• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель головного корпусу №1, №2 та №3 КНП «Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Амосова академіка,1» та проходження державної будівельної експертизи

Торги не відбулися

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2023 14:36 - 09.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 45fb9c637284463d8ddf94bc109e13d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.c11
Назва: СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського,45 м. Київ, 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АРКОН» Код ЄДРПОУ: 41780588 Адреса: 04119, Україна, м. Київ, вул. Зоологічна, буд.4-А, оф. 139 Електронна пошта: tov.ik.arcon@gmail.com Телефон: (095) 208-71-80 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 02774125 Адреса: 16600, Україна, Чернігівська область, місто Ніжин, вул. Московська, будинок 21 Інформація про закупівлю: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель головного корпусу №1, №2 та №3 КНП «Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Амосова академіка,1» та проходження державної будівельної експертизи Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-31-005688-a СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2023-07-31-005688-a за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель головного корпусу №1, №2 та №3 КНП «Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Амосова академіка,1» та проходження державної будівельної експертизи. За результатами розгляду відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №21/08 від 21.08.2023 р. (надалі-Протокол) пропозиція ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" визнана переможцем процедури закупівлі. Дане рішення Замовника ставить учасників у не рівні умови, оскільки пропозиція ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" була визнана переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, що порушує основоположні принципи проведення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АРКОН». Вищезазначене підтверджується наступним: Детальніше у вкладенні.
Дата розгляду скарги: 04.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2023 14:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.09.2023 13:16
Автор: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН", Статкевич Ярослав Іванович +380673458153 tov.ik.arcon@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 1ab04da0e64e48d984dae2a3f1f29c40
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.b10
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2023-07-31-005688-a за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель головного корпусу №1, №2 та №3 КНП «Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Амосова академіка,1» та проходження державної будівельної експертизи. За результатами розгляду відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16/08 від 16.08.2023 р. (надалі-Протокол) пропозицію ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" визнана переможцем процедури закупівлі. Дане рішення Замовника ставить учасників у не рівні умови, оскільки пропозиція ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" була визнана переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, що порушує основоположні принципи проведення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Вищезазначене підтверджується наступним: Детальніше в долученому документі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: По суті зазначаємо наступне: 1. Відповідно п.3 ч.3 Розділу V тендерної документації передбачено: За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно ст. 358 Кримінального Кодексу України, надати гарантійний лист – «виключно» переможцем процедури закупівлі (вимога безпідставна). 2. Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема,відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник,та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник. Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо. У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Відповідне повідомлення буде надіслано Учаснику. 3. В кошторисній документації наданій Учасником калькуляційний метод не застосовується відповідно п.4.1., а застосовується п.4.4 в договірній ціні та в зведеному кошторисі це наведено. З настанови "IV. Калькуляційний метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт 4.1. За умови неможливості визначити вартість проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт за розділами ІІ та ІІІ цієї Настанови розрахунок кошторисної вартості зазначених робіт здійснюють за калькуляційним методом шляхом складання кошторису за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови. Вартість проектних, науково-проектних робіт, вишукувальних робіт за калькуляційним методом визначається за виробничою собівартістю як сума прямих та загальновиробничих витрат згідно з Методичними рекомендаціями про формування собівартості проектних робіт з урахуванням вимог положень (стандартів) бухгалтерського обліку. В кошторисній вартості цих робіт враховуються також кошторисний прибуток, адміністративні витрати та податки, збори, обов’язкові платежі встановлені чинним законодавством. 4.2. Рівень середньомісячної заробітної плати працівників проектних, науково проектних, вишукувальних організацій обчислюють за 7 розрядом складності робіт у будівництві при встановленому замовником рівні середньомісячної заробітної плати по об’єкту будівництва для розрядку 3,8. 4.3. Розрахунок вартості виконують на підставі структури витрат, що склалася у проектній (науково-проектній, вишукувальній) організації за відповідний період. 4.4. Кошторис складений за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, може складатися також виходячи з обґрунтованої трудомісткості робіт та відповідних показників кошторисної вартості проектних, науково-проектних робіт, вишукувальних робіт в розрахунку на 1 людино-день, наведених у таблиці 3 додатку 7 цієї Настанови." Кошторисна документація є складовою тендерної пропозиції. (вимога безпідставна). 4. Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вимагає згоди саме на вчинення значного правочину, тобто на підписання договору. А от для участі у процедурі закупівлі, у тому числі для подання тендерних пропозицій та участі в аукціоні, жодна згода від загальних зборів, відповідно до Закону про ТОВ, не вимагається. А тому вимога про надання згоди загальних зборів учасника-ТОВ на вчинення значного правочину вже у складі тендерної пропозиції не ґрунтується на законі. (вимога безпідставна).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення Замовника

Номер: fd2a505cbbac462d869759821e4afea8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.c9
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Оскарження рішення Замовника КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НІЖИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ МИКОЛИ ГАЛИЦЬКОГО" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) було оголошено закупівлю UA-2023-07-31-005688-a за предметом: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель головного корпусу №1, №2 та №3 КНП «Ніжинська ЦМЛ ім. М. Галицького» за адресою: Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Амосова академіка,1» та проходження державної будівельної експертизи. За результатами розгляду відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16/08 від 16.08.2023 р. (надалі-Протокол) пропозицію ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" визнана переможцем процедури закупівлі. Дане рішення Замовника ставить учасників у не рівні умови, оскільки пропозиція ТОВ "Проектна асоціація "Стройбат" була визнана переможцем не дивлячись на невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, що порушує основоположні принципи проведення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Вищезазначене підтверджується наступним: Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: .
Дата скасування: 16.08.2023 17:05
Вимога
Відхилено

щодо гарантійного листа

Номер: 3a1356d45b6c4b2986a9ac16e2db202d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.c8
Назва: щодо гарантійного листа
Вимога:
Якщо Замовник не взмозі реально визачити терміни надання зазначених послуг, то вважаємо за доцільне зазначити в гарантійному листі що послуги надаватимуться відповідно до термінів, визначених чинним законодавством. Тендер переноситься а термін виконання залишається незмінним. Чи не дивно? Змушені нагадати, що згідно Закону, на керівника Замовника, який допустив складання ТД з порушенням , а це є дискримінаційною вимогою передбачено штрафні санкції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно Тендерної документації визначено строк виконання робіт 30 календарних днів з моменту підписання договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Термін виконання

Номер: 4e4bd140d201447d98e35f2d50d31627
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.a7
Назва: Термін виконання
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до кінцевого строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.09.2023 , оскільки зазначений термін не відповідає вимогам чинного законодавства щодо виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи. Рекомендуємо ознайомлюватись з законодавством до оголошення тендеру з метою запобігання перенесення строків тендеру та оскарження його амку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Разом з тим ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема строки поставки товарів (виконання робіт, надання послуг), проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Статтею 252 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Ураховуючи зазначене, замовник самостійно зазначає в тендерній документації строки поставки товарів (виконання робіт, надання послуг), керуючись нормами ЦК України, який зокрема закріплює загальні положення щодо визначення початку перебігу строку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога щодо наявності обладнання

Номер: 68894b134c06463188470c7631e9f069
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.c6
Назва: Дискримінаційна вимога щодо наявності обладнання
Вимога:
Вимога щодо наявності склерометру є дискримінаційною, оскільки не зазначено що можна використовувати аналогічні прилади для контролю дефектів , визначення міцності бетону , наприклад ультразвуковий прилад для контролю міцності бетону. Отже, вимагаємо внести зміни до тендерної документації Додатку 6 .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про публічні закупівлі замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Отже, Законом передбачено обов’язковий документальний спосіб підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційним критеріям (критерію), форму якого, в тому числі перелік необхідних документів, визначає замовник. Водночас замовник самостійно визначає кількість кваліфікаційних критеріїв, які той має встановити, залежно від специфіки предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій характеризує можливість учасника використовувати задля поставки товару, надання послуги, виконання робіт певні потужності, які можуть перебувати не тільки у власності, а й в оренді (суборенді), праві господарського відання тощо. Тому учасник має підтвердити, що правові підстави використання ним того чи іншого об’єкту матеріально-технічної бази дозволяють використовувати його для поставки товару, надання послуг або виконання робіт, які є предметом закупівлі. При цьому кількісні, якісні, номенклатурні та інші вимоги до об’єктів матеріально-технічної бази мають бути спільномірними з предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

нереальний термін

Номер: 686095d10697446d9229cc583e6bd660
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.a5
Назва: нереальний термін
Вимога:
зазначений термін поставки до 15 вересня 2023 нереальний тому що: аукціон 08.08, +10 днів оскарження результатів= 18.08. в ідеалі може договір. Далі для розробки такого обсягу проєктування потрібно не менше 2-3 місці+ 30к.д. для комплексної експертизи так як тут скоріш за все СС2. Отже виходить реальний термін: 18.08+90-120 к.д. а це грудень. це цілком реальні строки. А якщо замовник ставить нереальний строк - очевидно всім що він має все якогось свого учасника, який вже це зробив. Але Замовнику варто подумати, що навряд чи йому варто сподіватися на те що вдасться так гладко просунути свого. будуть і амку і суд. в даному випадку "Ігра стоит свеч". Отже, просимо замовника указати реальний строк 90-120 кд. для розробки проєкту, і не давати в майбутньому підстав для оскарження даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Разом з тим ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема строки поставки товарів (виконання робіт, надання послуг), проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Статтею 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Ураховуючи зазначене, замовник самостійно зазначає в тендерній документації строки поставки товарів (виконання робіт, надання послуг), керуючись нормами ЦК України, який зокрема закріплює загальні положення щодо визначення початку перебігу строку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінація щодо мат.техбази

Номер: c94ddfacc4e84b088ac9ddbc76b697c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.c4
Назва: дискримінація щодо мат.техбази
Вимога:
зазначена обов'язкова наявність: лазерного нівеліра та склерометру є дискримінаційною тому що згідно умов тендеру, Замовник закупляє послуги із інженерного проєктування по коду ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування. Вказані прилад необхідні для проведення вимірювання міцності бетону- це склерометр, а нівелір – геодезичний прилад для визначення перепадів висот між точками на земній поверхні та у відкритих і підземних гірничих виробках. Всі проєктні роботи проводяться в межах існуючої будівлі. Напевно у відомого замовнику учасника якого він прописав ці вимоги є ці прилади? Просимо видалити дискримінаційні вимоги і не давати привід для оскарження умов закупівлі в амку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно п.2 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначене наступне, а саме у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Слід зазначити, що під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Викладене свідчить про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників. НИВЕЛИР застосовується при геодезичному забезпеченні будівництва, спостереження за вертикальними зміщеннями будівель, споруд та обладнання. Склерометр - це прилад призначений для вимірювання міцності бетону та інших будівельних матеріалів. Тому наведені прилади, необхідні для виявлення існуючих пошкоджень конструкцій будівлі при обстеженні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

державна експертиза

Номер: 2c3685f30b5041b7912a2e34730293ce
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.a3
Назва: державна експертиза
Вимога:
Зазначена вимога щодо проходження виключно державної експертизи проєкту суперечить п.2 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності…» де сказано що: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Просимо вас усунути невідповідність законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Експертиза проектів будівництва проводиться з метою визначення якості проектних рішень шляхом пошуку і виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будівель і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення. Слід зазначити, що будівельна експертиза проектної документації є обов'язковою для певних категорій об'єктів (СС2 і СС3, об'єктів, які зводяться на територіях зі складними інженерно-геологічними умовами, які будуються з залученням бюджетних коштів, мають вплив на навколишнє середовище). В деяких випадках експертиза може проводитися тільки експертною організацією державної форми власності, але в більшості випадків - замовник будівництва на свій розсуд визначає експертну організацію, яка буде проводити експертизу його проекту.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги щодо програмного комплексу

Номер: 8a9a01d0d50649ceb0db1c9c77cb564a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-005688-a.a2
Назва: дискримінаційні вимоги щодо програмного комплексу
Вимога:
вимога в дод.6 надати ліцензію на (АС-4ПВР+) є дискримінаційною, тому що окрім вказаної програми є інші програмні комплекси для розробки кошторисів рекомендовані Мінрегіоном, а саме: Експерт- кошторис ПВР https://ukr.expertsoft.com.ua/products/smeta-software/expert-smeta-pir/ Будівельні Технології – КОШТОРИС ПВР https://s-tech.com.ua/ua/product/rozrakhunok-koshtorisiv-ukrajina/stroitelnye-tekhnologii-smeta-pir/pro-programu.html?gclid=CjwKCAjwt52mBhB5EiwA05YKow3OEuJHWcqAsACZSrdcMJoTUUrtZup7gyCZjRAcMu2-LS6yd8ye7BoCboYQAvD_BwE , та інші. просимо виправити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати діючу ліцензію на використання програмного комплексу, який призначений для складання кошторисів на проектні та вишукувальні роботи на всіх стадіях проектування, яка видана на Учасника та договір на право використання, не менше 1 робочих місць.
Статус вимоги: Відхилено