• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Олія соняшникова

Завершена

339 321.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 696.61 UAH
Період оскарження: 28.07.2023 16:00 - 03.08.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Оскарження умов Тендерної документації

Номер: 1041122d8b9749d2a759a76e2b56ab48
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-008341-a.a1
Назва: Оскарження умов Тендерної документації
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Головченко Дмитро Олександрович код ІПН 3161021073 місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Сергія Колачевського,128/33, тел.0966290707; e-mail: dimon_39@ukr.net Замовник: Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради 50014, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул. Шурупова, будинок 2 СКАРГА на умови тендерної документації Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради (надалі за текстом –Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2023-07-28-008341-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири. Вважаємо, що деякі умови тендерної документації не відповідають чинному законодавству і є дискримінаційними для мене, як для потенційного учасника процедури закупівлі, який має досвід здійсненні поставки продуктів харчування, в тому числі і олії соняшникової. Умови тендерної документації Відповідно п.1 р. III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у додатках до тендерної документації, зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації. Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема: 10. Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19). Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. 11. Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт повинен бути без виявлених порушень та виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. Дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до мене та порушують мої права та інтереси виходячи з наступного. 1. Щодо акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника Проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР проводиться відповідно та у порядку визначеному Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" Пунктом 6 частини 1 статті 7 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" визначено, що Компетентний орган у сфері державного контролю здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР Так, згідно з Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" передбачено, що Заходи державного контролю здійснюються без попередження (повідомлення) оператора ринку, крім аудиту та інших випадків, коли таке попередження є необхідною умовою забезпечення ефективності державного контролю. Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проводиться за умови повідомлення оператора ринку не пізніше ніж за три робочі дні до здійснення такого заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим поштовим відправленням за місцезнаходженням (місцем проживання) оператора ринку, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, та/або відправленням електронної пошти на відповідну адресу оператора ринку, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або вручається особисто під розписку керівнику чи представнику оператора ринку Пунктом 1 частини 2 статті 31 вищезгаданого Закону визначено, що Компетентний орган на основі проведеного ним аналізу ризиків, що враховує, зокрема, результати попередніх заходів державного контролю та інформацію щодо виконання персоналом бійні своїх професійних обов'язків, має право у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та у сфері ветеринарної медицини, уповноважити працівників бійні на виконання обов'язків помічника державного ветеринарного інспектора у межах державного контролю свіжого м'яса птиці та зайцеподібних, за таких умов - на потужності протягом щонайменше 12 останніх місяців дотримуються гігієнічні вимоги та ефективно застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР Постановою КМУ від 31 жовтня 2018 № 896 "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчовихпродуктів та захисту споживачів", Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 1 Пунктом 4 "Вплив процедур, які застосовуються оператором ринку та впливають на безпечність об'єктів санітарних заходів" (Категорія оцінки ризику) передбачено – на потужності протягом 12 останніх місяців дотримуються гігієнічні вимоги та ефективно застосовуються постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР. У такому випадку присвоюється кількість балів – 0. Тобто, якщо аудит проводився протягом останніх 12 місяців, то у такому випадку відсутні індикатори ризику. Це свідчить про те, що аудит має проводиться НЕ РАНІШЕ, ніж через 12 місяців після останньої перевірки, але у який строк, чинне законодавство не регламентує. Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР" затверджено форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Тобто, періодичність та строки проведення як планового чи позапланового державного контролю регламентовано ступенем ризику підприємства згідно Закону, та згідно його положень є ініціативою компетентного органу. Згідно категоризації потужності скаржника ми відносимося до потужності з незначним ступенем ризику про що зазначено в актах та інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Як вбачається зі змісту Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" та Постанови КМУ від 31 жовтня 2018 № 896 аудит може проводиться протягом щонайменше 12 останніх місяці, але жодних конкретних термінів чи строків, або ж періодичність проведення аудиту не визначено. Скаржник, як оператор ринку, проходив аудит за результатами якого було скалено акт №419/22-23 від 25.05.2023. Зауваження відсутні та він складений відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446. Скаржник має акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, але не має можливості взяти участь у процедурі закупівлі через встановлення завідомо дискримінаційну вимогу, що акт має бути виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. Чиним законом періодичність та строки проведення як планового чи позапланового державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР регламентовано ступенем ризику підприємства,(аудит) за результатами якого складається акт за результатами проведення заходу. Згідно категоризації потужності скаржника ми відносимося до потужності з незначним ступенем ризику про що зазначено в актах та інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Окрім того, у зв'язку із введенням воєнного стану, який введено Указом Президента України від 24 лютого 2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану". Так, згідно з пунктом 1 Постанови КМУ від 13 березня 2022 № 303 передбачено наступне: - припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні". Пунктом 2 Постанови КМУ №303 також передбачено, що Протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах, зокрема щодо запобігання неконтрольованому зростанню цін на товари, які мають істотну соціальну значущість, виключно на підставі рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері, а для центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів України, - на підставі рішення Кабінету Міністрів України: - за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави; - з метою виконання міжнародних зобов'язань України. Із врахуванням вищенаведеного, участь у процедурі закупівлі можуть взяти ті Учасники – виробники або учасники, які пропонують товар виробників, які отримали Акт виданий не раніше 3 кварталу 2023 року. Разом з тим наявний у нас акт №419/22-23 від 25.05.2023 повністю підтверджує відповідність умовам чинного законодавства, є дійсним, та жодним чином не зменшує інтереси Замовника, зважаючи на те, що поставка повинна відбутися до 31.12.2023 року. Наявність вищенаведеної дискримінаційної умови не дає можливість Скаржнику, як безпосередньому постачальнику предмету закупівлі, взяти участь у такій закупівлі, за умови повної відповідності його документів щодо спроможності поставки товару, який є предметом закупівлі. За таких умов Тендерної документації, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника та який буде виданий не раніше 3 кварталу 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. 2. Щодо акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника Проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин проводиться відповідно та у порядку визначеному Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин". Пунктом 9 статті 1 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження,здоров'я та благополуччя тварин" визначено, що державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров'я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог. Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України Так, згідно з Законом України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" передбачено, що: - Державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. - Заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Згідно з пунктом 8 Постанови КМУ від 31 жовтня 2018 № 896 "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів", Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: - з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; - з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; - із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; - з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; - з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Позапланові заходи державного контролю взагалі здійснюються у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності Тобто, періодичність та строки проведення як планового чи позапланового державного контролю регламентовано ступенем ризику підприємства згідно Закону, та згідно його положень є ініціативою компетентного органу. Згідно категоризації потужності скаржника ми відносимося до потужності із середнім ступенем ризику інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; Як вбачається із вимог Замовника, Учасник повинен надати у складі пропозиції акт, який складений відповідно до Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 та не раніше 3 кварталу 2023 року. Наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 "Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходівдержавного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів" набрав чинності 01.03.2022 року. Також, Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 скасовано попередню форму акту, який був затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447. Однак, у зв'язку із введенням воєнного стану, який введено Указом Президента України від 24 лютого 2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 "Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану". Так згідно пункту 1 Постанови КМУ від 13 березня 2022 р. № 303 передбачено наступне: - припинити проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні". Пунктом 2 Постанови КМУ №303 також передбачено, що Протягом періоду воєнного стану дозволити здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих сферах, зокрема щодо запобігання неконтрольованому зростанню цін на товари, які мають істотну соціальну значущість, виключно на підставі рішення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері, а для центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується безпосередньо Кабінетом Міністрів України, - на підставі рішення Кабінету Міністрів України: - за наявності загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави; - з метою виконання міжнародних зобов'язань України. Скаржник хоче акцентувати увагу, що його діяльність не несе загрози, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров'я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави та виробництво нашої продукції не залежить від виконання міжнародних зобов'язань України. Фактично участь у процедурі закупівлі можуть взяти учасники, які отримали Акт, оформлений згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22, у третьому кварталі 2023 року. Скаржник має акт Держпродспоживслужби Акт №417/22-23 від 25.05.2023, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, без виявлених порушень. Разом з тим наявний у нас акт №414/22-23 від 25.05.2023 повністю підтверджує відповідність умовам чинного законодавства, є дійсним, та жодним чином не зменшує інтереси Замовника, зважаючи на те, що поставка повинна відбутися до 31.12.2023 року. Чиним законодавством передбачено періодичність та строки проведення як планового чи позапланового державного контролю регламентовано ступенем ризику підприємства згідно Закону, та згідно його положень є ініціативою компетентного органу. Згідно категоризації потужності скаржника ми відносимося до потужності із середнім ступенем ризику інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; За таких умов Тендерної документації, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (саме згідно з НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022) та який буде виданий не раніше 3 кварталу 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Практика АМКУ свідчить про розгляд подібних питань, зокрема, по процедурі закупівлі UA-2022-12-12-008648-a (рішення №7710-р/пк-пз від 26.12.2022 року). Крім того слід звернути увагу, що Замовником здійснено оприлюднення оголошення проведення процедури закупівлі і тендерної документації 28 липня 2023 року. Кінцевий строк подання документів тендерної пропозиції встановлено – 00.00 год 5серпня 2023 року. Таким чином строк подання тендерної пропозиції встановлено: - протягом 7 календарних днів. Мною вже направлялось звернення до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на предмет визначення строків здійснення перевірки зі складанням відповідних актів. На моє звернення отримано відповідь, про те, перевірка здійснюється протягом 15 календарних днів. Таким чином при необхідності я б не зміг отримати акти перевірок Держпродспоживслужби протягом 7 календарних днів, особливо зважаючи на те, що я маю чинні акти перевірок даного органу і завчасно завбачити побажання Замовника, щодо актів виданих в 3 кварталі 2023 року, не маю змоги. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Відповідно до пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель чим порушено наші права та інтереси. Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, ми матимемо змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання нас переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого ми матимемо змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Відділ освіти виконкому Покровської районної у місті ради внести зміни до Тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-008341-a. Додатки: - Акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР Акт №419/22-23 від 25.05.2023; Складське приміщення - Акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Акт №418/22-23 від 25.05.2023; Складське приміщення - Акт Держпродспоживслужби складений за результатами проведення планового (позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти Акт №417/22-23 від 25.05.2023; Транспортні засоби - лист Держпродспоживслужби від 16.04.2021 року; - тендерна документація. - рішення №7710-р/пк-пз від 26.12.2022 року - Постанова КМУ № 896 від 31 жовтня 2018 р. Фізична особа-підприємець Дмитро Головченко
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2023 17:29
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.08.2023 10:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.08.2023 10:53
Автор: ГОЛОВЧЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Дмитро +380966290707 dimon_39@ukr.net