-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лічильники газу
Лічильники газу
Завершена
2 210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 050.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 12:05 - 09.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на дії Замовника - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Хмельницькгаз"
Номер:
530a22908a864c8187e8fec7905400c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-000584-b.b1
Назва:
СКАРГА на дії Замовника - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Хмельницькгаз"
Вимога:
СКАРГА
на дії Замовника - Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Хмельницькгаз"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-02-21-000584-b. Товариство з обмеженою відповідальністю "Газметер" (надалі – ТОВ "Газметер") виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Лічильники газу (ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ "Газметер", Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Газметер", оформлене протоколом засідання тендерного комітету ПАТ по газопостачанню та газифікації "Хмельницькгаз" щодо розгляду тендерних пропозицій №41 від 19.03.2018р.
Тендерну пропозицію ТОВ "Газметер" відхилено відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з наступних мотивів:
1. У складі документів тендерної пропозиції Учасником не подано аналогічний договір, який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного договору за таким самим предметом закупівлі, укладеного(-их) впродовж останніх трьох років (із зазначенням номеру, дати договору, інформації про контрагента, обсяг/кількість поставки)
2. У складі документів поданих учасником у сертифікаті схвалення системи управління якістю виробництва(за модулем "D" Технічного регламенту) не зазначена відповідність засобів вимірювання техніки технічного регламенту.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі".
У відповідності до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
19.03.2018р. на сайті замовником був сформований протокол та надано можливість для подання скарг, відтак строк на оскарження рішення тендерного комітету замовника не минув.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне –
По першому пункту:
До поданої тендерної документації ТОВ "Газметер" було долучено довідку №07/03/18-3 від 07.03.2018р. про досвід виконання аналогічних договорів за таким самим предметом закупівлі, укладених впродовж останніх трьох років та видаткові накладні, згідно яких укладалися договори та здійснювалася поставка аналогічного товару(лічильників газових), а також зазначено усю необхідну інформацію, а саме номер договору(відповідає номеру кожної окремої накладної), дата договору (відповідає даті кожної окремої накладної), інформація про контрагента (наведена і в довідці і в видаткових накладних), обсяг/кількість поставки (зазначена в видаткових накладних). Дані договори оформлялися у формі видаткових накладних, що не суперечить чинному законодавству та підтверджено судовою практикою.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газметер" впродовж останніх трьох років уклало 8 договорів та здійснювало неодноразові поставки лічильників газу ПрAT по газопостачанню та газифікації "Тернопільміськгаз" (код ЄДРПОУ 03353503, місцезнаходження: 46006, Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул. Чернівецька, буд. 54), згідно договорів №182 від 08.12.2015р.(видаткова накладна №182 від 08.12.2015р. на суму 673000,00 грн. у кількості 1000 штук), №12 від 01.02.2016р. (видаткова накладна №12 від 01.02.2016р. на суму 336500,00 грн. у кількості 500 штук), №15, від 01.02.2016р. (видаткова накладна №15 від 01.02.2016р. на суму 336500,00 грн. у кількості 500 штук), №30 від 26.02.2016р. (видаткова накладна №30 від 26.02.2016р. на суму 673000,00 грн. у кількості 1000 штук), №89 від 15.04.2016р. (видаткова накладна №89 від 15.04.2016р. на суму 673020,00 грн. у кількості 1000 штук), №218 від 15.08.2016р. (видаткова накладна №218 від 15.08.2016р. на суму 673020,00 грн. у кількості 1000 штук), №309 від 06.10.2016р. (видаткова накладна №309 від 06.10.2016р. на суму 673020,00 грн. у кількості 1000 штук), №461 від 30.12.2016р. (видаткова накладна №461 від 30.12.2016р. на суму 710040,00 грн. у кількості 1000 штук) укладених у формі видаткових накладних, що не заборонено чинним законодавством та підтверджено судовою практикою Верховного суду України.
У відповідності до ст. 207 ЦК України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою телетайпного, електронного або іншого технічного засобу зв'язку.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).
Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Тобто даною статтею допускається укладення письмового договору шляхом, обміну підписання та обміну видатковими накладними.
В підтвердження реальності виконання укладених договорів та проведення поставки ТОВ "Газметер" було подано до тендерної пропозиції також товарно-транспортні накладні та довіреності на особу уповноважену на отримання вантажу.
Слід зазначити, що тендерна документація не містить визначення "аналогічний договір", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами та стандартів, за якими вони мають бути виконані. З аналогічних обставин по інших підприємствах уже приймалося рішення по аналогічних підставах відхилення тендерних пропозицій.
У відповідності до ч.1 та 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В даному випадку, законодавець не передбачив конкретного переліку документів, які є документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно для підтвердження виконання аналогічного договору по тендеру учасник вправі надавати первинну документацію оформлену у відповідності до ЗУ "Про бухгалтерський облік" та інші документи, які підтверджуються виконання аналогічного договору, а не сам факт укладення як це зазначено в оскаржуваному протоколі. Тендерний комітет невірно трактує дану норму статті, адже виконання документи про виконання договору це не являється сам декларативний договір скріплений печатками, а являються докази того, що відбулася операція по аналогічному договору, метою уникнення фіктивності та безтоварності здійснення діяльності учасником тендеру.
Тому вважаємо, що ТОВ "Газметер" було надано усю передбачену та необхідно інформацію, щоб тендерний комітет замовника пересвідчився в реальності господарської операції з поставки аналогічного товару та наявності досвіду з виконання аналогічних договорів поставки товару.
По другому пункті:
До подано тендерної пропозиції ТОВ "Газметер" було подано до тендерної пропозиції сертифікат на систему управління якістю (УкрСЕПРО) зареєстрований у реєстрі 25.12.2013р. №UA 2.061/08238-13, дійсний до 24.12.2018р., яким засвідчується система управління якістю стосовно виготовленого товару(лічильників), що є фактично сертифікатом схвалення системи управління якістю виробництва(за модулем "D" Технічного регламенту).
А щодо того, що у сертифікаті не зазначено відповідність засобів вимірювальної техніки технічному регламенту, то слід зазначити, що згідно постанови Кабінету міністрів України №163 від 24.02.2016р. "Про затвердження Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки" постановлено установити, що надання на ринку та/або введення в експлуатацію засобів вимірювальної техніки, які відповідають вимогам Технічного регламенту щодо суттєвих вимог до засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2009 р. № 332, та введені в обіг до дня набрання чинності цією постановою, не може бути заборонено або обмежено з причин невідповідності таких засобів вимірювальної техніки вимогам затвердженого цією постановою Технічного регламенту протягом строку дії, визначеного у сертифікаті відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, виданому в установленому порядку до набрання чинності Законом України від 5 червня 2014 р. № 1314-VII "Про метрологію та метрологічну діяльність".
Відтак, поданий сертифікат на систему управління якістю (УкрСЕПРО) дійсний до 24.12.2018р. повністю відповідає умовам оголошеного тендеру, технічному регламенту та повинен враховувати нарівні з іншими сертифікатами виданими на підставі вже постанови КМУ від 24.02.2016р. №163 при розгляді тендерних пропозицій.
Простими словами необхідно сказати, що зареєстровані в Реєстрі державної системи сертифікації сертифікати відповідності на товари і послуги, сертифікати на системи управління, атестати виробництва і свідоцтва про визнання (термін дії яких закінчується після 01.01.2018) залишаються чинними.
Законодавчі документи, які обмежують термін дії виданих до 01.01.2018 року документів державної системи сертифікації, на сьогодні відсутні.
Крім того, вважаємо, що Замовник також порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "Газметер", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Газметер", що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 207 ЦК України, ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, ст. 3, 16, 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Газметер" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №41 від 19 березня 2018р.
Додатки: протокол №41 від 19.03.2018р.; довідка №07/03/18-3 від 07.03.2018р.; копії видаткових накладних; копії товарно-транспортних накладних та довіреностей; копія сертифікату на систему управління якістю.
29.03.2018р.
З повагою,
Директор ТОВ "Газметер" А.М. Савчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.03.2018 16:29
- Протокол №41 29.03.2018 16:29
- Довідка про досвід виконання аналог. дог. 29.03.2018 16:29
- Видаткові, товарно-транспортні накладні та доручення 29.03.2018 16:29
- Сертифікат на систему управління якістю 29.03.2018 16:29
Дата подачі:
29.03.2018 16:29
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет ПАТ «Хмельницькгаз» повторно провів розгляд тендерної документації ТОВ "Газметер", поданої для участі у відкритих торгах та прийшов до висновку , що підстав для скасування рішення, яке оформлене протоколом №41 від 19.03.2018р. немає, так само як підстав для скасування закупівлі уцілому.
Рішення про відхилення було прийнятно правомірно.
Статус вимоги:
Відхилено