• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Молоко згущене незбиране з цукром, жирністю 8,5 %

Завершена

418 751.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 093.76 UAH
Період оскарження: 02.08.2023 09:43 - 07.08.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника

Номер: fd2b3b2a669942f8b9f158be48074934
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-001248-a.c1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Скаржник ТОВ «СПАРТА 2015» код ЄДРПОУ 39625877 вул. Центральна , 144 , м. Долинська, 28500 Sparta_2015i@ukr.net Замовник закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01984624 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 lpu4.zakupki@gmail.com Процедура закупівлі UA-2023-08-02-001248-a Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (Молоко згущене незбиране з цукром, жирністю 8,5 %). Очікувана вартість: 418 751,20 грн. СКАРГА На дії замовника 02.08.23 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( м. Дніпро ), код ЄДРПОУ: 01984624 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (Молоко згущене незбиране з цукром, жирністю 8,5 %). 04.08.2023 року о 19:55 Уповноваженою особою Замовником були внесені зміни до тендерної документації (файл-« Внесені зміни до ТД Додаток 2.doc» та файл- «Новий Додаток 2_Технічні вимоги.doc»). ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з вимогами тендерної документації та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». По-перше: відповідно до «ДОДАТКУ 1 до тендерної документації»(файл- «Новий за вимогою_ Додаток 1 кваліфікаційні критерії, вимоги.doc»), «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, «п.1Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовник вимагає від Учасників: «-Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника закупівлі укладених у 2022-2023 роках, 2 (Двох) аналогічних договорів. Аналогічними договорами є – договори на поставку товарів Молоко згущене, ДК 021:2015 15511600-9 - Молоко та вершки. Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, має надати скановану (ні) копії з оригіналу (ів) з усіма його невід’ємними частинами (додатками), а також документи, які підтверджують його виконання. *При наданні вищезазначених документів Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю.» Вважаємо вимогу Замовника щодо обмеження періоду набуття досвіду та встановлення кількісного критерію (2 двох договорів) – дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання , так як Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше двох повністю виконаних, або в стані виконання аналогічних договорів укладених у 2022-2023 роках. По-друге: Відповідно до «ДОДАТКУ 1 до тендерної документації»(файл- «Новий за вимогою_ Додаток 1 кваліфікаційні критерії, вимоги.doc»), «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, «У складі пропозиції учасник має надати:» , «п. 1.11. У разі користування учасником транспортним засобом на умовах оренди, перевезення або іншим способом, учасник повинен надати договір оренди, перевезення або інший договір, що підтверджує право користування учасником таким транспортним засобом», Замовник вимагає: - надати фінансову звітность Учасника за попередній звітний період до настання події укладання договору, в якій є відображення взаємовідносин Учасника зі своїми постачальниками послуг або лист пояснення її відсутності, згідно з чинним законодавством, форми якої перебуває Учасник. Вважаємо вищевказану вимогу Замовника некоректною та не логічною за своїм змістом: -Замовник вимагає надати фінансову звітність Учасника за попередній звітний період до настання події укладання договору з постачальником послуг, в якій є відображення взаємовідносин Учасника зі своїми постачальниками послуг вважаємо дану вимогу для виконання не можливою, так як не можна відобразити взаємовідносини з постачальником послуг , які (взаємовідносини) ще не настали, відповідно до Господарського кодексу України. По-третє: відповідно до «Додатку № 2 до тендерної документації», а саме: «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі», «Вимоги до предмета закупівлі», п.2 «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:» - Надати в складі тендерної пропозиції, на ім'я Учасника, обстеження датовані після отримання продукції, згідно наданой Учасником декларації виробника, номер який вказано в протоколі (ах) випробування, експертних висновках, а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП). - Протокол випробувань по виконанню робіт з визначення патогенних мікроорганізмів, бактерій роду сальмонела та лістерії. - Експертний висновок перевірки відповідності зразку за вмістом антибіотиків та радіонуклідів (радіологічні показники). В наданих обстеженнях повинно бути зазначено номер та дата декларації виробника яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції. - Партія продукції яку Учасник пропонує до постачання, на яку він надав декларацію виробника в складі своєї пропозиції, повинна мати строк до закінчення терміну реалізації не менш 80% від загального терміну придатності на момент закінчення подачі пропозиції цієї закупівлі. Вважаємо вимогу Замовника ,щодо обмеження надання саме на ім’я Учасника протоколів випробування, експертних висновків- дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання , які мають вищевказані документи на ім’я виробника продукції, хоча самі суб’єкти не являються виробниками та звужує коло потенційних Учасників, хочемо зауважити , що відповідно до ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» : Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно. Також вимога має суперечливий зміст , спочатку Замовник зазначає що номер декларації повинен бути: «вказаний в протоколі випробувань, експертних висновках», а потім вимагає : «а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП).» Вимога Замовника: - Надати в складі тендерної пропозиції, на ім'я Учасника, обстеження датовані після отримання продукції, згідно наданой Учасником декларації виробника, номер який вказано в протоколі (ах) випробування, експертних висновках, а саме протокол випробувань по виконанню робіт з визначення бактерії групи кишкових паличок (БГКП). Також вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо визначення саме назви документу «Протокол випробувань», «Експертний висновок» та прив’язки їх до окремих, конкретних випробувань. Так, як Суб’єкти господарювання які мають саме «Експертний висновок» по виконанню робіт з визначення патогенних мікроорганізмів, бактерій роду сальмонела та лістерії, який підтверджує ті ж самі показники , що і «Протокол випробувань», але не мають змоги прийняти участь у закупівлі. І навпаки - суб’єкти господарювання , які мають саме «Протокол випробувань» перевірки відповідності зразку за вмістом антибіотиків та радіонуклідів (радіологічні показники). який підтверджує ті ж самі показники , що і «Експертний висновок» (вказаний Замовником), але не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Замовник мав би вимагати від Учасників на підтвердження вимог тендерної документації ,одного із таких підтверджуючих документів : «Експертний висновок, або «Протокол випробувань». Також вважаємо дискримінаційною вимогою Замовника по відношенню до інших потенційних Учасників , а саме: «- Партія продукції яку Учасник пропонує до постачання, на яку він надав декларацію виробника в складі своєї пропозиції, повинна мати строк до закінчення терміну реалізації не менш 80% від загального терміну придатності на момент закінчення подачі пропозиції цієї закупівлі.» Дану обмежену вимогу зможуть виконати лише ті суб’єкти господарювання які мають саме декларацію виробника строк якої становить до закінчення терміну реалізації не менш 80% від загального терміну придатності на момент закінчення подачі пропозиції цієї закупівлі. Також повідомляємо Вас, що декларація виробника надається одержувачу товару тільки в разі отримання такого товару , Учасники не зобов’язані , якщо в цьому не має необхідності (пов’язаної з господарською діяльністю суб’єкта господарювання) , замовити певну кількість товару , в чому зараз немає такої необхідності лише для того, щоб отримати декларацію для участі у закупівлі. Натомість ми, як потенційний Учасники –котрий бажає прийняти участь і маємо діючу на момент подання пропозиції декларацію виробника, але відповідно до обмеженої вимоги Замовника не маємо змоги це зробити, що в свою чергу порушує наші права. Вважаємо за доцільне Замовнику вимагати від Учасників саме гарантій, щодо терміну придатності на момент постачання товару на його адресу , так як відповідно до вимог тендерної документації , «Розділ 1. Загальні положення» , «п 4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг», вимагається Замовником: «до 31.12. 2023 року» . ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Директор ТОВ «СПАРТА 2015» _______________М.А. Андріасян
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2023 18:13
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net