-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами (ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Завершена
429 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 145.00 UAH
Період оскарження:
28.07.2023 12:24 - 05.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
925e85af322c4db3abe5caad7236465d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.c8
Назва:
Скарга
Скарга:
На рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.3 Ліцензія_Наказ Мінприроди.pdf 27.09.2023 10:09
- 3.4 Ліцензія Мінприроди.pdf 27.09.2023 10:09
- скарга до АМКУ.PDF 27.09.2023 10:09
- Протокол про намір Утільвторпром.PDF 27.09.2023 10:09
- ТД_знешкодженн мед_відходів (із змінами).docx 27.09.2023 10:09
- рішення від 29.09.2023 № 15518.pdf 29.09.2023 14:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2023 № 16060.pdf 11.10.2023 20:50
- рішення від 09.10.2023 № 16060.pdf 12.10.2023 09:03
- Пояснення по суті скарги 05.10.2023 11:25
- Пояснення по суті скарги WORD 05.10.2023 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2023 10:53
Дата розгляду скарги:
09.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.10.2023 09:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ буде виконано та буде скасовано рішення про визначення ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" переможцем за процедурою закупівлі —Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами (ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c8f3c655e07e458f9e64b428f913fada
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.a7
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Детально проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ «Утільвторпром» було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації, Обов’язкова умова - наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Предметом закупівлі є «послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих».
Натомість, ліцензія учасника ТОВ «Утільвтопром» згідно наказу №336 Міністерства екології та природних ресурсів України від 12.09.2016 р., дозволяю здійснювати лише операції зі збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, із такою категорією відходів як «клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт», та в свою чергу не дозволяє здійснювати такі операції як « утилізація».
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «Утільвторпром» не відповідає технічним умовам тендерної документації, та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 17:08
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до вимоги Додатку 3 тендерної документації передбачено наявність в учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.
Учасником (ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ") до процедури закупівлі завантажено електронний файл «3.3 Ліцензія_Наказ Мінприроди.pdf», відповідно до якого в ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" наявна ліцензія (наказ від 12.09.2016 №336) видана Міністерством екології та природних ресурсів України на право провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечними відходами: збирання, зберігання, оброблення, видалення, УТИЛІЗАЦІЯ, знешкодження.
Крім того, замовником перевірено та підтверджено на офіційному сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України - https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, щодо підтвердження наявності в ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечними відходами: збирання, зберігання, оброблення, видалення, УТИЛІЗАЦІЯ та знешкодження.
Таким чином, підстав для відхилення ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" відсутні.
Також, повідомляємо що учасник (ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ") вправі здійснити оскарження рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про дискваліфікацію
Номер:
90d0273e6ffe469098ca94629bc8d614
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.c6
Назва:
Скарга на рішення про дискваліфікацію
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. (099)681-64-13
E-mail: tatyanakulish11a@gmail.com
Вих 15/08-1 від 15.08.2023
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника Комунальне некомерційне
рішення, дії або бездіяльність підприємство «Львівське
якого оскаржуються: територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
ЄРДПОУ: 44496574 79059УкраїнаЛьвівська областьЛьвів вул. І.Миколайчука, 9 Тел. +380322581125
e-mail: 1_tmo_tender@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область,Україна
тел. (050) 250 76 77
e-mail: andreev.aenergo@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-004612-a
Ідентифікатор у ЦБД:: 7e85dcab7ada4eb3adff48397246ebcb
СКАРГА
на рішення про дискваліфікацію
28.07.2023 року Комунальним некомерційним підприємством «Львівським територіальним об’єднанням «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами» з очікуваною вартістю 429 000,00 грн (чотириста двадцять дев’ять тисяч гривень). з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
У процедурі закупівлі взяло участь 3 учасника: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі –Скаржник), ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" та ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ»
Аукціон в Процедурі закупівлі проводився, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 10.08.2023 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.
14.08.2023 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення (Протокол) від 14.08.2023 року про відхилення пропозиції Скаржника, згідно якого було прийняте рішення:
«При перевірці наданої інформації та звірки з вищесказаного вебпорталу встановлено, що у ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня ліцензія на видалення та утилізацію небезпечних відходів.
Так як предметом закупівлі є «послуги зі збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих» учасником не підтверджено технічних вимог надання послуг передбаченого технічним завданням.
Вирішено відхилити пропозицію «А-ЕНЕРГО», щодо закупівлі ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами» відповідно до пп.2 п.44 Постанови КМУ про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» ».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення своєї пропозиції виходячи з наступного.
1. Замовник, аргументуючи рішення про відхилення пропозиції Скаржника в Протоколі зазначає, що:
«Відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагалось обовʼязкова умова - наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій. а саме: збирання. зберігання. оброблення. видалення, утилізація. знешкодження. що дає право поводження з небезпечними відходами. яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України.
На підтвердження учасник завантажив електронний файл «Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf» відповідно до якого учасника внесено у перелік субєктів господарювання, щодо яких» прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами.
Крім того, замовником здійснено перевірку вказаної інформації, щодо наявної ліцезії на вебпорталі - https://eco.gov.ua/revestr-vidanih-licenzii-na-provadzhennya-gospodarskoyi-diyalnosti-z povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami?&code=40277858.
При перевірці наданої учасником інформації та звірки з вищевказаного вебпорталу встановлено, що у ТОВ "А-ЕНЕРГО" відсутня ліцензія на видалення та утилізацію, небезпечних відходів.
Так. як предметом закупівлі є «послуги із збирання. зберігання. перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих» учасником не підтверджено технічних вимог надання послуг передбаченого технічним завданням.
Вирішено відхилити пропозицію ТОВ "А-ЕНЕРГО", щодо закупівлі ДК 021:2015: 90520000-
8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги повʼязані з поводженням з медичними відходами) відповідно до пп.2 п.44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів. робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, передбачених Законом України "Про публічні закуківлі"
Скаржник не погоджується з рішенням щодо відхилення своєї пропозиції та в цій частині хоче зазначити наступне.
01.08.23 року Скаржником було оприлюднено вимогу щодо усунення порушень Замовником умов Тендерної документації. UA-2023-07-28-004612-a.a4 (Додаток до скарги «Вимога Львів 01.08.2023»)
Вимога стосувалася наявності ліцензії на операцію «утилізація».
Замовник розглянув та ухвалив Вимогу, але не вніс усі ухвалені змінення у Тендерну документацію.
На що була подана Скарга у АМКУ від 01.08.2023 року «Скарга на умови закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»»
АМКУ залишив скаргу без розгляду згідно вимогам частин 2-5 і 9 статті 18 Закону "Про Публічні закупівлі"
Також Замовником вказано у Тендерній документації та у Протоколі уповноваженої особи наступне:
«Предметом закупівлі є «послуги зі збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих»
У Скаржника є ліцензійний дозвіл на право проводження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами виданий Міністерством екології та природних ресурсів України на операцію з поводження з небезпечними відходами «знешкодження»
Скаржником на виконання даної вимоги було надано:
-Наказ Міністерства Екології та природних ресурсів України про Видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 24.04.2018 року №132 на право поводження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження);
Також, щодо операції «видалення» відходів
Згідно Закону України «Про управління відходами»
Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами».
До медичних відходів категорії В операція «Видалення» не застосовується.
Згідно технологічного регламенту №1 від 01.12.2022р. «Технологічний регламент підприємства по поводженню із збирання, оброблення та видалення безпечних та небезпечних відходів на підприємстві ТОВ «А-ЕНЕРГО»
після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка».
На підставі:
1 Звіту про інвентаризацію джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання ТОВ «А-ЕНЕРГО» Затверджено від 01.12.2020 року, Поставлено на облік від 04.12.2020 року Департаментом захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації №20.41;
2. Звіту з визначення класу небезпеки відходів ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Затвердженого 01.12.2020 року);
3. Звіту з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 2020 року видане Приватним науково-технічним підприємством «Соціум»
«Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки, що підтверджує Звіт з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 2020 року
На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними») тому, ці відходи видаляються згідно договору №25/20 з Приватним підприємством «Хелп», який проводить операції з видалення відходів 4 класу небезпеки, як незначні інертні відходи.
Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються.
Враховуючи викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав, які наведені в Протоколі.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 Особливостей відповідно до п.41 Особливостей. Дискримінував пропозицію Скаржника та здійснив упереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника.
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО», оформлене протокольним рішенням (Протокол.) від 14.08.2023 року
Додатки:
1. Наказ Міністерства Екології та природних ресурсів України про Видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 24.04.2018 року №132 на право поводження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження) та Додаток до нього.
2. «Вимога Львів 01.08.2023»
3.«Технологічний регламент підприємства по поводженню із збирання, оброблення та видалення безпечних та небезпечних відходів на підприємстві ТОВ «А-ЕНЕРГО» №1 від 01.12.2022р
4. Звіт про інвентаризацію джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання ТОВ «А-ЕНЕРГО» Затверджено від 01.12.2020 року, Поставлено на облік від 04.12.2020 року Департаментом захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації №2041
5. Звіту з визначення класу небезпеки відходів ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Затвердженого 01.12.2020 року)
6. Звіт з визначення складу та властивостей, ступені небезпечності для навколишнього природного середовища промислових відходів, що утворюються в процесі виробничої діяльності ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 2020 року виданий Приватним науково-технічним підприємством «Соціум»
7. Договір №25/20 з Приватним підприємством «Хелп» від 01.12.2020 року.
8. Закон України «Про управління відходами»
9. Закон України «Про публічні закупівлі
10. Протокол Уповноваженої особи від 14.08.2023 р.
11. АМКУ ск
Пов'язані документи:
Учасник
- Звіт про інвентаризацію джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання ТОВ «А-ЕНЕРГО».pdf 15.08.2023 10:53
- тех регламент 2022.pdf 15.08.2023 10:53
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 15.08.2023 10:53
- Вимога Львів 01.08.2023.pdf 15.08.2023 10:53
- хелп.pdf 15.08.2023 10:54
- ЗУ Про управління відходами.pdf 15.08.2023 10:54
- Антимонопольний Львівська багатопрофільна.docx 15.08.2023 10:54
- Приватне_науково_технічне_підприємство_«Соціум».pdf 15.08.2023 10:54
- 4. Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 15.08.2023 10:54
- Звіт з визначення класу небезпеки відходів ТОВ «А-ЕНЕРГО».pdf 15.08.2023 10:54
- АМКУ скарга на умови закупівлі №1 від 04.08.2023.pdf 15.08.2023 10:54
- Протокол Уповноваженої Особи від 14.08.2023.pdf 15.08.2023 10:54
- рішення від 18.08.2023 № 13019.pdf 18.08.2023 15:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2023 № 13533.pdf 29.08.2023 13:29
- рішення від 28.08.2023 № 13533.pdf 31.08.2023 12:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2023 11:17
Дата розгляду скарги:
28.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2023 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2023 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2023 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ буде виконано та буде скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" за процедурою закупівлі — "Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами (ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)".
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови закупівлі Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Номер:
3ea62a4164664a4bb012c6117784b9a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.b5
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Скарга:
Замовником торгів 28 липня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-004612-a.
Період уточнень триває до 04.08.2023, період оскаржень до 05.08.2023, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений 08.08.2023 року до 00:00 год. Проте, у тендерній документації наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов, які вбачає в наступному.
Товариством з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) 01 серпня 2023 о 20:51 була подана вимога UA-2023-07-28-004612-a.a4, на яку Замовником була надана відповідь, що будуть внесені зміни. По факту, Зміни до тендерної документації на закупівлю, які були опубліковані 03.08.2023 р. не містять у собі всіх змін, які перераховані, як дискримінаційні у вимозі UA-2023-07-28-004612-a.a4. Тож, потенційний Учасник вважає за потрібне звернутися до АМКУ за захистом своїх порушених прав.
Додатком 3 Тендерної Документації, Замовник вимагає від Учасників наступне:
«Обов’язкова умова - наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі»
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» у редакції від 31.03.2023р. така операція, як «утилізація» щодо поводження з небезпечними медичними відходами до небезпечних медичних відходів категорії В НЕ застосовується.
Тому дана вимога НЕ МОЖЕ бути висунута учасникам закупівлі.
П.22 ст. 1 ЗУ «Про управління відходами» зазначено, що операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
П.23 ст. 1 ЗУ «Про управління відходами» зазначено, що перевезення відходів - операція, що полягає у транспортуванні відходів від місця їх утворення до об’єкта оброблення відходів, а також від одного місця/об’єкта до іншого.
Відповідно до п.3 ст. 1 ЗУ «Про управління відходами» зазначено, що видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії
та Додатку 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX «ПЕРЕЛІК операцій з видалення відходів», передбачена така діяльність, як D10 Спалювання на суші.
Суб’єкти господарювання, які провадять діяльність поводження з небезпечними відходами та отримали Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону «D10 Спалювання на суші», яка не є операцією з утилізації, а належить до операцій з видалення відходів.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про управління відходами» Законодавцем закріплено наступне:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії.»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються.
Законодавець зазначає, що спалювання відходів відбувається саме шляхом термічного оброблення та знешкодження шляхом інсинерації, аж ніяк не утилізацією.
