-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Постачання інформаційної системи та крипто-виробу
Завершена
130 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2018 11:19 - 16.03.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення (пп. 2.1.1. Додатку № 1 «Технічні (якісні) вимоги до Предмету закупівлі» та перший підпункт пункту 4 Оголошення)
Номер:
b6922c87a8934fa7b262eb58347c960d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000671-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушення (пп. 2.1.1. Додатку № 1 «Технічні (якісні) вимоги до Предмету закупівлі» та перший підпункт пункту 4 Оголошення)
Вимога:
Звертаємось до ОРАТІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ з Вимогою про усунення порушень у процесі проведення процедури закупівлі: код за ДК 021:2015 – 48814000-7 Медичні інформаційні системи (Постачання медичної інформаційної системи та крипто-виробу), номер повідомлення про проведення закупівлі – UA-2018-03-13-000671-c ● 94a2c61d5fed43208404d44edec8a490. Строк звернення за роз’ясненнями (період уточнень) – до 12:00 «16» березня 2018 року.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII з усіма змінами (надалі за текстом – Закон) та пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 з усіма змінами (надалі за текстом – Порядок), Замовники під час здійснення процедур закупівель повинні дотримуватися принципу недискримінації учасників. Частиною 3 статті 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, в підпункті 2.1.1 Додатку №1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів – «Технічні (якісні) вимоги до Предмету закупівлі» вказано, що «Медична інформаційна система ЦПМСД повинна буди побудована на базі ліцензійного програмного забезпечення Медична інформаційна система «МедЕйр» та програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас».». Вищезазначена технічна вимога до предмету закупівлі є дискримінаційною, адже вказує на необхідність використання лише конкретних рішень конкретного розробника програмного забезпечення та програмного засобу криптографічного захисту інформації, що прямо порушує статті 3 і 5 Закону та п. 6.2. Порядку.
В пункті 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що Учасник надає, у т.ч.: «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Проте, відповідно до пп. 1 частини 1 статті 1 та статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року № 755-IV з усіма змінами, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є документом, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця або громадське формування, що не має статусу юридичної особи (надалі за текстом – Виписка з ЄДР). Відсутність Виписки з ЄДР в переліку документів, які вимагаються на вибір за цим підпунктом пункту 4 Оголошення є дискримінацією, адже багато суб’єктів підприємницької діяльності були зареєстровані (створені) після того, як за результатом проведення реєстраційної дії видавались вже не Свідоцтва про державну реєстрацію, а Виписки. Виписка з ЄДР за своїм наповненням містить всі дані, аналогічні тим, які містяться в Свідоцтві про державну реєстрацію та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до пункту 14.1 Порядку у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень Користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
У зв’язку із вищевикладеним та керуючись ст. 3,5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 1 ч. 1 ст. 1 та ст. 11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», п. 1 та п. 6.2., 14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути цю Вимогу про усунення порушення.
2. Усунути порушення в пп. 2.2.1 Додатку №1 до Оголошення, одним із наведених нижче способів:
- видалити дискримінаційну вимогу;
- доповнити словами: «або їх аналогами»;
- викласти замість назв конкретних рішень програмного забезпечення та програмного засобу криптографічного захисту інформації опис технічних вимог до цих рішень.
3. Усунути в першому підпункті пункту 4 Оголошення, виклавши речення підпункту в такій редакції: «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію виписки чи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Пов'язані документи:
Замовник
- __________________ ____ ____________.docx 16.03.2018 13:18
Дата подачі:
15.03.2018 16:39
Вирішення:
Розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення повідомляємо наступне:
Щодо п.2:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» (крім абзаців 4 та 5 частини 1 статті 2) не застосовується до закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 цього Закону.
2. Абзаци 4 та 5 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язують, а дозволяють замовникам використовувати електронну систему закупівель для відбору постачальників з дотриманням принципів публічних закупівель.
3. Проведення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», регулюється «Порядком здійснення допорогових закупівель», затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35, відповідно до якого: «6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може (а не зобов’язаний!!! – примітка автора) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.».
Тому Вашу вимогу щодо зміни вимог до предмета Закупівлівважаємо не обґрунтованою.
Щодо п.3:
Згідно пункту 4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Учасник повинен надати «копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Тобто у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію Учасник має можливість надати копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,який можна отримати на сайті Міністерства юстиції України у вільному доступі. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує можливість Учасника щодо участі у закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено