf 07.09.2023 15:59
- ДОДАТОК 6 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА - СТЕРИЛІЗАТОРИ ПАРОВІ СП ГК-100 та СП ВК-75 (стор 5-10).pdf 23.08.2023 18:43
- ДОДАТОК 1 - Кваліфікаційні критерії (стор.1-2, 9-15).pdf 23.08.2023 18:43
- ДОДАТОК 7 - ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА КАМЕРИ УЛЬТРАФІОЛЕТОВОЇ для зберігання медичного стерильного інструме — (стор.2, 12-15).pdf 23.08.2023 18:43
- ПОЯСНЕННЯ по суті Скарги (1).docx 23.08.2023 18:43
- ПОЯСНЕННЯ по суті Скарги (1).pdf 23.08.2023 18:43
- ДОДАТОК 3 - Технічні вимоги до предмету закупівлі (стор.11-14).pdf 23.08.2023 18:43
- ДОДАТОК 11 - Паспорт камери ультрафіолетової для зберігання медичного стерильного інструменту.pdf 23.08.2023 18:43
- протокол 82.pdf 12.09.2023 15:56
- АМКУ 12.09.2023.docx 12.09.2023 15:56
- ПРОТОКОЛ 82 .docx 12.09.2023 15:56
- АМКУ 12.09.2023.pdf 12.09.2023 15:56
- ПРОТОКОЛ 82 .docx 12.09.2023 16:05
- АМКУ 12.09.2023.docx 12.09.2023 16:05
- протокол 82.pdf 12.09.2023 16:05
- АМКУ 12.09.2023.pdf 12.09.2023 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 15:39
Дата розгляду скарги:
04.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2023 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2023 15:59
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2023 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа Комунального підприємства «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» повідомляє Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про те, що вона неухильно дотримується рішення колегії № 13943-р/пк-пз від 04.09.2023р.
На підставі чого було затверджено протокол Уповноваженої особи Комунального підприємства «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» № 82 від 12.09.20253 р. (копія протоколу додається).
Скарга
Залишено без розгляду
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель)
Номер:
774868d0bcfa4c64a2927e0ee5c5f874
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-02-010442-a.b1
Назва:
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті
22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників,
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель)
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
(Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті
22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників,
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель)
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-02-010442-a
Узагальнена назва закупівлі:
ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води)
(далі – Процедура закупівлі)
найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 01999690
Адреса: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 27 В
Електронна пошта: roddom-poltava@ukr.net
Контактний телефон: +380532676297, +380532676307, +380532676315
ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" (далі – Учасник, суб'єкт оскарження);
Код ЄДРПОУ: 39912774
Адреса: вул. Фермівська, буд. 3, с. Гора, Полтавська обл., Полтавський р-н, Україна, 38752
Електронна пошта: poltavamb@ukr.net
Контактний телефон: +38 067 212 51 65
підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На порушення ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником у технічній специфікації визначено технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, які є дискримінаційними та суттєво обмежують конкуренцію, зводять відповідність предмету закупівлі виробництва виключно одного виробника, що є протиправним та обмежує можливість запропонувати еквівалентний товар іншими учасниками, зокрема, і Скаржником.
Відповідно до ч.6 розділу 3 ТД:
6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. 6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-гарантію, що товар буде надано відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації. 6.3. Якщо в тексті тендерної документації є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати, що таке посилання містить вираз «аналог та/або еквівалент» та приймаються у тендерних пропозиціях учасника.
У Додатку 3 до ТД зазначено таблицю Медико-технічних вимог, яка містить необгрунтовані дискримінаційні вимоги.
1) Щодо дискримінаційних вимог по позиції 3 предмету закупівлі
Параметри Наявність Відповідність запропонованого обладнання вимогам (Так/Ні) з посиланням на відповідні сторінки технічного документу виробника
3. Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента
Джерело випромінювання:
Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W 1 шт
Середня тривалість горіння ламп, год (TUV) не менше 18 000
Пускоррегулююча аппаратура PHILIPS, забезпечує безперебійну роботу лампі не менше 18000 годин 1 шт
Габаритні розміри, мм 1340х525х1230
Сертифікат відповідності функціонування комплексної системи
управління якістю вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів наявність
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до закупівлі наявність
Оригінал або копію підтверджуючого документа виробника ламп та ЕПРА про підтвердження ресурсу роботи лампи 18 000 годин наявність
Довідка про наявність сервісних центрів з обслуговування продукції, та підтримання незмінним ресурсу роботи бактерицидних ламп на рівні не нижче 18000 годин наявність
Вважаємо, що встановлення даних обмежень щодо конкретної марки виробника лампи бактерицидної та пускорегулюючої апаратури, середньої тривалості горіння ламп, год (TUV) не менше 18 000, габаритних розмірів є дискримінаційним та необґрунтованим, Замовником не доведено, що перевищення габаритних розмірів товару встановлених ним меж, при відповідність усім іншим технічним характеристикам, НЕ впливає будь яким чином на суттєві технічні характеристики самого обладнання. Вимога встановлена замовником щодо моделі виробника лампи бактерицидної, її характеристик відповідає лише одному конкретному виробнику.
Всі медичні вироби мають буди введені в обіг на території України відповідно до Технічних регламентів, в даному випадку згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів. В ньому зазначено, що підтвердженням відповідності є отримання Сертифікату відповідності від акредитованого органу і складання Декларації про відповідність виробником. Всі інші документи не є обов’язковими, і не підтверджують відповідність Технічному регламенту, отже наявність Висновку ДСЕЕ, документу виробника ламп, довідки про ресурс роботи ламп 18 000 год є дискримінаційним та необґрунтованим, Замовником не доведено, що відсутність висновку ДСЕЕ та документу виробника ламп впливає будь яким чином на суттєві технічні характеристики самого обладнання.
Щодо ресурсу роботи ламп 18 000 год ця характеристика відповідає лише одному виробнику.
Щодо надання Сертифікату відповідності функціонування комплексної системи управління якістю вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів і Сертифікат щодо відповідності системи управління якістю підприємства ISO 13485 стосовно розробки, виробництва, розповсюдження та обслуговування медичних виробів – це два однакові документи по-різному сформульовані, ISO 13485 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання», отже вимагати потрібно лише один документ.
Встановивши таку необґрунтовану вимогу, Замовник позбавив можливості взяти участь у закупівлі учасників, які пропонують відповідний товар за своїми функціональними характеристиками, але іншу висоту і вагу, в тому числі, і Скаржника.
Встановленим Замовником вимогам відповідає товар виробництва лише одного єдиного конкретного виробника – ТМ «ЗАПОВІТ», що вбачається на офіційному сайті виробника - https://zavet.kiev.ua/ua/kamera-ultrafioletovaya-mobil.html.
Відтак, Замовником необґрунтовано позбавлено можливості брати участь у закупівлі учасників, які пропонують товар іншого виробництва, що є дискримінаційним, зокрема по відношенню до Скаржника.
Враховуючи зазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в ТД в цій частині, виклавши вимоги наступним чином:
Параметри Наявність Відповідність запропонованого обладнання вимогам (Так/Ні) з посиланням на відповідні сторінки технічного документу виробника
3. Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента
Джерело випромінювання:
Лампа бактерицидна PHILIPS TUV 30W 1 шт
Середня тривалість горіння ламп, год (TUV) не менше 18 000
Пускоррегулююча аппаратура PHILIPS, забезпечує безперебійну роботу лампі не менше 18000 годин 1 шт
Габаритні розміри, мм 1340х525х1230
Сертифікат відповідності функціонування комплексної системи
управління якістю вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів наявність
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до закупівлі наявність
Оригінал або копію підтверджуючого документа виробника ламп та ЕПРА про підтвердження ресурсу роботи лампи 18 000 годин наявність
Довідка про наявність сервісних центрів з обслуговування продукції, та підтримання незмінним ресурсу роботи бактерицидних ламп на рівні не нижче 18000 годин наявність
2) Щодо дискримінаційних вимог по позиції 4 предмету закупівлі
Замовник невірно визначив предмет закупівлі, аквадистилятор електричний не є медичним обладнанням і не є виробом медичного призначення, він належить до коду ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації код НК 024:2019 40478 Система дисталіційного очищення води, а не до коду ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Предмет закупівлі визначається Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та соціального господарства України від 15.04.2023 №708 . Ст.164-14 КпАП порушення порядку визначення предмету закупівлі тягнуть за собою накладання штрафу на службових (посадових) уповноважених осіб замовника.
вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду та витребувати у Замовника документи (комерційні пропозиції, технічні брошури чи інше) на підтвердження наявності щонайменше 2-х виробників товарів за позицією предмету закупівлі 3;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі UA-2023-08-02-010442-a ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 38671 стерилізатор паровий; НК 024:2023 - 48122 камера дезінфекції предметів без контакту з рідиною; НК 024:2023 - 40478 система дисталяційного очищення води).
3) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" – усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
4) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" – вірно визначити предмет закупівлі поз. 4.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Директор м.п. ___________________Роман КУЧЕРЯВИЙ
04.08.2023
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0001.pdf 04.08.2023 14:20
- рішення від 08.08.2023 № 12251.pdf 08.08.2023 19:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 17:16
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2023 19:12