• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

заправка та відновлення картриджів

Завершена

161 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 612.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2018 16:02 - 19.03.2018 16:07
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 136ba2b3463b4ddbbde5942e9e20be9e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001491-a.c3
Назва: Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Господарський Суд Дніпропетровської області було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001491-a на Код ДК 021-2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Згідно проведеної кваліфікації учасників переможцем було визнано ФОП Малий Володимир Маркович. Господарський Суд Дніпропетровської області опублікував намір укласти договір з визначеним переможцем. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях, на якій підставі Господарський Суд Дніпропетровської області прийняв рішення про визнання переможцем ФОП Малий Володимир Маркович. По-перше, даний учасник, у термін визначений тендерною документацією(на протязі поточної доби з моменту присвоєння їй електронною системою закупівель статусу кваліфікації учасника «На розгляді»), не прикріпив цінову пропозицію з остаточними цінами та сумою договору після проведеного аукціону, тим самим порушивши вимоги тендерної документації По-друге ФОП Малий Володимир Маркович надає довідку про виконання аналогічного договору до якої додає копії відгуків та договорів. Договір ТОВ «Електро Ім» з реквізитами та печаткою ТОВ «Анкона Дніпро» Учасник несе відповідальність про надання недостовірної інформації та документів, які наявні у складі тендерної пропозиції У разі наявності факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника будуть нами оскаржені в органі оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет, розглянувши ваше оскарження від 27.03.2018 вих. № 256 на закупівлю ID UA-2018-03-15-001491-a, висловлює свою незгоду з вашим зауваженням. Договори, які викладені в електронному вигляді Учасником ФОП Малий Володимир Маркович, у своїй пропозиції відповідають наданим відгукам, але скановані непослідовно, що не впливає на результати розгляду цінової пропозиції. В тендерній документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015(CPV) - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів) відсутня вимога про обов’язкове надання оновленої цінової пропозиції в електронному вигляді з моменту присвоєння учаснику закупівель статусу кваліфікації учасника: «На розгляді». Крім того, слід звернути увагу, що наданий вами лист-відгук від 20.04.2015 р. не містить підпису посадової особи, яка повинна була підписати цей документ. Також слід зауважити, що акт про прийняття-передачі виконання робіт підписаний директором департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради Пономарьовим А.С. та директором товариства з обмеженої відповідальністю « М Бізнес Груп» Савченко О.В., не містить інформації про договір ( номер та дату), на підставі якого підписано вказаний акт. Також в акті відсутня інформація про найменування послуг та їх вартість.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: d133e75cb4254c899ffc498890ac8846
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001491-a.b2
Назва: Оскарження
Вимога:
В вашому оголошені про закупівлю відсутні пункти де вказано, що однією з вимог до тендерної пропозиції це наявність дати складання документу і що їх відсутність може стати підставою для дискваліфікації, а також відсутнє посилання на п.п.5.11Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55. Для нашої дискваліфікації ви повинні вказати підстави для відхилення які мають бути аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації. На який пункт посилаєтесь Ви? Наголошуємо, що відсутність дат – формальна помилка при оформлені тендерної пропозиції яка не впливає на зміст пропозиції. Вимагаємо усунути порушення, та визнати ТОВ «М Бізнес Груп» переможцем. Вразі ігнорування наших вимог, будемо вимушені звернутись до Національного антикорупційного бюро України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, а також до Антимонопольного комітету України з заявою щодо вчинення антиконкурентних узгоджених дій та лобіювання інтересів «свого» кандидата.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше повторне звернення на закупівлю UA-2018-03-15-001491-a. В попередній відповіді на Ваше звернення було повідомлено причини відмови з посиланням на необхідність надання документів, оформлених належним чином. Вашим підприємством не було дотримано відповідних вимог при оформленні довідок, а саме була відсутня дата видачі вказаних довідок (Додаток 1та Додаток 4) . Вказане порушення є суттєвим і відповідно вплинуло на результати розгляду Вашої цінової пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Оскарження

Номер: 01b705c637504f428ef05741a3374b98
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-15-001491-a.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Господарський Суд Дніпропетровської області було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001491-a на Код ДК 021-2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Згідно проведеного аукціону нашу пропозицію було визначено найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував нас. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А також доводимо до вашого відома, що Пунктом 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція. В вашому оголошені про закупівлю відсутні пункти де чітко вказано, що однією з вимог до тендерної пропозиції це наявність дати складання документу, а також відсутня інформація, що це може бути підставою для дискваліфікації. Відсутність дат – формальна помилка при оформлені тендерної пропозиції яка не впливає на зміст пропозиції. Довідка дійсна з моменту її подачі. На протязі поточної доби з моменту присвоєння нашій пропозиції, електронною системою закупівель статусу кваліфікації учасника «На розгляді», було подано оновлену цінову пропозицію, а також довідку про виконання аналогічного договору з копією виконаних договорів та відгуками. Прохання уважно ознайомитись з тендерною пропозицією. Отже, наша пропозиція відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Просимо скасувати рішення щодо дискваліфікації, розглянути це звернення та діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель.
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше звернення до Замовника про роз'яснення у зв’язку з дискваліфікацією в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-15-001491-a за кодом ДК 021-2015 (CPV): 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів). В складі пропозиції, Ви надали довідку, згідно Додатку 1та Додатку 4, на якій відсутня дата видачі, тобто неможливо встановити, дійсність довідки на момент проведення процедури закупівлі. Згідно п.п.5.11Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, дата документа - це дата його підписання, затвердження, прийняття, зареєстрування. Замовником не беруться до уваги документи подані Вами, як учасником, у зв’язку з їх неналежним оформленням. Невиконання вимог Учасником призводить до відхилення його пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так