• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Землевпорядні роботи по виносу меж земельних ділянок комунальної власності, розташованих за адресою: на території Оліївської сільської ради (за межами населених пунктів с. Зороків, с. Вільськ, с. Новопіль, с. Окілок, с. Івановичі, с. Ксаверівка) Житомирського району Житомирської області

Торги не відбулися

285 265.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 852.65 UAH
Період оскарження: 01.08.2023 16:51 - 06.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне відхилення ТОВ "Зеніт Експерт"

Номер: 7bfc0ad89398499d87d86cf76b6705d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-010950-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення ТОВ "Зеніт Експерт"
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника (Протокол №2 від 14.08.2023 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою) Підставою подання скарги є порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості), передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами). Оскаржуване рішення – Протокол №2 від 14.08.2023 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою, грубо порушує права Скаржника – ТОВ «Зеніт Експерт» з огляду на наступне. 1. Процесуальне порушення Відповідно до п. 4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації процедура закупівлі відбувається згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Згідно протоколу №2 від 14.08.2023 р., (оскаржуване рішення) Замовник посилається на п.1, 2 ч.1 ст. 31 Закону України та відхилений на підставі п.14 ст. 29 Закону. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до п. 41 Особливостей. Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, Замовником (Уповноваженою особою) невірно застосовано норми процесуального права під час проведення процедури закупівлі/відхилення Учасника – ТОВ «Зеніт Експерт», а саме – застосовано Закон (скоріш за все «Про публічні закупівлі», адже уповноваженою особою не вказано, який саме) пунктом 37 розділом Х якого встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування застосовуються особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України. 2. Щодо безпідставного відхилення Учасника ТОВ «Зеніт Експерт» За результатами проведеного аукціону (редукціону) цінова пропозиція Скаржника визначено як аномальною, та надано повідомлення про обгрунтування аномально низької ціни до 11 серпня 2023 р. 00:00. 10 серпня 2023 р., о 11.30 надано обгрунтування аномально низької ціни. Відповідно до абзацу дев'ятого пункту 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника, а також порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни. В обгрунтування аномально низької ціни ТОВ «Зеніт Експерт» зазначено, що в нашій діяльності сформовано три геодезичні бригади, проблем для яких не буде винести межі відповідно до даної закупівлі. При розрахунку цінової пропозиції, усереднено, товариство брало за основу аналогічні показники в своїй діяльності, а саме винесення 967 поворотних точок, за умови сприяння Замовника в даній роботі, займе бригаді з двох геодезистів не більше 5-7 робочих днів, враховуючи що винос меж відбувається на території однієї громади. Товариство має значний досвід і позиціонує себе як підприємство, яке обслуговує, зокрема, але не виключно, земельні банки ряду великих агрохолдингів, діяльність яких здійснюється на всій території України, при обслуговуванні яких, зокрема виносяться межі земельних ділянок територій обробітку (масивів). Враховуючи, що 967 поворотних точок згідно технічного завдання за предметом закупівлі перебувають в територіальних межах однієї громади, та те, що війна з московією створила зменшення та навіть певний дефіцит замовлень на ринку землевпорядних та геодезичних послуг України, товариство маючи на меті збереження трудового колективу, який ми будували з 2014 року, має можливість надати цінову знижку, нижчу за ринок, зважаючи на оптовість замовлення, з розрахунку близько 145 гривень за одну поворотну точку для Замовника – Відділу містобудування, архітектури та земельних відносин Оліївської сільської ради, а також те, що технічним завданням не передбачено інших додаткових витрат, зокрема на встановлення будь-якого виду межових знаків (точок, коликів тощо). ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» підтверджував готовність та гарантував вчасне надання послуг «Землевпорядні роботи по виносу меж земельних ділянок комунальної власності, розташованих за адресою: на території Оліївської сільської ради (за межами населених пунктів с. Зороків, с. Вільськ, с. Новопіль, с. Окілок, с. Івановичі, с. Ксаверівка) Житомирського району Житомирської області» із вартістю нашої цінової пропозиції 140 550,00 грн, вважаючи її прийнятною для господарської діяльності товариства. Скаржником надано обгрунтування в довільній формі, водночас Замовником на нашу думку не у точній відповідності із Законом прийнято оскаржуване рішення. Обгрунтування порушених прав Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Зеніт Експерт» є потенційним переможцем даної процедури закупівлі, та Замовником порушено право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них Висновки Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині протоколу, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2023 № 2. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2023 №2, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «Зеніт Експерт» Додаток : - протокол №2 від 14.08.2023 р. - обгрунтування АНЦ в складі пропозиції ТОВ «Зеніт Експерт» Директор ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» _________________________ Підгородецький В.В.
Дата розгляду скарги: 24.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2023 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.08.2023 17:04
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2023 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішили задовольнити рішення АМКУ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Підгородецький Вадим Володимирович 380986209845 info@zenith.expert
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВТСВУ

Номер: 668c4d961574448ba600fa56653b3309
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-010950-a.c2
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВТСВУ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації вказано: обов’язкова наявність у штаті кваліфікованого інженера-геодезиста та надання копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-геодезиста. Відповідно до абзацу 6 статті 5/1 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Крім того, згідно статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою або фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів у сфері геодезії та землеустрою, прошу привести кваліфікаційні критерії у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до абз. 6 ст. 5 та абз. 3 ст. 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою). Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит та одержала кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом робіт. Відомості про сертифікованих інженерів-геодезистів вносяться до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону. Отже, ми вимушені відмовити у задоволенні вимоги, так як встановлені в тендерній документації умови відповідають чинному законодавству України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВТСВУ

Номер: 127b93fce3284c2aa82c7b3d3551d89d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-010950-a.c1
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВТСВУ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації вказано: обов’язкова наявність у штаті кваліфікованого інженера-геодезиста наявність у штаті кваліфікованого інженера-геодезиста та надання копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-геодезиста. Відповідно до абзацу 6 статті 5/1 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Крім того, згідно статті 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою або фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів у сфері геодезії та землеустрою, прошу привести кваліфікаційні критерії у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка в тексті
Дата скасування: 03.08.2023 11:32