Щодо видалення, яке Замовник вимагає також в абз.3 Додатку 2 Тендерної Документації, хочемо зазначити наступне:
Зазначена вимога «видалення небезпечних медичних відходів» не може бути застосована саме до медичних відходів, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ операцій з видалення відходів ЗУ «Про Управління відходами» D1-D15 Законодавцем не передбачена можливість видалення саме небезпечних медичних відходів. Прописана тільки така можливість, як D10 Спалювання на суші. Але, відповідно до Розпорядження від 8 листопада 2017 р. № 820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», видалення відходів - захоронення їх у спеціально обладнаних місцях/об’єктах та знищення (знешкодження) на установках, що відповідають екологічним нормативам, лише у разі відсутності можливості виконати попередні ступені ієрархії. Оскільки відповідно до п.37 ЗУ «Про управління відходами» термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки, яке і є попередньою ієрархією (інсинерацією). Отже існує можливість виконати попередню ієрархію відходів. А це означає, що видалення відходів НЕ МОЖЕ застосовуватися до майбутнього Учасника у даній Закупівлі.
Тож, просимо, викласти Абз. 3 Додатку 3 у наступній редакції «Обов’язкова умова - наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі»
Замінити термін «утилізація, видалення» на «знешкодження», в наступних пунктах:
Таблиця 1 Додатку 3 «послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих»
Абзац 4 Додатку3 Тендерної документації «Після виконання утилізації(знешкодження) Виконавець повинен надати Замовнику акт знищення медичних відходів. Надати гарантійний лист на утилізацію та видалення(знешкодження) відходів екологічно безпечним способом»
Пункт 2.3 Додатку 4 Тендерної документації «Видання(знешкодження) Замовником і приймання Виконавцем відходів для їх вивезення здійснюється на території Замовника, а приймання відходів за їх кількістю та якістю проводиться за місцезнаходженням складів Виконавця. Виконавець власними силами здійснює завантаження відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію (знешкодження)».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-07-28-004612-a)
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної Докуметації.
Додатки:
1. Тендерна документація Замовника.
2. Ліцензія на поводження з небезпечними відходами.
3. Технологічний регламент на інсенираторний комплекс.
4. Сертифікат відповідності на інсенираторний комплекс.
04.08.2023р.
Директор
М.Ю. Жестков
Пов'язані документи:
Учасник
- Тех.паспорт для УТ 300Д.pdf 04.08.2023 12:11
- Витяг Укртрансбезпеки на перевезення.pdf 04.08.2023 12:11
- АМКУ скарга на умови закупівлі.pdf 04.08.2023 12:11
- Технологічний регламент на піч 2019 р УТ 300Д.pdf 04.08.2023 12:11
- Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 04.08.2023 12:11
- Сертифікат відповідності 2021-2024.pdf 04.08.2023 12:11
- рішення від 07.08.2023 № 12126.pdf 07.08.2023 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2023 12:41
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.08.2023 18:06
Вимога
Вирішена
У тендерній документації закупівлі UA-2023-07-28-004612-a є правопорушеня.
Номер:
4b0d9998eb104539b6a78173179e788f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.a4
Назва:
У тендерній документації закупівлі UA-2023-07-28-004612-a є правопорушеня.
Вимога:
У тендерній документації закупівлі UA-2023-07-28-004612-a є правопорушеня.
У абзаці 3 Додатку 3 до Тендерної документації вказано наступне:
«Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ( зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.) , Закону України «Про відходи» від 05.03.1998р. №187/98-ВР»
Доводимо до відому Замовника, що Закон України від 05.03.1998 року № 187/98-ВР «Про відходи» втратив чинність на підставі Закону України № 2320-IX від 20.06.2022 року «Про управління відходами» (Далі Закон)
Тому вимога щодо зобов’язання Учасників надавання послуг за цим законом є неправомірним.
Вимагаємо викласти даний абзац у новій редакції:
«Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» ( зі змінами затвердженими наказом МОЗ №1602 від 06.09.2022 р.) , Закону України № 2320-IX від 20.06.2022 року «Про управління відходами».
У абзаці 2 Додатку 3 до Тендерної документації вказано наступне:
«Обов’язкова умова - наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі»
Згідно Закону України « Про управління відходами» така операція , як «утилізація», з поводження з небезпечними медичними відходами до небезпечних медичних відходів категорії В НЕ застосовується.
Тому дана вимога НЕ МОЖЕ бути висунута учасникам закупівлі.
Посилаючись на пункт 22 статті 1 Закону «Операції з управління відходами – збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів».
Згідно додатку 1 «Перелік операцій з видалення відходів» Закону можлива операція по видаленню небезпечних відходів - «D10 Спалювання на суші».
Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону «D10 Спалювання на суші», яка не є операцією з утилізації, а належить до операцій з видалення відходів.
Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»:
-Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1»
- Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів;
- Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки;
Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються
Отже, якщо діяльність здійснюється на підставі Закону України «Про управління відходами» використовувати термін «утилізація» некоректно.
Тому вимагаємо:
1.Викласти абзац 2 Додатку 3 до Тендерної документації в такій редакції, що не буде обмежувати коло учасників, згідно статті 22 «Про Публічні закупівлі»:
«Учасник повинен надати документ передбачений Законом України від 02.03.20215 року №222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року №446, що надає право провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі»
2. Прибрати операцію «утилізація» , яка ні за старим, ні за новим законодавством не застосовується в дозволених операціях поводження з небезпечними відходами. Замінити даний термін на «знешкодження», що відповідає чинному законодавству. А саме у таких пунктах:
Таблиця 1 Додатку 3 «послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих»
Абзац 4 Додатку3 Тендерної документації «Після виконання утилізації Виконавець повинен надати Замовнику акт знищення медичних відходів. Надати гарантійний лист на утилізацію та видалення відходів екологічно безпечним способом»
Пункт 2.3 Додатку 4 Тендерної документації «Видання Замовником і приймання Виконавцем відходів для їх вивезення здійснюється на території Замовника, а приймання відходів за їх кількістю та якістю проводиться за місцезнаходженням складів Виконавця. Виконавець власними силами здійснює завантаження відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Львівська Багатопроф клінічна лікарня.pdf 01.08.2023 20:51
Дата подачі:
01.08.2023 20:51
Вирішення:
Шановний Учаснику. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
febbff274395496e900c55fd0455db76
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами (ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Вами вимагається: «Надати гарантійний лист на утилізацію та видалення відходів екологічно безпечним способом.».
У зв’язку з тим, що операції ОБРОБЛЕННЯ ТА ВИДАЛЕННЯ на відходи клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Вимагаємо гарантійний лист викласти в наступній редакції: «Надати гарантійний лист на утилізацію відходів екологічно безпечним способом.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2023 13:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
З огляду зазначеного, необхідність зазначених у тендерній документації операцій повністю відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Нагадуємо учаснику, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Підстави для задоволення вашої вимоги – відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
a14a93ff4e954d3da583fc42c29e59e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями Послуги пов'язані з поводженням з медичними відходами (ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Відповідно до додатку № 3 тендерної документації, обов’язковою умовою є: «- наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.».
Предметом Закупівлі є послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та утилізації (шляхом знешкодження) медичних відходів категорії «В» інфікованих та потенційно інфікованих.
Ми, як потенційний Учасник, не згодні з певними видами поводження з медичними відходами категорії В, оскільки згідно класифікації кодів ДК відсутні інші види поводження, окрім як: збирання, вивезення або транспортування, утилізація або видалення.
Згідно єдиного закупівельного словника коду ДК 021:2015-90520000-8, який вказаних в різних частинах тексту тендерної документації закупівлі, його офіційною назвою є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», а його складовою є 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами:
90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів
90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів
90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень.
Як вже вказано вище, інших видів поводження з небезпечними медичними відходами окрім «збирання», «утилізації/видалення», «вивезення», «збирання, транспортування та утилізація/видалення» немає.
Замовник в своїй тендерній документації вказав окрім вище вказаного переліку також «оброблення, видалення».
Хочемо наголосити на тому, що операція ОБРОБЛЕННЯ ТА ВИДАЛЕННЯ на відходи клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт НЕ ЗАСТОСОВВУЄТЬСЯ.
Вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації в частині надання Ліцензії Учасником та викласти в наступній редакції:
«- наявність ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.»
У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені подати скаргу в АМКУ для відтворення можливості законного проведення даної закупівлі!».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2023 13:15
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Ліцензія* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України.
Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та відповідають предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
aac94756a16447bb85c3575efc16e7e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-28-004612-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовник вимагає наступне: Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, утилізація, знешкодження.
Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37,
ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як
вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно-
протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08
червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що
отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише
операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних
санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами:
Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі
Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі
(крематорі)
Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така
операція як «Утилізація» та "Видалення" до категорії медичних відходів не застосовується.
Вимагаємо видалити Утилізацію та Видалення із вимог до Учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2023 12:36
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про управління з відходами»
- медичні відходи - відходи, що утворюються внаслідок здійснення діяльності з медичного обслуговування або ветеринарної практики, здійснення експертиз та досліджень у сфері охорони здоров’я, ветеринарної медицини, у тому числі наукових або дослідницьких робіт;
- видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1;
- оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій.
З тексту вашої вимоги не доведено, що що операції ОБРОБЛЕННЯ ТА ВИДАЛЕННЯ на відходи клінічні та подібні їм відходи, а саме, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ.
Натомість зазначені операції передбачені чинним законодавством відносно поводження з небезпечними відходами.
З огляду зазначеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2023 00:00