-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень (Фізична охорона)
Торги відмінено
863 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 403.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 403.95 UAH
Період оскарження:
01.03.2018 16:12 - 15.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про котельників
Номер:
f903a5bfd92144c58206000379c10d22
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-000568-b.c5
Назва:
Про котельників
Вимога:
Ваша умова про наявність дозволів у охорони на роботу з газовим обладнанням суперечить ЗУ "Про охоронну діяльність". Для цієї роботи потрібний інший працівник або завгосп. тому просимо забрати цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.03.2018 08:59
Вирішення:
брого дня! відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавсва, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискрімінаційні вимоги до освіти
Номер:
1ab46422ba114f9b81639197f8c647d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-000568-b.c4
Назва:
Дискрімінаційні вимоги до освіти
Вимога:
Вами було надано відповідь 03.03.2018 14:34, на звернення про дискримінаційні умови документації, згідно якої Ви намагаєтеся довести щодо обов’язкової необхідності та доцільності кваліфікації охоронців саме 4 розряд.
Підкажіть будь ласка мабуть ваші об’єкти є настільки режимними об’єктами, для охорони яких вкрай важливо застосовувати саме охоронців 4 розряду, які по суті є особистими охоронцями певних осіб, яким потрібно надавати послуги особисто (рос.мовою – Телохранитель), та мають право носіння вогнепальної зброї? Але нам мабуть тільки здається, що дана закупівля полягає не в фізичній охороні, якихось чітко визначених осіб, а як чітко визначено в оголошенні - Послуги з охорони приміщень (Фізична охорона). Але то мабуть нам здається!!!
Тоді поясніть будь ласка, чим же так відрізняється Ваш цент зайнятості від інших центрів зайнятості України, які також проводять закупівлі охоронних послуг, та взагалі не вимагають такої «обовязкової» та специфічної освіти у охоронців як 4 розряд, їм навіть достатньо 1 розряду.
- Житомирський обласний центр зайнятості (номер закупівлі UA-2017-11-24-002512-b), якомі взагалі достатньо було надати документи про будь яку освіту охоронців без визначення певного розряду, будь то 1 чи 3 розряд. Цього було цілком достатньо.
- Закарпатський обласний центр зайнятості (номер закупівлі UA-2017-12-21-002843-b), якому з усіх визначених кваліфікаційних вимогах до учасників, на охоронників взагалі не потрібні свідоцтва про освіту або будь які інші документи, якіб підтверджували наявність освіти, а лише довідка в довільній формі від учасника, в якій би було зазначено кваліфікаційний рівень.
- Кіровоградський обласний центр зайнятості (номер закупівлі UA-2017-12-12-002279-a), також з усіх визначених кваліфікаційних вимогах до учасників, на охоронників взагалі не потрібні свідоцтва про освіту або будь які інші документи.
Та багато інших центрів зайнятості по всій території України, яким чомусь взагалі надавати документи на освіту охоронників ВЗАГАЛІ НЕПОТРІБНО, не кажучи про вже про таку нагальну потребу як обов’язковий 4 розряд (який вже має право носіння особистої вогнепальної зброї), яка при охороні Ваших об’єктів може використовуватися лише органами поліції та відповідними воєнізованими підрозділами МВС.
До того ж жоден з інших замовників такі Національний банк України, Пенсійний фонд України, Міністерство юстиції України, Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух), УКРТРАНСГАЗ, які є мають не тільки суспільне значення, а й державне значення. У своїх документаціях при визначенні кваліфікаційних вимог вказують потребу в охоронниках максимум 3 розряд. От наприклад на торгах Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух), номер закупівлі UA-2016-11-01-001258-a, одним з учасників було поставлено питання щодо доцільності охоронників 4 розряду, після чого замовником були внесені зміни в документацію, в яких замінили обов’язкову наявність 4 розряду на 3 розряд.
Також всі вище зазначені замовники, згідно з вашим тлумаченням про специфіку Центрів зайнятості теж «підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають суспільне значення (на електронних носіях знаходиться інформація про персональні дані клієнтів, рахунки клієнтів Державної служби зайнятості та системи фінансових виплат, справи безробітних на паперових носіях в яких містяться персональні дані осіб, які звертаються за послугами центру зайнятості) та значну майнову цінність».
Тож з проведеного аналізу ми бачимо, що Замовник свідомо йде на порушення чинного законодавства встановлюючи обмеження щодо освіти охоронників саме 4 розряду. Та така вперта позиція може свідчити лише про те, що Замовником дана вимога заздалегідь була узгоджена з якимось учасником, який має в наявності свідоцтва охоронців саме 4 розряду. Та на даний час Замовник робить все можливе щоб залишити дані вимоги, та протягнути заздалегідь визначеного переможця, який й повинен буде виграти на цих торгах.
Також згідно вашої відповіді «для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку з охоронних послуг» хочемо ще раз нагадати, що єдиним документом, який може підтверджувати повноваження та досвід учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ на охоронну діяльність, яка видається МВС України в порядку визначеним чинним Законодавством. Та на даний час законодавством не встановлено жодної додаткової вимоги до суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність в сфері надання охоронних послуг, яка може обмежувати дію ліцензії що була ними отримана.
Тому ще раз вимагаємо від Замовника виправити допущену помилку при визначенні певного розряду охоронників (з 4 як мінімум на 3 розряд), що призводить до дискримінації майбутніх учасників, та зменшення конкурентності на торгах.
В протилежному випадку, через наявність таких надмірних вимог у тендерній документації, будемо змушені направити відповідні звернення до Державної аудиторської служби України, Рахункової платати, Національного агентства з питань запобігання корупції та Антимонопольного комітету, щодо корупційних зловживань Замовника при складання та визначенні умов кваліфікаційних документів до учасників, та діючої документації, а також щоб ними були більш детально проаналізовані всі умови закупівлі та учасники які приймуть в ній участь. Та виявленні таких надмірних вимог, які ні регламентовані законодавством окрім звичайного «я так хочу, як це стверджує замовник», та будуть притягнені посадові особи замовника до відповідальності до адміністративної та кримінальної відповідальності згідно з законодавством, за ті умови, які було свідомо спотворено посадовими особами замовника, що призвели до явного порушення Закону України «Про публічні закупівлі" та чинних нормативно правових актів в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2018 12:06
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу враховано та внесено зміни до тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
подання незрозумілих документів, які не визначені законодавством та створюють приховану дискримінацію
Номер:
70a83e99955440a5b8aad34f606de142
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-000568-b.c3
Назва:
подання незрозумілих документів, які не визначені законодавством та створюють приховану дискримінацію
Вимога:
У ДОДАТКУ 2 до тендерної документації зазначена наступна вимога Замовника торгів:
Пункт 2. Завдання охорони:
2.3. ……. Обов’язкове документальне підтвердження наявності на момент розкриття пропозиції повноважень, передбачених законами та іншими нормативно-правовими актами України, щодо виконання наступних дій:
а) припинення злочинів і правопорушень;
б) затримання та доставляння до органів внутрішніх справ осіб, підозрюваних у вчиненні злочину.
Дана вимога є взагалі незрозумілою. Тому просимо надати вичерпну відповідь з чітким визначенням таких документів, які повинні підтверджувати наявність повноважень з припинення злочинів і правопорушень та затримання та доставляння до органів внутрішніх справ осіб, підозрюваних у вчиненні злочину.
На нашу думку єдиним документом, який може підтверджувати повноваження та здатність учасника надавати послуги у сфері охорони є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ на охорнну діяльність.
Таким чином, вимога в тому контексті як вона прописана Замовником, що до документального підтвердження повноважень, може бути ні що інше як прихована дискримінація та лобіювання інтересів заздалегідь визначеного переможця, який додатково окрім Ліцензії, наддасть незрозумілі документи, які чітко навіть не визначені законодавством.
Тому вимагаємо прибрати з документації дану вимогу взагалі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2018 13:11
Вирішення:
Доброго дня! Вашу вимогу враховано та внесено зміни до тендерної документації Івано-Франківського обласного центру зайнятості.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога замовника щодо наявності охоронників саме 4 розряду
Номер:
b6b4c835f32245ffae98b9628b9a404a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-000568-b.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога замовника щодо наявності охоронників саме 4 розряду
Вимога:
В додатку 2 до тендерної документації " ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ " в пункті 1 (4 абзац) Замовником вимагається надання учасником документів щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
«Працівники мати посвідчення охоронців про проходження професійного навчання в ліцензованих Міністерством освіти та Науки Учбових закладах по 4 розряду..»
Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року внесено зміни до кваліфікаційної характеристики такої поширеної у нас час професії як «Охоронник».
Зокрема, встановлено кваліфікаційні вимоги максимально 4 розрядами охоронців (раніше їх було 6) відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності. На даний час відповідно до встановлених критеріїв суб’єкти господарювання, що провадять господарську діяльність з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, належать до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього або незначного.
Раніше при встановленні кваліфікаційних вимог до розряду охоронця враховувалася класифікація об'єктів охорони за категоріями відповідно до ДСТУ 78.11.001-98.
а саме:
«1-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, без вимог до стажу роботи. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 1 року. Надається право охорони об’єктів з низьким ступенем ризику.»
«2-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 1 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 2 років. Можуть охороняти об’єкти із середнім ступенем ризику.»
«3-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років. Можуть охороняти об’єкти з високим ступенем ризику»
«4-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років. Можуть охороняти об’єкти з високим ступенем ризику»
Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.»
Охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти державної власності, тому виникає запитання – чому Замовник вказує саме наявність охоронців не менше 4-го розряду так як охоронник 3-го розряду повністю відповідає кваліфікаційним критеріям?
До того ж, Кабінетом Міністрів України та відповідними постановами затверджується перелік суб'єктів господарювання, яких віднесено до високого ступеня ризику. Таким чином згідно якого жоден обласний, районний чи міський центри зайнятості, не відносяться до такого переліку об’єктів з високим ступенем ризику. Як що дані об’єкти невнесені до переліку об’єктів з високим ступенем ризику, то можна зробити висновок що такі об’єкти можуть бути віднесені до об’єктів, які підпадають під класифікацію, як об’єкти з низьким та середнім ступенем ризику. Для охорони яких цілком достатньо задіювати охоронців, які мають відповідну кваліфікацію на рівні першого або другого розрядів. І взагалі не потрібно задіювати охоронців 4 розряду, на яких наполягає замовник в наданій документації.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, та призведе до зменшення конкуренції на торгах.
Також дана вимога призведе до прихованої дискримінації між майбутніми учасниками.
Тому вимагаємо від Замовника, для того, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах внести зміни до документації чи прибрати дану вимогу наявності охоронців 4-го розряду з документації торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2018 12:43
Вирішення:
Доброго дня! Для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України "Про публічні закупівлі". Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, об’єкти, які підлягають охороні, потребують посиленої охорони, оскільки мають суспільне значення (на електроних носіях знаходиться інформація про персональні дані клієнтів, рахунки клієнтів Державної служби зайнятості та системи фінансових виплат, справи безробітних на паперових носіях в яких містяться персональні дані осіб, які звертаються за послугами центру зайнятості) та значну майнову цінність і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку з охоронних послуг, у зв’язку з цим заявлена вимога до кваліфікації учасників, щодо 4 розряду .
Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків.
Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до прцівників не є його дискримінацією. Враховуючи, що об’єктом охорони є не лише приміщення, а і прилегла територія, має бути максимальним рівень послуг з фізичної охорони.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо вимоги фінансової спроможності та надання балансів учасниками
Номер:
268c7aee613140009c9ac57d320318de
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-01-000568-b.c1
Назва:
щодо вимоги фінансової спроможності та надання балансів учасниками
Вимога:
В додатку 2 тендерної документації у розділі «Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» пунктом 10 вимагається надання усіма учасниками: «На підтвердження фінансової спроможності Учасника відшкодування можливих збитків Замовнику, з вини охорони мати фінансову спроможність на відшкодування завданої шкоди. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію балансу підприємства за результати за 2017р.по обсягу коштів на рахунку не менше як 2000тисяч в місяць.»
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, тощо).
Вимагаємо привести кваліфікаційні критерії відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2018 11:05
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено