• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»)

Завершена

835 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 176.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2023 16:30 - 06.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: 2cc9e5d9a9804833b3c59e8ae122bd9e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-008657-a.b4
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Від 29 серпня 2023 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» Код в ЄДРПОУ 01994669 Юридична адреса 08154, Україна, Київська область, Боярка, вул. Соборності, 51 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 38469527 Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190 Інформація про закупівлю: Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С») Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-01-008657-a Очікувана вартість закупівлі 835`200.00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 01.08.2023 року о 15:21 Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-01-008657-a. За результатом розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником 25.08.2023 року було оприлюднено Протокол розгляду пропозицій №145, відповідно до якого тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" було відхилено із наступною аргументацією: «Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та подав недостовірну інформацію, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, що була зазначена в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомленні». Проте, учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції та звертає увагу Антимонопольного комітету на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції. У відповідності до п. 56 Особливостей, вказано, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції, які вбачає в наступному. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» були виявлені невідповідності інформації та/або документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, та у відповідності до п. 40 Особливостей, надано час для усунення таких виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщене Замовником наступного змісту: «Вимога про усунення невідповідностей: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: - переліку обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерація/утилізаці) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обовязковим стархуванням вказаного обладання (на підтвердежння участник надає: - видаткову накладну на придбання обладнання з актом приймання-передачі/ або діючий договір оренди з актом прийцмання-передачі вказаного обладання, чинний на весь період надання послуг;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Файл «Договір поставки обладнання»: видаткові накладні на вказане в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та акт-приймання передачі на теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТИ-Т-300 «OVK-KZOT» К-300+0. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями акт(и) приймання-передачі скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклона МЦ-800. Вимога про усунення невідповідностей: «2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / цивільно-правовий договір/ наказ на прийняття на роботу). - копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Файл «Посвідчення працівники»: посвідчення з навчання охорони праці на Чуприну О.О., Чуприну С.О. Шаяхметова Д.Ф. та протокол про проходження навчання на Заріцького В.М. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями протоколи про навчання на Біду С.О., Черничук А.Д. та новий протокол на Заріцького В.М., так-як даний працівник проходив навчання 04 серпня 2022 року та на момент подачі документації він мав пройти повторне щорічне навчання згідно ст. 18 ЗУ «Про охорону праці». Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано усі необхідні документи та інформацію, повністю виправлено вказані недоліки, чим виконано вимоги тендерної документації, а тому Замовником було законно та правомірно визначено переможем даної процедури закупівлі. Однак Замовником було у Протоколі №145 від 25.08.2023 про відхилення учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вказана причина дискваліфікації: Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику, а саме: «вимога про усунення невідповідностей: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: - переліку обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерація/утилізаці) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обовязковим стархуванням вказаного обладання (на підтвердежння участник надає: - видаткову накладну на придбання обладнання з актом приймання-передачі/ або діючий договір оренди з актом прийцмання-передачі вказаного обладання, чинний на весь період надання послуг;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Файл «Договір поставки обладнання»: видаткові накладні на вказане в довідці про наявність обладння, матеріально-технічної бази та технологій та акт-приймання передачі на теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТИ-Т-300 «OVK-KZOT» К-300+0. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями акт(и) приймання-передачі скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклона МЦ-800». Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником було вказано в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 з системою очистки димових газів: скрубер, циклон-утилізатор МЦ-У-600 та циклон МЦ-800. Замовником вимагалось надання видаткових накладних з актами-приймання передачі на обладнання, вказане в довідці Учасником. На підтвердження отримання обладнання Учасник надав видаткову накладну №158 від 07.08.2018 року з актом-приймання передачі №1 від 07.08.2018 р. Також Учасником були надані видаткові накладні №212 від 24.09.2018 р. та № 211 від 24.09.2018 р., але актів-приймання передачі на обладнання, яке зазначено у вказаних у видаткових накладних, Учасником не було надано. Учасник на вимогу надання документів надав перероблену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де об’єднав скрубер, циклон-утилізатор МЦ-У-600 та циклон МЦ-800 в комплект деталей до Теплогенератора модульного транспортабельного (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 ( Скрубер, Циклон-утилізатор МЦ-У600, Циклон МЦ-800). Проте, даний комплект вказаний як окремий товар в специфікації №3 до договору №12 від 26.01.2018 р. та отриманий згідно акту-приймання передачі №1 від 07.08.2018 р.. Звертаємо увагу, що видаткові накладні на скрубер, циклон-утилізатор МЦ-У600, циклон МЦ-800 складені 24.09.2018 р. за №212 та №211, а тому вони не могли бути отримані 07.08.2018 р. згідно акту приймання-передачі №1 від 07.08.2018 р. Також, скрубер, циклон-утилізатор МЦ-У600, циклон МЦ-800 вказані як окремі товари в специфікаціях №1 та №2 до договору №12 від 26.01.2018 р. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності та надав не достовірну інформацію, що подана ним у своїй тендерній пропозиції, що була зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.» Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю не погоджується із рішенням Замовника, просить Колегію скасувати його з наступних підстав. Умовами тендерної документації по закупівлі «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-01-008657-a, Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», було визначено наступні вимоги, а саме: В Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:», Замовником були вказані вимоги про надання наступних документів: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг найменування, кількості та правової підстави володіння / користування: - переліку обладнання для високотемпературного спалювання (інсинерація/утилізація) небезпечних відходів із системою очистки димових газів з обов’язковим страхуванням вказаного обладнання (на підтвердження учасник надає: - документи права власності/користування вказаного в довідці обладнання; - видаткову накладну на придбання обладнання з актом приймання-передачі/ або діючий договір оренди з актом приймання-передачі вказаного обладнання, чинний на весь період надання послуг; - сертифікат відповідності вказаного в довідці обладнання для високотемпературного спалювання небезпечних відходів та відповідні протоколи дослідження/випробування, які зазначені в сертифікаті , якщо є посилання на дані документи. - дійсний договір страхування вказаного обладнання. 1.2. Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу та договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожний транспортний засіб який учасник планує залучити). Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на виконання вказаної вимоги тендерної документації, а також з урахуванням повідомлення про виправлення виявлених Замовником невідповідностей, у складі документів тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із переліком обладнання, зокрема: Теплогенератор модульний транспортабельний (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0, з системою очистки димових газів: комплект деталей до теплогенератора модульного транспортабельного (утилізатор термічний) ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0 ( Скрубер, Циклон-утилізатор МЦ-У-600, Циклон МЦ-800). До вказаної довідки Учасник також надав документи, що підтверджують його право власності на вказане обладнання: Договір №12 від 26.01.2018 р., видаткову накладну №158 від 07.08.2018 року з актом-приймання передачі №1 від 07.08.2018 р., видаткові накладні №212 від 24.09.2018 р. та № 211 від 24.09.2018 р., балансову оборотно-сальдову відомість товариства, яка містить в тому числі перелік обладнання, вказаного у довідці, технічний паспорт. Зауважуємо, що учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» на вимогу про усунення виявлених невідповідностей, в тому числі, було чітко надано акт приймання-передачі скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклона МЦ-800, чим підтверджено право володіння учасника таким обладнанням та повністю виконано вимоги Замовника, встановлені умовами тендерної документації. Водночас, вимога надання акту приймання-передачі вказаного обладнання в редакції, наведеній у Додатку № 1 до тендерної документації стосується обладнання, що використовується учасниками на підставі права користування (оренди): «- видаткову накладну на придбання обладнання з актом приймання-передачі/ або діючий договір оренди з актом приймання-передачі вказаного обладнання, чинний на весь період надання послуг;». Тому трактування Замовником вказаної вимоги до підтвердження права володіння обладнанням є хибним, оскільки такий вид документу як Акт приймання – передачі притаманний для підтвердження тимчасового користування, в той час як видаткова накладна - це первинний документ постачальника, який підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи до іншої, від постачальника до покупця. Крім того, звертаємо увагу Колегії на те, що умовами Договору №12 від 26.01.2018 р. не передбачається складання окремого документу як-то «Акт приймання-передачі» із встановленою датою, а тому твердження Замовника стосовно того, що видаткові накладні на скрубер, циклон-утилізатор МЦ-У600, циклон МЦ-800 складені 24.09.2018 р. за №212 та №211, а тому вони не могли бути