-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Код ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах (Енергосервіс будівлі Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №35 Вінницької міської ради»)
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
01.08.2023 15:59 - 24.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги у ТД
Номер:
b79f673e992f4a9d8f168ae6db64dc10
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-01-009690-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги у ТД
Скарга:
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Володимир_відповідь_Асоц_порушення_ЕСКО_1 (1) (2).pdf 25.08.2023 15:46
- рішення від 16.05.2023 № 6681 (2).pdf 25.08.2023 15:46
- Скарга ТД ДНЗ 35 Вінниця.pdf 25.08.2023 15:46
- рішення від 29.08.2023 № 13579.pdf 29.08.2023 18:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2023 № 14512.pdf 13.09.2023 11:24
- рішення від 12.09.2023 № 14512.pdf 15.09.2023 13:11
- Відповідь на скаргу (1).pdf 31.08.2023 17:43
- Пояснення на скаргу 690-a (1).doc 31.08.2023 17:43
- Протокол_внес змін.pdf 19.09.2023 10:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.08.2023 16:43
Дата розгляду скарги:
12.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2023 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2023 13:12
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2023 10:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Звернення за роз'ясненням
Номер:
5ebc8d3e946c4e8d87858d8406322e6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-01-009690-a.c1
Назва:
Звернення за роз'ясненням
Вимога:
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Як висновок, із наведених норм Конституції України вбачається, що умовою вчинення будь-яких дій органами влади є в комплексі: - наявність встановленої законом підстави; - наявність відповідних, встановлених законом повноважень; - визначений законом спосіб (порядок) вчинення відповідних дій.
Враховуючи вищезазначене, прошу Вас роз’яснити, що саме має на увазі замовник під термінами «робочий проєкт» та/або «робоча документація», які має надати переможець торгів. Інформацію прошу надати у вигляді визначень або понять з посиланням на конкретні норми чинних нормативно-правових актів.
Окрім того, прошу надати інформацію як діяти Переможцю щодо забезпечення виконання договору у разі, якщо енергоефективні (енергозберігаючі) заходи не передбачають виготовлення «робочого проєкту» та/або «робочої документації» відповідно до вимог чинного законодавства?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2023 15:33
Вирішення:
Доброго дня.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 1 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» енергосервісом є комплекс технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, спрямованих на скорочення замовником енергосервісу споживання та/або витрат на оплату паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг порівняно із споживанням (витратами) за відсутності таких заходів. Відповідно до статті 17 Закону України «Про енергетичну ефективність»для здійснення енергоефективних та інших заходів, спрямованих на скорочення споживання та/або витрат на оплату паливно-енергетичних ресурсів та/або житлово-комунальних послуг порівняно із споживанням та/або витратами, які існували б за відсутності таких заходів, фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа може укласти енергосервісний договір. Предметом енергосервісного договору є здійснення енергосервісу. Об’єктом енергосервісу можуть бути будівля, будинок, інша споруда або їх комплекс, група будівель (споруд), система інженерних споруд, об’єднаних єдиним технологічним циклом, або їх окреме енергоспоживаюче обладнання, об’єкт та/або елемент (частина) об’єкта благоустрою населених пунктів,щодо яких здійснюються енергоефективні заходи при виконанні енергосервісного договору.
Державні будівельні норми України «Склад та зміст проектної документації на будівництво ДБН А.2.2-3:2014» встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно із розділом 8 ДБН А.2.2-3:2014 робочий проект (РП) розробляється для технічно нескладних об'єктів будівництва, а також об'єктів будівництва з застосуванням проектів (проектних рішень) повторного використання на підставі вихідних даних та схваленої при двостадійному проектуванні попередньої стадії. РП розробляється для визначення містобудівних, архітектурних, художніх, екологічних, технічних, технологічних, інженерних рішень об'єкта будівництва, його кошторисної вартості. РП є інтегруючою стадією проектування і складається з двох частин – затверджувальної частини та робочої документації. Для виконання будівельних робіт видається робоча документація у повному обсязі. В окремих обґрунтованих випадках при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту, пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. Відповідно до розділу 9 ДБН А.2.2-3:2014 до складу робочої документації (Р) для будівництва повинні входити:
1) переліки робіт, для яких необхідне складання актів на приховані роботи та актів проміжного прийняття відповідальних конструкцій;
2) вихідні вимоги щодо розроблення конструкторської документації на обладнання індивідуального виготовлення (включаючи нетипове та нестандартизоване обладнання), за яким вихідні вимоги на попередніх стадіях не розробляються.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
роз'яснення щодо відхилення
Номер:
32fc96e4a0d146c7915b3c46eede9464
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-01-009690-a.b3
Назва:
роз'яснення щодо відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику. Оскільки учасник вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, звертаємося з проханням надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2023 17:13
Вирішення:
Доброго дня.
Згідно із абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 4 частини 3 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» Замовник забезпечує безперешкодний доступ Учасника процедури закупівлі об’єкту енергосервісу для перевірки та уточнення інформації про об’єкт енергосервісу, у тому числі до технічних паспортів, специфікацій, планів, креслень, рисунків, технічних та якісних характеристик, копій договорів з постачальниками паливно-енергетичних ресурсів та житлово-комунальних послуг. Задля дотримання зазначеної норми законодавства Замовник включив серед вимог Додатку 7 до тендерної документації таку норму щодо наявності в тендерній пропозиції Учасника: «Інші документи, що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції: 2.9 Копія акту обстеження об’єкту енергосервісу з відповідними відмітками уповноважених осіб Замовника та Учасника закупівлі та датами відвідання, переліком дослідженого під час об’єкту, підписаного уповноваженими представниками, який підтверджує ознайомлення Учасника із об’єктом у відповідності до вимог пункту 4 частини 3 статті 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» та постанови КМУ від 19 червня 2023 року №621».
В складі документів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" подано файл «акт огляду ДНЗ 35.pdf» - акт огляду об’єкта енергосервісу. Цей акт підписано зі сторони учасника Сергієм Чаплигіним, який не є уповноваженою особою Учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Відповідно до протоколу № 25/08/23 повноваження підписувати від імені ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" всі документи тендерної пропозиції та договори енергосервісу (в тому числі укладати значні правочини), у випадку визнання Товариства переможцем процедури закупівлі енергосервісу будівлі Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 35 Вінницької міської ради», надано директору Товариства Чубатенку Андрію Олександровичу.
Враховуючи наведене, Учасник (ТОВ «ЕСКО ЮА») не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція Учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника закупівлі (ТОВ «ЕСКО ЮА») відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до Учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено