• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прийняття, переробки та передачі твердих забруднень з суден

Завершена

443 999.78 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2023 16:38 - 11.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Про умови закупівлі

Номер: 892013fb7839480dae923e26e533fa73
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-008789-a.b3
Назва: Про умови закупівлі
Вимога:
Для усунення окремих невідповідностей Тендерної документації чинному законодавству України та усунення дискримінаційних умов для Учасників закупівлі вимагаємо внести зміни до наступного: - пунктом 5.1.9. Проекту договору (додаток 5) передбачається обов’язок Виконавця в день надання послуг оформляти акти приймання-передачі суднових відходів (3 примірника) за підписом відповідальної особи Виконавця та капітана судна, з якого були зняті відходи, при цьому один примірник залишається на борту судна для реєстрації у відповідному судновому журналі та іншій документації, а також для пред’явлення під час перевірок, два примірника передаються відповідальній особі Замовника на візування, один з яких залишається у Виконавця, а другий примірник залишається у відповідальної особи Замовника. Виконавець в даному випадку перебуває в договірних відносинах з МФ ДП «АМПУ» (Адміністрацією Миколаївського морського порту) і не має права перетину кордону (потрапляння на борт іноземного судна) та підписання у капітана акту приймання-передачі відходів, тому і юридично і фізично не може забезпечувати таку дію. Вимагаємо внести зміни у вказаний пункт Проекту договору з урахуванням доцільності такої вимоги саме до Виконавця. - у підпункті 5.1.13 пункту 5 та пункті 6.6 Проекту договору про закупівлю (додаток 5) Замовник посилається на свій внутрішній документ, згідно додатку №3 до якого Виконавець повинен щомісячно звітувати про отримані суднові відходи. З огляду на те, що Учасники закупівлі – потенційні Виконавці не можуть бути знайомі з внутрішніми документами Замовника, вимагаємо форму звіту встановити додатком до Проекту договору для усунення подальших непорозумінь в процесі надання послуг;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Стосовно умов п. 5.1.9 «Проєкту договору про закупівлю» (Додаток 5 Тендерної документації) зазначаємо, що капітан судна, з якого були зняті відходи, є також відповідальною особою, зокрема перед судновласником, тому теж повинен отримувати примірник акту прийому-передачі надання послуг, виходячи з цього відсутні підстави для видалення даної умови з проєкту договору про закупівлю. Виконавець у процесі комунікації з Замовником та агентуючими компаніями, які займаються організацією надання послуг суднам, котрі знаходяться в межах акваторії Миколаївського морського порту, в процесі надання вищезазначеної послуги має можливість організувати даний процес, а саме отримання підпису та передачі акту прийому-передачі капітану судна з якого були зняті відходи через агента. 2.Що стосується форми звіту про відходи, слід зауважити, що Замовник ознайомлює виконавця послуг із цією формою на етапі підписання договору та безпосередньо надання послуг, а також повідомляємо про те, що форма звіту та порядок надання зазначених послуг вказані в «Плані поводження з судновими відходами та залишками вантажу», з яким можна ознайомитись на офіційному сайті Миколаївської філії Державного підприємства «Адміністрації морських портів України» (адміністрації Миколаївського морського порту).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: e8ffd9e00253412a8a813a730f0961a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-008789-a.c2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Для усунення окремих невідповідностей Тендерної документації чинному законодавству України та усунення дискримінаційних умов для Учасників закупівлі вимагаємо внести зміни до наступного: - у підпункті 13 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 1 Технічних вимог (додаток 4) щодо змісту тендерної пропозиції скасувати вимогу про надання/ завантаження чинних сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 у зв’язку з некоректним визначенням застосування вказаних сертифікатів, які не застосовуються до визначення якості послуг і їх подання не встановлені жодним нормативним документом в якості обов’язкових для визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям виходячи з наступного: Стандарти ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 є добровільними і не встановлюють управлінські чи екологічні вимоги до підприємств. Вони містять основні правила, яким організація може слідувати для підвищення ефективності своєї системи управлінського чи екологічного менеджменту. Зокрема, сертифікована система екологічного менеджменту дозволяє більш раціонально використовувати природні ресурси, мінімізувати збитки і витрати. ISO 14001 має схожість з ISO 9001, обидва відносяться до процесу виробництва продукту, а не до самого продукту. Головна мета стандартів полягає в активному внутрішньому стимулюванні правильної організації різних процесів виробництва та роботи компанії загалом для відповідності конкретним законодавчим вимогам та найбільш повному задоволенню бажань та запитів споживачів та партнерів. Тому наявність чи відсутність в Учасника вказаних сертифікатів чи одного з них жодним чином не впливає на необхідність останнього забезпечувати екологічно безпечне збирання, транспортування, розміщення, переробку та видалення твердих забруднюючих речовин з суден у відповідності з вимогами діючого законодавства щодо управління з відходами. Вимагаємо видалити в Тендерної документації вказану вимогу як таку, яка є дискримінаційною та не відповідає законодавству; - у підпункті 15 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, у пункті 1 Технічних вимог (додаток 4) та у підпункті 2.1 пункту 2 Проекту договору про закупівлю (додаток 5) посилання на Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР є некоректним у зв’язку з тим, що з 09.07.2023 року є чинним новий Закон України «Про управління відходами» від 20.06.02022 №2320-ІХ і потребує внесення змін. Вимагаємо Тендерну документацію привести у відповідність з діючим законодавством.