• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Подушка, покривало, ковдра, підковдра, наволочка, простирадло)

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2023 20:56 - 06.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щановний Замовнику! Дякую за внесені зміни. Але є ще одне - неправомірна вимога.

Номер: 752e1d85158a42dc8eea902487295c11
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-011974-a.a3
Назва: Щановний Замовнику! Дякую за внесені зміни. Але є ще одне - неправомірна вимога.
Вимога:
Замовник переніс вимогу з ТД в Проєкт Договору. Це не добре! "6.2.2. Протягом 2 робочих днів з дати підписання договору за результатами даної закупівлі Учасник зобов’язується надати Замовнику по 1 зразку товару. У разі, якщо такі зразки не відповідатимуть вимогам Технічної специфікації до даної закупівлі, Замовник має право в односторонньому порядку чи за згодою сторін розірвати договір укладений за результатами закупівлі" Просимо вилучити. АМКУ теж попросив. Навіщо хитрувати?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник розгляне Вашу вимогу та прийме міри. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 8c3287c969434f64927c8a8f3d580d6f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-011974-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В даному випадку, такі вимоги наявні у Додатку №1 до тендерної документації, де від учасників вимагається: 1) надати довідку, що виробництво знаходиться на території м. Львів або Львівської області; 2) надати довідку про наявність кількості спеціалістів, що не може бути нижчою за встановлену межу Замовником. В звязку з тим, що такі вимоги за своєю суттю є такими, що обмежуть коло учасників та підривають засади здорової конкуренції, а також керуючись ч. 1 ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі", наполягаємо на тому, щоб ці вимоги прибрали з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником встановлено вимоги щодо розташування виробництва та кількості працівників, зважаючи на стислі строки на виготовлення товару. Зважаючи на те, що поставка має бути здійснена до 01.09.2023 року, період на проведення закупівлі становить не менше 2 тижнів, зважаючи на подану скаргу - строки стають ще меншими. Відтак на пошиття і виготовлення товару така кількість працівників є мінімально необхідною для постачання товару в кількості та терміни які встановлені Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Необхідні зміни в ТД

Номер: b92795567ede4f65ba4e7c15957fae16
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-011974-a.c1
Назва: Необхідні зміни в ТД
Скарга:
Неправомірні дискримінаційні умови
Дата розгляду скарги: 16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2023 10:42
Дата виконання рішення Замовником: 21.08.2023 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення від 16.08.2023 № 12868
Автор: ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ", Вадим Тропша +380686874463 vdtropsha@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне скасування закупівлі

Номер: e512d39edfe74d69b2da33f7ee80d005
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-011974-a.c4
Назва: Неправомірне скасування закупівлі
Скарга:
Неправомірне скасування закупівлі через небажання Замовника внести зміни в ТД, які зобов'язала зробити Комісія АМКУ.
Дата розгляду скарги: 06.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2023 14:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2023 18:26
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2023 10:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення від 06.09.2023 № 14206.та скасовано рішення про відміну закупівлі
Автор: ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ", Вадим Тропша +380686874463 vdtropsha@gmail.com