-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Індикаторні смужки (тест-смужки)
Завершена
196 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 961.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 961.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2018 09:24 - 22.03.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Щодо предмету закупівлі
Номер:
c91bd7f6d3e348b6bf36f395154a6d6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-19-000050-a.a1
Назва:
Щодо предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику! Швидкий тест на рота вірус, аденовірус, астровірус, норо вірус (СІТО ТЕSTROTA + ADENO+ ASTRO+NORO) №10 та CITO TEST Influenza A+B-RSV-ADENO RESPI - швидкий тест для виявлення антигенів вірусу грипу, респіраторно-синцитіального вірусу та аденовірусів №1 є унікальними та указана технічна специфікація конкретного виробника, тим самим дані позиції виступають блокуючими для участі по іншим предметам закупілві. Просимо вказані позиції виокремити окремим лотом. З повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2018 11:58
Вирішення:
Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком):
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Крім того, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Разом з цим, Статтею 20 встановлено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Підчас проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару, який потрібен закладу саме для проведення експрес діагностики.
Тому Замовник не погоджується з думкою ініціатора питання, щодо звуження кола
потенційних учасників та їх дискримінації шляхом розділу предмета закупівлі на частини (лоти).
Наявність якісного товару та максимально економічно вигідної цінової пропозиції є одними із основних критеріїв тендерного комітету для співпраці з будь-якими виробниками та дистриб’юторами відповідної продукції.
Статус вимоги:
Задоволено