• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Встановлення системи блискавкозахисту будівель Української міської ради Обухівського району Київської області

Завершена

1 276 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 380.60 UAH
Період оскарження: 01.08.2023 14:39 - 06.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)

Номер: 80d83cbe6b1d4498858384fbc4dc49af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-007485-a.b2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке: Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-М" не відповідає вимогам чинного законодавства та як наслідок вимогам тендерної документації, в звʼязку з чим має бути відхилена замовником.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.08.2023 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.09.2023 19:10
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2023 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА-М" переможцем за процедурою закупівлі — "Встановлення системи блискавкозахисту будівель Української міської ради Обухівського району Київської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-01-007485-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Малюшенко Андрій 380679495621 KPB2019@UKR.NET
Вимога
Відхилено

Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була визнана, як дискримінаційна рішенням постійно-діючої комісії АМКУ

Номер: a82fae0171504a14aa9ba59237953f19
Ідентифікатор запиту: UA-2023-08-01-007485-a.c1
Назва: Вимога до учасників процедури закупівлі, яка була визнана, як дискримінаційна рішенням постійно-діючої комісії АМКУ
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку №3 до тендерної документації, наявна вимога до учасників процедури закупівлі, яка повністю суперечить та не відповідає чинному законодавству України, відповідно до п.3. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію на провадження виду господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками або інший документ згідно чинних в Україні норм. Серед видів робіт обов’язкова наявність: - монтаж внутрішніх інженерних мереж; - монтаж зовнішніх інженерних мереж. По-перше, ліцензування із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види робіт здійснювалось відповідно до вимог Постанови КМУ №256 від 30.03.2016 року «Деякі питання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». Постанова КМУ №256 від 30.03.2016 року втратила свою чинність, дата скасування 18.03.2020 року, згідно офіційної інформації, яка зазначена на сайті сервіс документів Будстандарт Online (копія офіційної сторінки сайту сервіс документів Будстандарт Online додається як доказ до вимоги) відповідно отримати ліцензію із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 будь-який учасник не має ніякої можливості, що є дискримінаційним для нас, як потенційного Учасника, а також інших Учасників процедури закупівлі. Ви, як Замовник даною вимогою навмисно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, ЛОБІЮЮЧИ інтереси певного зацікавленого Учасника, які зазначені в тендерній документації відповідно, в якого наявний даний дозвільний документ, який не вимагається чинним законодавством України, а відповідно не є чинним!!! По-друге, відповідно до чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" і норми цього нормативного документу ніхто до цього часу не відміняв, згідно розділу 6. Склад системи протипожежного захисту в п.6.1 зазначено: також до СПЗ належать - и) блискавкозахист; Відповідно, якщо блискавкозахист відноситься до "Системи протипожежного захисту" - роботи(послуги) виконуються винятково на основі дозвільного документу, яким є електронна або паперова ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту) або іншого дозвільного документу, який передбачений чинним законодавством України). По-третє, відповідно до інформації, яка зазначена в Специфікації, щодо предмету закупівлі «Встановлення системи блискавкозахисту будівель Української міської ради Обухівського району Київської області" виконання будь-яких будівельних робіт не передбачено Технічним завданням процедури закупівлі, а отже не може вимагатися Замовником в своїй тендерній документації!!! По-четверте, вимога стосовно надання Копії ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (з урахуванням того, що виконання робіт включає в себе монтаж системи блискавкозахисту необхідно надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками була визнана, як дискримінаційною та такою, яка не відповідає чинному законодавству України, згідно рішення постійно діючої колегії АМКУ Рішення № 361 від 11.01.2023 року (пункт 5). Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної вимоги, яка йде всупереч чинному законодавству України і якою ви порушуєте Закони України і навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги, ми звернемося з офіційною письмовою скаргою до АМКУ, адже маємо беззаперечні докази та рішення колегії АМКУ!!!
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до предмету закупівлі та технічного завдання здійснюється закупівля: Встановлення системи блискавкозахисту будівель Української міської ради Обухівського району Київської області. Об’єкти, щодо яких здійснюється закупівля, відносяться до класу наслідків СС2. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню серед іншого підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". І даний закон є чинним на сьогодні. Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлення блискавкозахисту не відноситься до видів робіт (послуг), які підлягають ліцензуванню ДСНС. Таким чином твердження про можливість надання ліцензії на надання послуг чи виконання робіт протипожежного призначення для підтвердження спроможності виконання видів робіт, передбачених технічним завданням, не є законним. Щодо рішення постійно діючої колегії АМКУ щодо іншої процедури закупівлі – воно не є прецедентним та не може поширюватись на інші процедури закупівель, які мають іншу специфіку.
Статус вимоги: Відхилено