отримані 07.08.2018 р. згідно акту приймання-передачі №1 від 07.08.2018 р. є суб’єктивною оцінкою, яку не можна приймати як належну, оскільки відповідно до норм цивільного законодавства тлумачення умов договору не його стороною є неприпустимим, що також має відображення у постановах Верховного Суду від 22 січня 2020 року у справі № 399/590/17, від 12 травня 2022 року у справі № 756/15123/18, постанові КЦС ВС від 11 листопада 2020 року у справі № 753/11009/19. Замовник у тендерній документації визначив вимоги щодо підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям та вказав перелік документів, які учасник має надати, проте під час кваліфікації учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» такі вимоги Замовник вже трактує на власний розсуд, а також звертається до суб’єктивних припущень, що є неприпустимим, оскільки вимоги тендерної документації мають бути однаково зрозумілими як для Замовника, так і для учасників, водночас, під час оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей Замовник не зазначив, що акт приймання-передачі скрубера, циклон-утилізатора МЦ-У-600, циклона МЦ-800 повинен бути датований саме 07.08.2018 р. Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у відповідності до вимог тендерної документації надано усі документи, які вимагались, а отже вказана підстава замовника є необґрунтованою, незаконною та неприйнятною і такою, що не підлягає задоволенню, в той час як тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю відповідає умовам тендерної документації. Також звертаємо увагу Колегії на те, що Замовник не уповноважений на надання оцінки веденню господарської діяльності учасників процедури закупівель та оформлення ними договірних відносин із іншими господарюючими суб’єктами та іншої супровідної документації, отже вказана Замовником підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» є необґрунтованою, а рішення про відхилення незаконним і таким, що підлягає скасуванню. Замовником було грубо порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом розгляду пропозицій №145 від 25.08.2023 року, Замовником грубо порушено як норми Закону взагалі так і права скаржника та вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ПРОСИМО: 1. Прийняту скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом №145 від 25.08.2023 року про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» по закупівлі «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-01-008657-a. Додатки: 1. Тендерна документація по закупівлі з особливостями «Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С», ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-01-008657-a. 2. Рішення (Протокол) №145 від 25.08.2023 року. 3. Довідка про матеріально-технічну базу. 4. Видаткові накладні та акти прийому-передачі обладнання. 5. Договір на обладнання. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.09.2023 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.09.2023 11:37
Дата виконання рішення Замовником: 28.09.2023 09:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» за процедурою закупівлі Послуги зі збирання, зберігання, оброблення, видалення або утилізація, знешкодження небезпечних медичних відходів (категорії «В» та категорії «С»), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-01-008657-a на підставі рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14399 -р/пк-пз від 11.09.2023.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чепурний Іван Іванович 380960886969 olestas2@ukr.net http://www.olestaseko.com.ua
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: df3280d6585542fc8565feac939e8c14
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-008657-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено процедуру закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно ТД Вами вимагається: - Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу); Оскільки це є перевезення небезпечних вантажів, вимагаємо даний пункт викласти в новій редакції: Додаток 1 п.1.2 Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу та договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів на кожний транспортний засіб який учасник планує залучити).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, відповідна вимога буде додана до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: ec48bfe1fadb411f9030e2ba604bcc6a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-008657-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було оголошено процедуру закупівлі 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації Вами вимагається: - довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною, оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446 встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання. Отже, Замовник не обґрунтовано, та порушуючи Ліцензійні умови, вимагає від учасника даної закупівлі обов’язково не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо обов’язковості наявності кількості працівників та вантажника (не менше 2) у штаті свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті). У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, відповідна вимога буде додана до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2023-08-01-008657-a

Номер: 7e08a24fdd7445e4bddab223c021569f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-008657-a.a1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2023-08-01-008657-a
Скарга:
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2023 18:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.08.2023 10:29
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua