-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція водоводу Д=600 мм у дві нитки від врізної камери магістрального водоводу Кочеток-Харків по вул. Мухіна до розподільчої камери на пров. Зачуговському в м. Чугуїв Харківської області. Коригування 2 (аварійно-відновлювальні роботи). І черга. ІІ пусковий комплекс.
Торги відмінено
17 505 493.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 525 164.81 UAH
мін. крок: 3% або 525 164.81 UAH
Період оскарження:
31.07.2023 08:04 - 07.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Усунути порушення та невідповідності в Проекті договору (Додаток №2 до тендерної документації)
Номер:
b0e781e2379b406d93bc42cf5a6c87c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-29-000343-a.b2
Назва:
Усунути порушення та невідповідності в Проекті договору (Додаток №2 до тендерної документації)
Вимога:
Переконливо звертаємо увагу уповноваженої особи, що Проект договору (Додаток №2 до тендерної документації, надалі – Проект договору ) не відповідає низці вимог тендерної документації, містить суперечливості і як наслідок, може призвести до нікчемності договору, а саме (даний перелік не є вичерпним):
1. Згідно п.2.1 Розділу 2 Проекту договору «Строк виконання Робіт згідно Календарного графіку - до 18.11.2023 року». Однак згідно Інформації про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічної специфікації) (Додаток №1 до тендерної документації) строк виконання робіт: до 30.11.2023р. (включно) згідно з графіком виконання робіт, що буде оформлюватись під час укладання договору про закупівлю.
2. Формулювання пунктів 4.2-4.4 розділу 4, пункту 5.5 розділу 5, пункту 7.3 розділу 7, пункту 10.2 розділу 10, підпункту 13.1.7 пункту 13.1 розділу 13 Проекту договору і відсутність однозначності у зазначених пунктах, в тому числі щодо визначення строків, в подальшому може стати підставою для зловживань з боку Замовника.
3. Згідно п.10.1. розділу 10 Проекту договору (далі цитата): «Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом таких строків: (розписуються гарантійні строки на кожен вид робіт)». Вимагаємо усунути невизначеність цього пункту, і на етапі проведення відкритих торгів чітко визначити гарантійні строки на кожен вид робіт.
4. Згідно п.12.1. розділу 12 Проекту договору (далі цитата): «Підрядник має право залучати до виконання Робіт субпідрядників. Залучення субпідрядників здійснюється Підрядником за погодженням із Замовником. Замовник може відмовити у такому погодженні з письмовим обґрунтуванням свого рішення». Вимагаємо усунути невизначеність цього пункту, і на етапі проведення відкритих торгів чітко визначити підстави, за наявності яких Замовник може відмовити Підряднику у залученні субпідрядника(-ів) із посиланням на конкретні норми діючого законодавства України.
5. Згідно п.п.13.3.2 п.13.3 розділу 13 Проекту договору (далі цитата): «13.3. Замовник зобов’язаний: надати Підряднику Об’єкт, передати дозвільну та іншу договірну документацію і ресурси відповідно до цього Договору». Всупереч зазначеному, інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічної специфікації) (Додаток №1 до тендерної документації) не містить переліку ресурсів, які надає Замовник Учаснику.
І це лише частина питань, які виникають після ознайомлення із умовами тендерної документації та Додатку №2 до неї.
6. Згідно п.19.1 розділу 19 Проекту договору (далі цитата): «Додатки є невід’ємною частиною цього Договору та складаються з: (не наводяться у цьому зразку): Додаток 1 – Календарний графік виконання робіт. Додаток 2 – Протокол погодження договірної ціни. Додаток 3 – План фінансування робіт. Додаток 4 – Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва». Одна всупереч зазначеному в Проекті договору Додатком №1 до договору є Договірна ціна».
Вимагаємо в строки, визначені Особливостями, розглянути наше звернення і вжити заходів для усунення обставин, зазначених вище, а також внести зміни у тендерну документацію, зокрема у Додаток №2 – Проект договору з метою приведення її у відповідність до норм Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі», а також вжити керівництво Замовника необхідних заходів для усунення системних порушень під час проведення даної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2023 15:57
Вирішення:
Шановний Учасник, на Ваши зауваження в Проект договору (Додаток №2 до тендерної документації, надалі – Проект договору ) та в Додаток №1 до тендерної документації внесено зміни
1. Додаток №1 до тендерної документації- строк виконання робіт: до 18.11.2023 р. (включно) згідно з графіком виконання робіт, що буде оформлюватись під час укладання договору про закупівлю.
2. Формулювання пунктів 4.2-4.4 розділу 4, пункту 5.5 розділу 5, пункту 7.3 розділу 7, пункту 10.2 розділу 10, підпункту 13.1.7 пункту 13.1 розділу 13 Проекту договору буде оформлюватись під час укладання договору про закупівлю.
3. В п.10.1. розділу 10 Проекту договору внесено зміни.
4. П.12.1. розділу 12 Проекту договору викладено у відповідності до ст. 63 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
5. П.п.13.3.2 п.13.3 розділу 13 Проекту договору викладено відповідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668
6. В п.19.1 розділу 19 Проекту договору внесено зміни.
Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення норм діючого законодавства та внесення змін до тендерної документації
Номер:
38fe7ffd11104828a62ec1eca9a66c10
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-29-000343-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення норм діючого законодавства та внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку №1 до тендерної документації визначено, що «ПІДРЯДНИК» надає гарантію на виконані роботи не менше 36 місяців з моменту введення в експлуатацію. Згідно п.2.3 Додатку №2 до тендерної документації «Проект договору» встановлена вимога, згідно до якої підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 10 років. Вимагаємо усунути зазначене порушення норм діючого законодавства України та внести зміни в тендерну документацію.
Згідно п.7 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено (цитата): «Залучення субпідрядника/співвиконавця за згодою Замовника», що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), а також положенням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі за текстом – Особливості), оскільки ні зазначений Закон, ні особливості не встановлюють обов’язок Підрядника отримувати згоду Замовника на залучення субпідрядника для виконання робіт. Вимагаємо привести вимогу п.7 тендерної документації у відповідність до норм Закону та Особливостей.
Згідно п.п.2. п.2 Додатку №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вимагається надання учасником гарантійний лист у довільній формі про те, що до початку виконання робіт «ПІДРЯДНИК» зобов’язується надати «ЗАМОВНИКУ» розроблений проект виконання робіт (ПВР). Вимагаємо від Замовника перевірити необхідність розроблення проекту виконання робіт, і чітко визначити в умовах тендерної документації, чи наявний в Замовника на даний час розроблений робочий проект, чи є необхідність у його розробці, що також потребує внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2023 12:34
Вирішення:
У Замовника наявний розроблений робочий проект. Щодо інших запитань, невідповідності усунути, в тендерну документацію внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено