-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24400000-8 - Добрива та сполуки азоту - дезинфекційні засоби
ДК 021:2015 - 24400000-8 - Добрива та сполуки азоту
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2018 15:25 - 20.03.2018 15:18
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Номер:
811b1a88b5e34a27b0ac5fd17a4285ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001307-a.a3
Назва:
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Вимога:
Всі Ваші репліки, щодо ігнорування наших вимог та формальні відписки ми додамо до листів, які готуємо для подання в контролюючі органи. Ви б краще не намагались відповідати, а ставили +, бо така відповідь ще раз доводить ваші зв"язки з заздалегідь запланованим у переможці Учасником. Такого цинізму та нехтування Закону ми ще не бачили.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2018 16:39
Вирішення:
По даному питанню відповідь надана.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо написаного Замовником!
Номер:
31525def92344002ad187d4c77c23b12
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001307-a.c2
Назва:
Щодо написаного Замовником!
Вимога:
Шановний! Ви вже переходите всі дозволені межі в трактуванні своїх прав та обов"язків! Що значить, на Вашу думку засоби не є еквівалентом? Тобто без аргументів пишите, що вони не є еквівалентами? Тому що ми хабар не пропонуємо на відміну від "свого" постачальника? Всі запропоновані засоби зареєстровані в законному порядку, пройшли всі іспити та тестування, зареєстровані МОЗ України і є еквівалентами по характеристиках тим,що зазначені в документації, мають таке ж призначення та режими використання. Ви що,краще МОЗ України знаєтесь на дезінфектантах? Ми вирішили не гаяти час на спілкування з хабарником, а направити листи довказаних у скарзі контролюючих органів. Їм буде цікаво дізнатися про всі "тонкощі" цієї закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2018 17:11
Вирішення:
Шановний Учасник!
Нами розглянута ваша вимога, вона по суті не містить жодної інформації, яка може бути підставою для повторного розгляду вашої пропозиції.
Право оскаржувати наші дії ви можете у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
2237f134360547e88645ff85ff34d155
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001307-a.c1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Корупціонеру! Не забагато на себе берете? Вирішили зі своїм постачальником роздерібанити бюджетні кошти? Спочатку оголошуєте закупівлю з очікуваною вартістю на копійки нижче від порогової, щоб уникнути відкритих торгів, потім, свій постачальник виставляє суму впритул до очікуваної вартості і в процесі редукціону учасник навіть не намагається конкурувати, бо йому перемогу гарантував хабарник-замовник. По-перше ми надали всі документи, які вимагала документація , шановний любитель пригод. По-друге, ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2018 17:34
Вирішення:
Шановний Учасник!
На вашу вимогу зазначаємо наступне.
При здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 та 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник у разі проведення відбору постачальника із використанням електронної системи закупівель, застосовує Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок), затверджений Наказом №35 від 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав".
Згідно п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Тому враховуючи вищезазначене, Замовник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатися правом визначення еквівалентів. Також Замовник самостійно визначає свої потреби та конкретні вимоги до товару відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель.
Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі передбачена можливість, а не обов'язок вказати надання еквівалентів у пропозиціях Учасників.
Доводимо до відома, що Замовник у вимогах до предмета закупівлі, має право зазначити посилання на стандартні характеристики, хімічний склад, вказівку на сферу застосування дезінфекційних засобів, що є необхідними стандартними характеристиками, передбаченими існуючими міжнародними та національними стандартами, нормами та правилами.
Під час вибору дезінфікуючого засобу, Замовником приділено велике значення хімічному складу та концентрації діючих речовин, згідно чого аналізуються режими дезінфекції. Оскільки медичний персонал постійно перебуває в роботі з дезінфікуючими та антисептичними засобами, а деякі з них можуть чинити подразнюючу дію на шкіру та органи дихання, а також викликати алергічні реакції, Замовник насамперед ставить захист здоров’я та працездатності персоналу, що вимагає ст. 153 Кодексу законів про працю України. Тому для різних медичних підрозділів лікарні ми ретельно підбираємо засоби згідно їх якісних та медико-технічних показників, а не тільки керуємося фінансовою стороною питання. На підставі цих факторів для кожного структурного підрозділу мають застосовуватись різні дезінфікуючі засоби. Тому в Медико-технічних вимогах нами були зазначені різні види деззасобів, наприклад: «Санітаб», «Вінхлор» «Госпісепт», «Клінідез» у потрібній для нас кількості. Кожен з них між собою має різний хімічний склад та свої властивості. Але вами замість всіх наведених засобів запропонований єдиний (на вашу думку) еквівалент – «Саніліт», який має інші характеристики і на нашу думку не є еквівалентом жодного із зазначених засобів. До речі, вами не надано жодного офіційного документа, який засвідчує про те, що «Саніліт» є еквівалентом хоча б одного з перелічених засобів. Наші висновки підтверджуються самим Учасником, який не підписав і не надав у складі пропозиції технічні вимоги, що визначають відповідність пропозиції зазначеним медико-технічним вимогам Замовника.
Виходячи із наведеного вважаємо, що Учасником публічно оприлюднені безпідставні і необґрунтовані звинувачення у сторону Замовника з метою здійснити на нього тиск для задоволення своїх власних комерційних інтересів. Цим учасник грубо порушує права Замовника, що є підставою звернення з позовом до суду про захист ділової репутації.
Ми вважаємо, що під час здійснення процедури закупівлі товарів усі пропозиції були розглянуті неупереджено і відповідають нормам діючого законодавства України.
Враховуючи вище викладене, Замовник не вбачає законних або нормативно-правових підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги Скаржника і відмовляє ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» в поверненні наданої пропозиції до повторного розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні