• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланки

Бланки. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 1 дня з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2018 16:14 - 15.03.2018 16:30
Вимога
Залишено без розгляду

щодо усунення порушень

Номер: fb3f231aeb154d99be16ffa6e2cfbd47
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-12-001007-a.b1
Назва: щодо усунення порушень
Вимога:
Мале приватне багатопрофільне підприємство «Гордон», в особі директора Прохоренка Віталія Анатолійовича повідомляє, що згідно з Оголошенням для проведення закупівлі товару Закупка: Бланки (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-12-001007-a. Дата аукціону 20.03.2017 р.) (Замовник: Київська міська клінічна лікарня № 2) та Кваліфікаційними вимогами стосовно надання документів під час подання пропозиції переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" були допущені порушення, а саме: 1) Не надана копія Довідки ЄДРПОУ (Пункт 4 Кваліфікаційних вимог). 2) Не надана копія Довідки про взяття на облік платника податків (Пункт 6 Кваліфі¬каційних вимог). 3) Не надана копія Висновку СЕС плівка для ламінації (для виробництва журналів) (Пункт 9 Кваліфікаційних вимог). Також, деякі документи (окрім уточненої цінової пропозиції) були прикріплені в систему після проведення аукціону, а саме 22.03.2018, що суперечить вимогам Замовника, де сказано: «ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ! Ваша пропозиція не приймається до розгляду незалежно від запропонованої ціни, якщо на момент проведення аукціону вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції, або не буде надано пояснення про відсутність будь-якого з документів (письмова довідка у довільній формі, завірена підписом керівника та печаткою)» Просимо розглянути наше звернення і вжити відповідних заходів щодо усунення порушення. З повагою, директор
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Київська міська клінічна лікарня №2 розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне. 1. Учасником були надані Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, інформація була перевірена Замовником в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовник вважає, що поданих по цьому пункту документів достатньо. 2. Учасником подано довідку з реєстру платників податків на додану вартість. Крім того, Замовником перевірена інформація щодо перебування Учасника на обліку в органах доходів та зборів та щодо відсутності податкової заборгованості. Замовник вважає достатньою надану Учасником інформацію по цьому пункту. 3. Учасником надані висновки СЕС на матеріали, що використовуються. У зв’язку з вищевикладеним викладені зауваження та вимоги щодо пропозиції не є суттєвими та такими, що впливають на її зміст.
Статус вимоги: Не задоволено