-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Туалетний папір
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 672 097рулон, відповідно додатку № 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Виробничий підрозділ Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Уманська,8, м. Київ, 030491 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 (до 31.12.2018)
Торги не відбулися
1 685 619.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 800.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2018 17:32 - 31.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Підвищення очікуваної вартості
Номер:
afb1dd56848d46fdac4792909a08e88a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-002264-c.a3
Назва:
Підвищення очікуваної вартості
Вимога:
Просимо Вас підвищити очікувану вартість продукції для забезпечення можливості участі постачальників у даній тендерній процедурі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 19:29
Вирішення:
Відмовити в зміні очікуваної вартості
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Ціна та параметри паперу
Номер:
2da36952260b4ee7a87317f0be068ca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-002264-c.a2
Назва:
Ціна та параметри паперу
Вимога:
Шановний замовнику!
Наше підприємство є офіційним дистриб’ютором українських виробників паперу туалетного. Вами в Додатку №1 до тендерної документації зазначені параметри рулону паперу, а саме:
Зовнішній вигляд : рулонний без гільзи.
Діаметр рулону: 90+/-3мм; висота рулону 85+/-3мм.
Довжина паперу в рулоні - не менше 63м.
Колір – сірий, без сторонніх включень (пісок, кора, інші сторонні мінеральні домішки).
Кількість шарів – один
Перфорація – ні
Звертаємо Вашу увагу, що згідно очікуваної вартості ціна за одиницю продукції (рулону) виходить майже 2,50 грн. з ПДВ. На сьогоднішній день такої ціни і за таку довжину не існує, враховуючи декілька етапів здороження тільки в цьому році. Зателефонуйте, наприклад, в ПАТ «ККПК», «Папір-Мал» та іншим виробникам в Україні з метою моніторингу вартості паперу туалетного з намоткою в рулоні не менше 63 метрів. Не змушуйте учасників обманювати Вас.
Крім того, зазначені Вам параметри рулону – діаметр та висота не відповідають довжині намотки 63 метри.
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, враховуючи зазначені зауваження, а також підвищити очікувану вартість продукції або змінити параметри паперу на такі, що будуть відповідати вказаній очікуваній вартості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2018 14:07
Вирішення:
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Відмовити в зміні очікуваної вартості.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внести Зміни та надати розясненя по кожному з питань.
Номер:
3861ef905fcb4136b1574bf7518346d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-16-002264-c.b1
Назва:
Внести Зміни та надати розясненя по кожному з питань.
Вимога:
1) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації - Місце поставки: Вагонне депо станції Київ-Пасажирський, м. Київ, вул. Уманська, 6., а згідно Додатку № 9 Проект договору поставки (основні умови) п.п.4.1. Ціна визначається даним Договором і приймається Сторонами: в національній валюті України – гривні, на умовах DDP (поставка зі сплатою мита), пункт призначення не вказано. Просимо внести зміни та прописати пункт призначення в Основних умовах договору, так-як від цього залежить ціна паперу та затрати на транспортування.
2) Згідно Додатку № 1 Папір туалетний має бути 63 м в рулоні. Діаметр рулону: 90+/-3мм; висота рулону 85+/-3мм.
Просимо внести зміни та відкоригувати параметри паперу. Так-як при довжині 63 м. не можливий Діаметр рулону: 90+/-3мм; та висота рулону 85+/-3мм. Діаметр буде більшим. При такому діаметрі щільність паперу мінімальна і якість буде відсутня бо він в руках буде розсипатись.
3) Згідно Додатку № 1, п.1, п.п. 1.1 потрібно надати Сканований оригінал або копія декларації про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Прошу надати роз’яснення від кого надати документ Виробника чи Постачальника?.
4) Згідно Додатку № 2 п 4.3, п.п. 4.3.2 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). Прошу надати роз’яснення чи обов’язково надавати на папір чи можливо надати на інші товари які поставлялися нашим підприємством на підприємства ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
5) В Додаток №3 Цінова пропозиція прошу внести зміни та перед реченням Строк поставки продукції – ______ календарних днів (зазначається учасником але не більше 30 календарних днів з дати надання рознарядки), включити термін Максимальний місячний обсяг_________ де постачальник зазначить який обсяг він може виготовити за 30 днів.
6) Прошу внести зміни в ТД та надати орієнтовний графік відвантаження. Кожен виробник має різні потужності виробництва. Якщо постачати тільки згідно рознарядки то ми не знаємо орієнтовно на який об’єм вона буде надана. Можливо цей об’єм неможливо буде поставити в місячний термін. Тому просимо надати орієнтовний графік відвантаження помісячно згідно якого виробники бачитимуть кількість помісячно та можливість виконання його або ні.
7) Прошу внести зміни в ТД та включити наступне: В термін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасник повинен надати на поштову адресу замовника (ВКАЗАТИ АДРЕСУ) безкоштовний зразок товару ідентичний тому, що буде поставлятися згідно умов договору. Зразок повинен містити помітку на виробі ''ЗРАЗОК'' та інформацію, що ідентифікує учасника та виробника товару. Наданий зразок товару являється невід'ємною частиною тендерної пропозиції Учасника та учаснику/переможцю торгів не повертається.
Згідно зразка на продукцію буде відомо замовнику який товар він закуповує а також згідно зразка і буде прийматися продукція.
Прошу внести зміни та надати роз’яснення по кожному з питань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2018 11:06
Вирішення:
щодо п. 1 – буде внесено зміни до тендерної документації, щодо проекту договору, в договір місце поставки буде включений під час укладання та підписання договору відповідно умов ТД;
- щодо п. 2 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 3 - Декларація про відповідність повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006
- щодо п. 4 – згідно умов тендерної документації аналогічним договором буде вважатися договір на поставку товару згідно предмету закупівлі з будь-яким контрагентом;
- щодо п. 5 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 6 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 7 – вважаємо за не доцільне вносити зміни до тендерної документації;
Статус вимоги:
Задоволено