• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пластинчастий теплообмінник для охолодження сірчаної кислоти з портфільтрами

Завершена

23 201 946.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 009.73 UAH
Період оскарження: 02.08.2023 09:08 - 07.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

анкор - рф

Номер: 5bdcdabfe56e421495e7f23f5890776a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-000599-a.c4
Назва: анкор - рф
Вимога:
Шановний замовник Переможець аукціону ПНВФ «Анкор-теплоенерго» надав у складі тендерної пропозиції (Статут), в якому зазначено що бенефіціарними власниками є Гуров Кирило Олегович (33,34%) та Гуров Олег Іванович (66,66%). Цікаво, що в росії працює ООО «Анкор-Теплоэнерго» https://ankorteploenergo.ru , яке має таку саму назву як і український виробник, ідентичний сайт і той самий логотип, який є зареєстрованою торговою маркою. Найцікавіше, що власником ООО «Анкор-Теплоэнерго» ИНН 3123224091, яке зареєстроване в місті Белгород, російської федерації, також є людина з ПІБ - Гуров Олег Іванович. Розгляньте будь ласка скріни з сайту https://vbankcenter.ru/contragent/1103123016457 на яких є відгуки від державних підприємств росії Анкору-теплоэнерго. Крайній з них датований 02.03.2022р. Через місяць повномасштабного вторгнення росії в Україну, дана компанія призначила нового директора, але станом на 14.08.2023р. власником все ж таки є Гуров Олег Іванович, як і головний бенефіціар ПНВФ «Анкор-теплоенерго». Надаємо Витяг з реєстру юр.осіб росії сформований 14.08.2023р. Більш того, на сайті українського Анкору більшість відгуків від російських компаній, таких як «Волжский дизель», «Итатский нефтеперерабатывающий завод», «Сибоил», «Роснефть».Однакова назва, однаковий сайт, однакова продукція, відгуки від російських заводів на сайті українського виробника вже після 1,5 роки війни з росією та майже щоденні обстріли Харкова, однаковий ПІБ у бенефіціарів українського та російського «Анкорів». Прошу провести перевірку перед заключенням договору і надати офіційну публічну відповідь, але враховуючи кількість документів та фактів також прошу дискваліфікувати учасника НПВФ "Анкор-теплоенерго"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Для перевірки наданої Вами інформації Замовником надано запит у відповідності до п.42 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

невідповідність технічним вимогам

Номер: e1d4cedf10f14cc9934c8600e84ea51b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-000599-a.b3
Назва: невідповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши пропозицію учасника ПНВФ «Анкор-теплоенерго» ми звернули увагу на такі технічні невідповідності їх пропозиції: 1. Відповідно до Додатку 3 ТД, Учасник не повинен відступати від наведеної форми. Учасник ПНВФ «Анкор-теплоенерго» видалив цілу таблицю і натомість надав свій варіант І фактично не зазначив яку продукцію буде постачати. 2. Вся технічна пропозиція не відповідає послідовності форми наведеної в тендерній документації. Тобто учасник не надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 до ТД. Пропозиція не містить ПІБ та посади уповноваженої особи учасника. 3. В наданому ескізі, який є частиною «технічної пропозиції 19-384-3» зазначено «Розміри вказані приблизно і не можуть використовуватися для проектування. У конструкцію теплообмінника можуть бути внесені зміни.» Тобто фактично учасник не підтверджує що міжосьовий розмір 360х1143 мм буде витримано, оскільки розміри приблизні. Враховуючи сукупність невідповідностей, відсутність поданої за наведеною формою Додатку 3 до ТД інформації про технічні та якісні та кількісні характеристики умови закупівлі, прошу Вас дискваліфікувати учасника ПНВФ «Анкор-теплоенерго».
Вирішення: Доброго дня! У складі тендерної пропозиції Учасником ПНВФ «Анкор-теплоенерго» наданий файл «Додаток 3.pdf», в якому міститься «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відповідно до вимог Тендерної Документації з зазначенням продукції, яка буде постачатися Учасником, та необхідних технічних та якісних характеристик такої продукції. Наданий файл доступний для перегляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: fa1fa6ef9d724b36a33f6c1dfbe1a08a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-000599-a.c2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Наша компанія є потенційним учасником даної закупівлі UA-2023-08-02-000599-a на поставку Пластинчастий теплообмінник для охолодження сірчаної кислоти з портфільтрами у кількості 4 шт. Нами були задані уточнюючі питання, які важливі при підготовці пропозиції та калькуляції комерційної частини. На нашу думку, відповіді на них не є повними і не розкривають суть, тому ми змушені подавати вимогу на усунення невідповідностей для проведення закупівлі на засадах відкритості, чесної конкуренції та без явних ознак дискримінації учасників з продукцією іноземного походження. 1. Щодо нашого питання про терміни поставки і Вашої відповіді: «Зважаючи на те, що оголошена закупівля є надзвичайно пріоритетною та через наявність гострої необхідності поставки даного обладнання в максимально короткі строки ДП «СхідГЗК» не може продовжити термін подачі пропозицій. Опираючись на досвід світових виробників у представленні документації термін для подачі пропозицій цілком прийнятний. Усі визначені терміни в тендерному завданні (включно і терміни поставки) детально прораховані спираючись на досвід минулих закупівель та пропозиції виробників.» повідомляємо наступне: 1.1 На Ваш запит Вих13-07 №1691 від 06.07 нами як офіційним дистриб’ютором світового виробника Alfa Laval, був наданий термін поставки 180 днів з моменту передплати. 1.2 Попередній договір №248/13/171ВО ДП «СхідГЗК» з постачальником пластинчастих теплообмінників має термін поставки «травень-грудень 2023р.» Тобто фактично 8 місяців. В проекті договору, а саме п. 5.1. Зазначено, що Поставка Товару здійснюється протягом 130-ти календарних днів після 50% передоплати та не пізніше 5-ти робочих днів після підписання акта гідравлічних випробувань. Гідравлічні випробування проводяться в присутності представника Покупця протягом 15 календарних днів після отримання письмового повідомлення про готовність Товару до відвантаження. Пункт 7.2. Зазначає, що У разі затримки поставки Товару у строки, передбачені цим Договором, Покупець має право на стягнення з Постачальника штрафу у розмірі 20% від вартості непоставленої (несвоєчасно поставленої) партії Товару та пені у розмірі 0,5 відсотка від вартості непоставленої (несвоєчасно поставленої) партії Товару за кожен день прострочення. Визначений термін поставки є дискримінаційним і ставить нас як потенційного постачальника під загрозу сплати 20% штрафу. Враховуючи очікувану вартість продукції по тендеру 23 201 946,00 грн. з ПДВ, потенційний штраф у сумі 4 640 389,20 грн унеможливлює нашу участь. Ми як учасник, не впливаємо на пріоритети Ваших закупівель і не маємо інформації про можливості проведення закупівель вчасно, але в даному випадку обмежені в участі, оскільки ставимось відповідально до закупівель державних підприємств. Вимагаємо подовжити термін подачі пропозицій на 5 днів та визначити термін поставки протягом 180 днів після здійснення авансового платежу передбаченого умовами закупівлі. 2. На наше питання «2. Яким чином представники Східний ГЗК планують відвідати наше виробництво у Швеції для проведення гідравлічних випробувань в їх присутності?» ви надали відповідь «З Вашого питання не відомо чи Ваше підприємство має виробництво у Швеції, чи є офіційним дистриб’ютором. Якщо мова іде про офіційного дистриб’ютора, то замовник може внести зміни до тендерної документації про те, що якщо учасник не є виробником продукції, то гідравлічні випробування мусять проходити в присутності спеціалістів ДП «СхідГЗК» на майданчику постачальника, оскільки ДП «СхідГЗК» не може взяти на себе ризики пов’язані з поставкою обладнання неналежної якості.» Наша продукція виготовляється в Швеції і має звіт щодо проведення гідравлічних випробувань на заводі-виробнику. Ці звіти є офіційним документом виробника і надаються Замовнику. Замовники подібних теплообмінників в Україні не мали питань щодо проведення додаткових гідравлічних випробувань. Наша компанія - офіційний дистриб’ютор і офіційно представляє інтереси Виробника. Вимоги до офіційного дистриб’ютора не можуть бути іншими ніж для виробника. Проведення повторних випробувань на Вашому підприємстві є дискримінацією, оскільки це потребує додаткових коштів і таким чином збільшує собівартість нашої продукції. Вимагаємо погодити надання звіту щодо проведення гідравлічних випробувань для продукції виготовленої в Європі або підтвердити, що випробування на ДП «СхідГЗК» будуть проводитись засобами і за кошт ДП «СхідГЗК» в присутності уповноваженої особи Постачальника. 3. На наше питання «Враховуючи що закупівля опублікована з очікуваною вартістю грн з ПДВ, яким чином Замовник планує здійснювати порівняння цін учасників платників і не платників ПДВ?» ви надали відповідь «Критерієм оцінки є ціна – 100% Ціна, запропонована Учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.» Ваша відповідь не є зрозумілою. Закупівля опублікована з очікуваною вартістю з урахуванням ПДВ. Ми хотіли отримати чітку відповідь на питання, як Замовник буде порівнювати пропозиції учасників платників та не платників ПДВ щоб уникнути непорозумінь після аукціону. При заповненні поля «ціна» в електронній системі при подачі пропозицій, учасник який не є платником ПДВ немає можливості зазначити ціну без ПДВ, а має зазначити ціну враховуючи цей податок. В попередній закупівлі ідентичних теплообмінників, бюджет було оголошено з ПДВ. Переможець закупівлі харківська компанія, подала пропозицію з ПДВ при цьому в договорі №248/13/171ВО опублікованому на Прозоро, зазначено, що компанія не є платником цього податку, але від зазначеної суми не було віднято ПДВ. Тому логічне питання, як наша пропозиція з ПДВ, буде порівнюватись з пропозицією без ПДВ. Вимагаємо підтвердити, що коли один з учасників не платник ПДВ, а інший учасник платник ПДВ, то Замовник буде порівнювати пропозиції між собою також не враховуючи ПДВ. 4. Оскільки дана закупівля проводиться у формі відкритих торгів з особливостями, ні у нас як учасника, ні у замовника, немає можливості перед аукціоном оцінити кваліфікаційні документи інших учасників. З метою конкуренції з постачальниками/виробниками, які виготовляють/постачають подібне обладнання для сірчаної кислоти, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та викласти Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону» у наступній редакції: 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Учасник надає сканкопію аналогічного договору на поставку пластинчастих теплообмінників для сірчаної кислоти (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі та відгук від кінцевого замовника, щодо високої якості поставленого обладнання та мінімум 1 року експлуатації. 5. Оскільки багато компаній-«виробників» в Україні насправді не є виробниками, а лише роблять крупногабаритну збірку з комплектуючих, часто невідомого походження та низької якості, вимагаємо додати кваліфікаційний критерій у вигляді довідки про виробника з наданням інформації про виробничі потужності. У разі ігнорування перерахованих вимог або надання формальної відповіді, ми будемо змушені звернитись до АМКУ.
Вирішення: 1. Після проведення маркетингового дослідження та зіставивши з потребами нашого підприємства, було прийнято рішення, що оптимальним терміном на постачання цієї продукції є 130 календарних днів. Під час ухвалення рішення не були враховані умови минулого договору так як вартість товару та строки поставки є неактуальними на момент формування даної закупівлі. Пункт 7.2 сформований та зазначений у цьому договорі для виконання інтересів Замовника, пункт не є дискримінуючим через те, що він застосовується у формі штрафних санкцій для недобросовісних постачальників та повною мірою демонструє важливість цієї закупівлі для Замовника. Цей пункт застосовується лише після недотримання термінів поставки та не становить загрози для Постачальника, який має на меті виконати умови договору. Продовження термінів подання тендерної пропозиції на 5 днів не є об'єктивним та обґрунтованим у повній мірі. 2. Наше підприємство максимально сумлінно ставиться до закупівель та подальшої експлуатації обладнання, тому було прийнято рішення про додавання цієї вимоги до Постачальника для вжиття превентивних заходів щодо придбання неякісного обладнання та виключення можливості для участі компаній, які не в змозі здійснити постачання обладнання необхідної якості. Наше підприємство не обмежує можливості участі закордонних компаній та їх дистриб'юторів у тендерній закупівлі. Було ухвалено рішення про надання можливості для проведення гідровипробувань на майданчику, обраному Постачальником, який знаходиться на території України. Нашим спеціалістам необхідно оцінити якість продукції перед придбанням товару. Ми, як Замовник, не можемо виконати Вашу вимогу через відсутність умов для цього. Надання акта про успішні гідровипробування, виданого Виробником, не є достатньо вагомим для нас, як для Замовника, через те що цей документ захищає інтереси дистриб'ютора та виробника. Бюджет цієї закупівлі не передбачає покриття витрат, які понесе Постачальник у результаті процедури підтвердження якості товару, що постачається. 3. Учасники заповнюють відповідне поле в ЕСЗ з зазначенням вартості своєї пропозиції з усіма її складовими. Платники ПДВ зазначають вартість з ПДВ, неплатники – без ПДВ. Порівняння пропозицій здійснюється електронною системою автоматично. 4. Вимога щодо надання аналогічного договору встановлена згідно з чинним законодавством. В даний час вибір кваліфікаційного критерію є правом Замовника. 5. Наша компанія вжила низку заходів, які вважає за доцільне для придбання товару належної якості. Ця вимога обмежує можливість участі потенційних постачальників та не передбачена ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що перелік вимог у тендерній документації щодо підтвердження кваліфікації Учасників є достатнім і Замовник не має права додавати нові дискримінуючі вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.08.2023 10:03
Вимога
Залишено без розгляду

terms

Номер: 1b742e395d4247edb51682a984e26198
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-02-000599-a.b1
Назва: terms
Вимога:
It seems that you intend to improve your credit. No other way. After that you will have no problems. But for today required security for the second 50%. You pay advance 50% against seller's bank guarantee for refund in case of non-delivery. And you are opening bank guarantee for second 50% for the case of your non-payment. Alternatively see attached UKRNAFTA contract showing scenario of 50/50 payments. Everybody sleeps well. ===================== Здається, ви маєте намір покращити свою кредитну історію. Іншого шляху немає. Після цього у вас не буде проблем. Але на сьогодні необхідне забезпечення для других 50%. Ви сплачуєте аванс 50% проти банківської гарантії продавця для повернення коштів у разі недоставки. І ви відкриваєте банківську гарантію на другі 50% на випадок вашої несплати. Як альтернатива дивіться доданий контракт УКРНАФТА, де показано сценарій платежів 50/50. Всі добре сплять.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умови оплати визначені у пункті 4.2 проекту договору та встановлені з урахуванням фінансових можливостей підприємства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.08.2023 10:03