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Замовник вважає необхідним зауважити, що станом на сьогоднішній день жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною. Окрім цього, звертаємо вашу увагу, що система сертифікації ISO полягає не лише «в активному внутрішньому стимулюванні правильної організації різних процесів виробництва та роботи компанії загалом для відповідності конкретним законодавчим вимогам та найбільш повному задоволенню бажань та запитів споживачів та партнерів», а також в свою чергу свідчить про рівень якості та потенціалу підприємства, та його можливість надавати своєчасні та якісні послуги. Більш того, така система вже давно є складовою міжнародних стандартів систем якості, до якої прагнуть усі відповідальні підприємства України. Звертаємо Вашу увагу на те, що Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського порту) є сертифікованим підприємством відповідно до ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, тож беручи до уваги сферу сертифікації, яка включає в себе: - Організацію та забезпечення безпечної експлуатації об'єктiв портової інфраструктури державної власності, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки мореплавства, розташованих у межах території та акваторії морського порту; - надання послуг суднам на пiдходах і безпосередньо в акваторії морського порту для їх безпечного судноплавства, маневрування та стоянки; - органiзацiю та забезпечення безпеки мореплавства; - органiзацiю та координації аварійно-рятувальних робіт; - організацію робіт з підйому затонулого майна в акваторії морського порту; - виявлення випадків скидання суднами (плавзасобами) забруднюючих речовин у межах акваторiї порту; - організацію та координація робіт по забезпеченню проведення робіт з ліквідації наслідків забруднення території та акваторії морського порту: - координацію своєї діяльності та дiяльностi капiтана морського порту, Лоцманської служби, власників морських терміналів, портових операторів, інших суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у морському порту, у разі виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф, iнших надзвичайних ситуацій, що потребують взаємодії; - контроль і організацію підтримання оголошених глибин. Повідомляємо наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. 2. Зауваження стосовно посилання на Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР вважаємо коректним і повідомляємо про те, що найближчим часом будуть внесені зміни до умов тендерної документації у зв’язку з тим що з 09.07.2023 року набрав чинності новий Закон України «Про управління відходами» від 20.06.2022 №2320-ХІ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 4fe646d948ce406baf98f02d5cf7b1a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-008789-a.b1
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Для усунення окремих невідповідностей Тендерної документації чинному законодавству України та усунення дискримінаційних умов для Учасників закупівлі вимагаємо внести зміни до наступного: - у пункті 5.1.8 Проекту договору (додаток5) та п.3 Технічних вимог (додаток 4) встановлена вимога надання послуг протягом 8 годин після одержання заявки від Замовника. У зв’язку з воєнним станом в Україні та можливістю непередбачуваного в часі оголошення тривог та, враховуючи встановлену відповідальність сторін за порушення або невиконання умов договору, вимагаємо у вказаних документах Тендерної документації передбачити або звільнення від відповідальності за порушення встановленого строку або збільшити строк виконання заявок з огляду на те, що судна тимчасово не виходять за межі причалів морського порту; - у пункті 2 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для документального підтвердження відповідності Замовником встановлена вимога надання свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг) є некоректною і вимагає внесення змін, виходячи з наступного: 1. Наявність свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, підтверджує проходження водіями спеціальної підготовки з вивчення вимог, які повинні виконуватися під час перевезення таких вантажів. 2. Тендерною документацією Замовника не встановлено вимог щодо необхідності мати свідоцтво ДОПНВ на автотранспортні засоби для виконання послуг зі збирання відходів з суден. Враховуючи вимоги діючого законодавства про перевезення небезпечних відходів та ЗУ «Про управління відходами» Замовником не встановлений перелік таких відходів у складі відходів, які підлягають видаленню з суден згідно таблиці Технічних вимог (додаток 4), що потребують додержання Правил дорожнього перевезення небезпечних відходів, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України 04.08.2018 №656 (зі змінами
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно до п. 8.1. та п. 8.2. «Проєкту договору про закупівлю» (Додаток 5 Тендерної документації) Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажору), які не існували під час укладання цього Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажору), повинна не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. В свою чергу, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Миколаївської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського порту) є об’єктом критичної інфраструктури України та зацікавлене в своєчасному наданні послуг щодо поводження з відходами, які є предметом закупівлі. Відповідаючи більш детально стосовно надання послуг протягом 8 годин після отримання заявки від Замовника Виконавцю, акцентуємо на наступному. Враховуючи військові дії та військову агресію на території України та безпосередньо Миколаївській області та міста Миколаїв термін 8 годин є оптимальним задля безпеки представників Виконавця під час надання послуг на території Миколаївського морського порту. 2. Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни). З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою, відповідальну особу щодо поводження з небезпечними відходами, а також водіїв із свідоцтвом ДОПНВ. Окрім цього, виходячи з положень п. 15 Розділу ІІІ Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів (Наказ МВС № 656 від 04.08.2018 р.) відсутність свідоцтва ДОПНВ про підготовку водія є порушенням правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. З огляду на зазначене вище, вимога щодо наявності свідоцтва ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі, є доцільною та повністю відповідає вимогам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено