• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Бинти марлеві нестерильні, 5м на 10см; Бинти марлеві нестерильні, 7м на 14см; Пластир медичний нестерильний з тканною основою, бавовна, без абсорбуючої подушки, гіпоалергенний, від 1х500 см до 1.25х500 см, котушка, №1; Пластир медичний нестерильний з тканною основою, бавовна, без абсорбуючої подушки, гіпоалергенний, 5х500 см, котушка, №1; Серветка медична марлева стерильна, 16х14, 4 шари, № 5; Вата медична нестерильна 100 г.; Шприц ін'єкційний 2 мл, двокомпонентний, без додаткової голки; Шприц ін'єкційний 5 мл, двокомпонентний, без додаткової голки; Шприц ін'єкційний 10 мл, двокомпонентний, без додаткової голки; Шприц ін'єкційний 20 мл, двокомпонентний, без додаткової голки; Шприц катетерного типу 100 мл, без голки, Luer; Канюля внутрішньовенна, з ін’єкційним портом, 20G, №1; Канюля внутрішньовенна, з ін’єкційним портом, 18G, №1; Сечоприймач качка для дорослих, багаторазовий, нестерильний, для чоловіків, 1000 мл, №1;) - код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали

Відповідно до пункту 11-1 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей. Станом на 28.07.2023 року закупівля шляхом запиту ціни пропозиції не відбулася (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-25-003028-a). Таким чином є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2023 13:52 - 05.08.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: f4b0b5318c4c4eb887386ccc5f7291b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-31-004712-a.b1
Назва: Умови
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, просимо видалити наступні вимоги: 1) Додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю товарів "Інші документи" п. 5 "Гарантійний лист, що складений у довільній формі про: - забезпечення своєчасної поставки товару до закладу (за заявками термін постачання 1 день)", Додаток 6 Проєкт Договору: п.п. 3.3. "Приймання товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товару до місця призначеня". п.п. 4.1. "Постачання товару проводиться транспортом і за рахунок Постачальника, відповідно до наданої заявки від відповідальної особи Покупця (Комірник) протягом одного дня з моменту подачі заявки (замовлення)". - Учасником (-ами) в даному випадку можуть виступати виключно Учасники, які знаходяться в Рівненській області, адже здійснити доставку за один день з іншого міста - неможливо. До того ж, бути присутньому представнику Постачальника під час відвантаження товару - також неможливо (враховуючи ситуацію в країні). 2) Додаток 6 Проєкт Договору: п.п "7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі 10 % від вартості всієї закупівлі. 7.3. Постачальник несе відповідальність за якість товару, що постачається. Якщо якість товару не буде відповідати вимогам, що передбачені до якості товару у розділі ІІ даного договору, з постачальника одноразово за кожен факт неналежної якості товару стягується штраф у розмірі 20 % двадцяти відсотків вартості неякісних товарів. Постачальник зобов’язаний заміни його на товар належної якості, та усунути дефекти своїми силами і за свій рахунок в строки, визначені цим договором. 7.3. У разі відмови від виконання вимоги Покупця щодо заміни Товару та/або транспортування Товару транспортними засобами з порушенням вимог чинного законодавства Постачальник сплачує Покупцю штраф за кожен такий встановлений випадок, у розмірі 10 000 (десять тисяч грн.) за відповідною заявкою. 7.4. Види порушень та санкцій за них, установлені Договором: – за недопоставку або за несвоєчасну поставку – 15% від вартості недопоставленої або несвоєчасної поставленої продукції за кожен день прострочення поставки; – за невиконання умов договору, що призвело до дострокового розірвання договору – 100% від суми недопоставленого по договору товару." - чим обумовлені дані штрафні санкції? Чи не здаються штрафи занадто великі до будь-якої дії (за несвоєчасність поставки - 10% - за один день поставити товар з іншої області - неможливо і не забувайте, що триває війна, яка час від часу вносить свої корективи; 20% за неякісний товар - у разі поставки неякісного товару (це може відбутися тільки якщо відбувся брак на виробництві і вчасно не помітили) товар буде замінений, але 20% за що? і т.д.). Ви бажаєте отримати товар від конкретного Учасника, який знаходиться у Вашій області? На основі вищевикладеного просимо видалити зазначені вище умови та провести закупівлю Прозорро!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо, що протягом найближчого часу Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено