• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26»

Торги не відбулися

11 212 427.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 062.14 UAH
Період оскарження: 28.07.2023 10:32 - 03.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі

Номер: 5b08a7b82d74423b8bc8ed5f845fb2e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-002212-a.b2
Назва: Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОТЕЙ АС» 51934, Україна, Дніпропетровська обл., м. Ка’мянське, вул. Медична 26, вбуд. прим. № 1, ЄДРПОУ 39867456 Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради 52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2 Процедура закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26» Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-28-002212-a Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі 28.07.2023 Відділом освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено процедуру закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26» за ідентифікатором закупівлі UA-2023-07-28-002212-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОТЕЙ АС» (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у закупівлі та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Очікувана вартість предмета закупівлі 11 212 427, 00 грн. 07 серпня 2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій, де взяли участь наступні учасники: Учасники Пропозиція, вартість грн. Скаржник 9 997 851,77 ТОВ БУДПРОМ-МАШ ЛТД 10 000 000,00 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21 10 156 000,00 За результатами оцінки тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною. Протокольним рішенням уповноваженої особи №119 від 09.08.2023 дискваліфіковано пропозицію ТОВ «ХОТЕЙ АС» (далі - Протокол). ТОВ «ХОТЕЙ АС» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції, вважаємо рішення уповноваженої особи незаконним та не обґрунтованим, виходячи з наступного. Твердження ЗАМОВНИКА. «Надана учасником технічна специфікація предмета закупівлі, зокрема Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису та Локальний кошторис на будівельні роботи, не відповідає встановленим Кошторисним нормам України. У Розділі 2 Зовнішнє оздоблення згідно Технічного завдання «суцільне вирівнювання поверхонь стін (одношарове штукатурення)», товщина шару до 10 мм у «Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01», учасником не враховано взагалі витрати на штукатурку вирівнювальну на обсяг 781,96 м.кв. Згідно Кошторисних норм України при утепленні фасаду мінеральними плитами з опорядження декоративним розчином у складі робіт обов’язковим є ґрунтування стін ґрунтовкою глибокого проникнення, проте у Локальному кошторисі на будівельні роботи учасника – відсутнє. Однак, у підсумковій відомості ресурсів зазначена кількість ґрунтовки глибокого проникнення становить 766,25213 л., а у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу 825,0812л., тобто учасником занижено норму витрат даного матеріалу. У відповідності до кошторисних норм щодо шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою визначено, що на 100 м.кв. розраховано 200 кг мінеральної шпаклівки. Однак, згідно наданої пропозиції учасника дана норма занижена на 19,1 м.кв. розраховано 34,38 кг, а згідно нормативну необхідно 38,2 кг. Крім того, відповідно до Кошторисних норм України, склад робіт при шпаклюванні фасадів мінеральною шпаклівкою включає: очищення стін фасаду, приготування шпаклівки, ґрунтування стін, шпаклювання поверхні стін. Проте, у локальному кошторисі Учасника на будівельні роботи , у Розділі «Відновлення ганків», відсутні роботи ґрунтування стін фасаду. У розділі «Різні роботи» вказано «Зливи віконні» 136,7803 м., однак згідно завдання установлення віконних зливів 131,9 м., що перевищує на 4,8803 м.. Тобто, наданий локальний кошторис не відповідає технічному завданню, що міститься у складі тендерної документації, за обсягом робіт. Згідно проектно-кошторисної документації кількість грунтуючої фарби складає 588,55 кг, а у пропозиції учасника – 551, 6993 кг., що є меншою за встановлені норми. Мінераловатні плити складають згідно кошторису 380,98 м.куб., проте учасник у складі своєї пропозиції надав 376,24372 м.куб. У пропозиції наданій учасником зазначено: «Папір шліфувальний» - 331,25945 м.кв., згідно проекту 173,04429 м.кв.; «Уайт-спирит» 0,007158 т., згідно проекту 0,002478 т.; «Мастіка гаряча» 0,02574 т., у проекті – 0,037436 т., «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія Ceresit CP 41» 29,214 кг.; «Зливи віконні»136,7803 м., згідно проекту 131,9 м.; «Сітка армуюча» 4329,689 м.кв., у проекті 2563,72 м.кв., «Еластича гідроізоляційна суміш» 897,37 кг, згідно виготовленого проекту – 1211,17 кг.; «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія» 29,214 кг, у проекті 17, 5332 кг.; «Суміш для приклеювання та захисту плит із мінеральної вати» 42706,41 кг., згідно проекту 34782,52 кг.; «Штукатурка декоративна силікон-силікатна» (камінцеві) 9609,5295 кг., згідно проекту 4203,43 кг.; «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марки М100 1,0095 м.куб. згідно проекту 1,1095 м.куб.; «Герметик силіконовий» (замазка) 38,7 л., згідно проекту 33,5 л., «щебінь із природного каменю для будівельних робіт» 0,273 т, відповідно до проекту – 0,299 т. Крім того, загальновиробничі витрати на «Електроенергію» передбачено проектно-кошторисною документацією, яка має позитивний експертний звіт №389/КД/2023 від 11 липня 2023 року, вказано 558,3711 кВт – год, а учасник надав з пропозицією – 986,7463 кВт-год. «мастильні матеріали» 8,4494 кг, проте, відповідно до проекту 5,2525 кг. Зазначені невідповідності прямо впливають на визначення вартості виконання робіт , загальновиробничі витрати (будівельні матеріали, вироби тощо). Тому, вважаю, що надання Учаснику 24 години на усунення невідповідностей на підставі до п.43 Особливостей є недоцільно, оскільки після усунення вказаних недоліків буде змінено вартість робіт, загальновиробничих витрат.» Твердження СРАЖНИКА. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації згідно додатку 2, який містить опис усіх необхідних характеристик товару/послуги/роботи, що закуповується, у тому числі його/її технічні, функціональні та якісні характеристики. В той же час, Тендерна документація згідно Додатку 2 не містить Технічної специфікації, на яку у Протоколі посилається Замовник, а містить Технічне завдання, у відповідності до якого і подана наша тендерна пропозиція. В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сканований оригінал заповненої форми, передбаченої додатком 2 до цієї тендерної документації (що і надано Учасником у складі пропозиції). 1. Надана учасником технічна специфікація предмета закупівлі, зокрема Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису та Локальний кошторис на будівельні роботи, не відповідає встановленим Кошторисним нормам України. У складі тендерної пропозиції нашим товариством не подавався документ під назвою «Технічна специфікація предмета закупівлі». Подані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають Технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації та вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації. 2. У Розділі 2 Зовнішнє оздоблення згідно Технічного завдання «суцільне вирівнювання поверхонь стін (одношарове штукатурення)», товщина шару до 10 мм у «Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01», учасником не враховано взагалі витрати на штукатурку вирівнювальну на обсяг 781,96 м.кв. Згідно кошторисної норми для одношарового штукатурення стін застосовується розчин цементний опоряджувальний 1:3, який використовується відповідно до розцінки КР11-29-2 «Суцільне вирівнювання поверхонь стін [одношарове штукатурення], товщина шару 10 мм» та врахований нами в кількості 8,836148м3. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного Завдання. 3. Згідно Кошторисних норм України при утепленні фасаду мінеральними плитами з опорядження декоративним розчином у складі робіт обов’язковим є ґрунтування стін ґрунтовкою глибокого проникнення, проте у Локальному кошторисі на будівельні роботи учасника – відсутнє. Однак, у підсумковій відомості ресурсів зазначена кількість ґрунтовки глибокого проникнення становить 766,25213 л., а у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу 825,0812л., тобто учасником занижено норму витрат даного матеріалу. Застосовується фарба грунтуюча Сеrеsіt CT 16 згідно кошторисної норми на утеплення фасаду, яка відповідає Вашому технічному завданню, викладеному у Додатку 2 до тендерної документації. Грунтовка глибоко проникнення, яку Ви вказуєте як невідповідність – відноситься до інших будівельних робіт. Дана невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації, пункт Технічного завдання, а містить посилання на проектно-кошторисну документацію, яка взагалі не була опублікована у складі Тендерної документації. 4. У відповідності до кошторисних норм щодо шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою визначено, що на 100 м.кв. розраховано 200 кг мінеральної шпаклівки. Однак, згідно наданої пропозиції учасника дана норма занижена на 19,1 м.кв. розраховано 34,38 кг, а згідно нормативну необхідно 38,2 кг. В розділі «Відновлення ганків» шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою, згідно Вашого технічного завдання, - відсутнє, а є тільки шпаклювання стель мінеральною шпаклівкою, на яку визначено норму мінеральної шпаклівки, згідно кошторисної норми в кількості 1,8 кг на 1 м2, відповідно на 19,1 м2 витрата мінеральної шпаклівки складає 34,38кг. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 5. Крім того, відповідно до Кошторисних норм України, склад робіт при шпаклюванні фасадів мінеральною шпаклівкою включає: очищення стін фасаду, приготування шпаклівки, ґрунтування стін, шпаклювання поверхні стін. Проте, у локальному кошторисі Учасника на будівельні роботи , у Розділі «Відновлення ганків», відсутні роботи ґрунтування стін фасаду. В розділі «Відновлення ганків», згідно технічного завдання ЗАМОВНИКА, «ґрунтування стін фасадів» - відсутнє. Але є «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт», в склад робіт, якої входить ґрунтування стін і в розцінку включена ґрунтовка глибокого проникнення в кількості 3,86 л на 19,3 м2. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 6. У розділі «Різні роботи» вказано «Зливи віконні» 136,7803 м., однак згідно завдання установлення віконних зливів 131,9 м., що перевищує на 4,8803 м.. Тобто, наданий локальний кошторис не відповідає технічному завданню, що міститься у складі тендерної документації, за обсягом робіт. В договірній ціні, яка була надана нашою організацією, в розділі «Різні роботи», згідно технічного завдання ЗАМОВНИКА, установлення віконних зливів вказано в кількості 131,9м, а матеріал, тобто безпосередньо віконний злив, вказаний з урахуванням коефіцієнту на витрати 1,037 на 1 м, який застосовується згідно кошторисної норми КБ10-25-4, «Установлення віконних зливів», відповідно до цього, матеріал складає 136,7803м. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 7. Згідно проектно-кошторисної документації кількість грунтуючої фарби складає 588,55 кг, а у пропозиції учасника – 551, 6993 кг., що є меншою за встановлені норми. Мінераловатні плити складають згідно кошторису 380,98 м.куб., проте учасник у складі своєї пропозиції надав 376,24372 м.куб. У пропозиції наданій учасником зазначено: «Папір шліфувальний» - 331,25945 м.кв., згідно проекту 173,04429 м.кв.; «Уайт-спирит» 0,007158 т., згідно проекту 0,002478 т.; «Мастіка гаряча» 0,02574 т., у проекті – 0,037436 т., «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія Ceresit CP 41» 29,214 кг.; «Зливи віконні»136,7803 м., згідно проекту 131,9 м.; «Сітка армуюча» 4329,689 м.кв., у проекті 2563,72 м.кв., «Еластича гідроізоляційна суміш» 897,37 кг, згідно виготовленого проекту – 1211,17 кг.; «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія» 29,214 кг, у проекті 17, 5332 кг.; «Суміш для приклеювання та захисту плит із мінеральної вати» 42706,41 кг., згідно проекту 34782,52 кг.; «Штукатурка декоративна силікон-силікатна» (камінцеві) 9609,5295 кг., згідно проекту 4203,43 кг.; «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марки М100 1,0095 м.куб. згідно проекту 1,1095 м.куб.; «Герметик силіконовий» (замазка) 38,7 л., згідно проекту 33,5 л., «щебінь із природного каменю для будівельних робіт» 0,273 т, відповідно до проекту – 0,299 т. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. Посилання на проектно-кошторисну документацію є протиправним, оскільки така проектна кошторисна документація не опублікована в електронній системі закупівлі та не є додатком до тендерної документації. Більш того, Технічне завдання не містить переліку матеріалу, а відтак, Учасником застосовуються матеріали та розцінки згідно Настанови та у відповідності до тих видів робіт, які визначені у Технічному завданні замовника. 8. Крім того, загальновиробничі витрати на «Електроенергію» передбачено проектно-кошторисною документацією, яка має позитивний експертний звіт №389/КД/2023 від 11 липня 2023 року, вказано 558,3711 кВт – год, а учасник надав з пропозицією – 986,7463 кВт-год. Кількість електроенергіі в договірній ціні залежить від кількості часу працюючого інструменту, який майбутній виконавець має право змінювати у відповідності до виконуваних робіт. У поданій нами пропозиції вартість електроенергії вказана з нульовою вартістю, тобто, кількість електроенергії, врахованої в договірній ціні, ніяким чином не впливає на вартість виконання робіт поданої пропозиції. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання.
Дата розгляду скарги: 28.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2023 10:09
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2023 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуто, рішення про відхилення учасника ТОВ "Хотей АС" - скасовано.
Автор: ТОВ "Хотей АС", Сергій Петренко +380962837213 hoteyas@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень у закупівлі UA-2023-07-28-002212-a «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26»

Номер: 754ebd840b4747d2bcb176ee9ea0b3c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-28-002212-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень у закупівлі UA-2023-07-28-002212-a «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26»
Вимога:
ВИМОГА у закупівлі UA-2023-07-28-002212-a «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та гідроізоляції цоколя комунального закладу «Криничанський заклад дошкільної освіти» (ясла-садок) №2 «Вишенька» Криничанської селищної ради Дніпропетровської області за адресою смт.Кринички вул.Центральна, 26» Протокольний рішенням уповноваженої особи №119 від 09.08.2023 дискваліфіковано пропозицію ТОВ «ХОТЕЙ АС» (далі по тексту - Протокол). ТОВ «ХОТЕЙ АС» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції, вважаємо рішення уповноваженої особи незаконним та не обґрунтованим, виходячи з наступного. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації згідно додатку 2, який містить опис усіх необхідних характеристик товару/послуги/роботи, що закуповується, у тому числі його/її технічні, функціональні та якісні характеристики. В той же час, Тендерна документація згідно Додатку 2 не містить Технічної специфікації, а містить Технічне завдання. В підтвердження вимог (технічні, якісні та кількісні характеристики) щодо предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: сканований оригінал заповненої форми, передбаченої додатком 2 до цієї тендерної документації (що і надано Учасником у складі пропозиції). Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі «Технічному завданню» до цієї тендерної документації, підтверджена Учасником сканованими оригіналами наступних документів: - календарний план; - договірна ціна; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - пояснювальна записка; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. - дефектний акт. Тобто, Учасником у складі пропозиції надано всі документи та інформацію, які передбачені Додатком 2 до Тендерної документації, а також які вимагались відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації. Однак, в порушення вимог пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, уповноваженою особою було неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «ХОТЕЙ АС», не надавши учаснику можливість виправити невідповідності. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою підставою відхилення Пропозиції було наступне: 1. Надана учасником технічна специфікація предмета закупівлі, зокрема Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису та Локальний кошторис на будівельні роботи, не відповідає встановленим Кошторисним нормам України. У складі тендерної пропозиції нашим товариством не подавався документ під назвою «Технічна специфікація предмета закупівлі». Подана нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають Технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації та вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації. 2. У Розділі 2 Зовнішнє оздоблення згідно Технічного завдання «суцільне вирівнювання поверхонь стін (одношарове штукатурення)», товщина шару до 10 мм у «Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01», учасником не враховано взагалі витрати на штукатурку вирівнювальну на обсяг 781,96 м.кв. Згідно кошторисної норми для одношарового штукатурення стін застосовується розчин цементний опоряджувальний 1:3, який використовується відповідно до розцінки КР11-29-2 «Суцільне вирівнювання поверхонь стін [одношарове штукатурення], товщина шару 10 мм» та врахований нами в кількості 8,836148м3. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного Завдання. 3. Згідно Кошторисних норм України при утепленні фасаду мінеральними плитами з опорядження декоративним розчином у складі робіт обов’язковим є ґрунтування стін ґрунтовкою глибокого проникнення, проте у Локальному кошторисі на будівельні роботи учасника – відсутнє. Однак, у підсумковій відомості ресурсів зазначена кількість ґрунтовки глибокого проникнення становить 766,25213 л., а у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу 825,0812л., тобто учасником занижено норму витрат даного матеріалу. Застосовується фарба грунтуюча Сеrеsіt CT 16 згідно кошторисної норми на утеплення фасаду, яка відповідає Вашому технічному завданню, викладеному у Додатку 2 до тендерної документації. Грунтовка глибоко проникнення, яку Ви вказуєте як невідповідність – відноситься до інших будівельних робіт. Дана невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації, пункт Технічного завдання, а містить посилання на проектно-кошторисну документацію, яка не була опублікована у складі Тендерної документації. 4. У відповідності до кошторисних норм щодо шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою визначено, що на 100 м.кв. розраховано 200 кг мінеральної шпаклівки. Однак, згідно наданої пропозиції учасника дана норма занижена на 19,1 м.кв. розраховано 34,38 кг, а згідно нормативну необхідно 38,2 кг. В розділі «Відновлення ганків» шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою, згідно Вашого технічного завдання, - відсутнє, а є тільки шпаклювання стель мінеральною шпаклівкою, на яку визначено норму мінеральної шпаклівки, згідно кошторисної норми в кількості 1,8 кг на 1 м2, відповідно на 19,1 м2 витрата мінеральної шпаклівки складає 34,38кг. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 5. Крім того, відповідно до Кошторисних норм України, склад робіт при шпаклюванні фасадів мінеральною шпаклівкою включає: очищення стін фасаду, приготування шпаклівки, ґрунтування стін, шпаклювання поверхні стін. Проте, у локальному кошторисі Учасника на будівельні роботи , у Розділі «Відновлення ганків», відсутні роботи ґрунтування стін фасаду. В розділі «Відновлення ганків», згідно Вашого технічного завдання, «ґрунтування стін фасадів» - відсутнє. Але є «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт», в склад робіт, якої входить ґрунтування стін і в розцінку включена ґрунтовка глибокого проникнення в кількості 3,86 л на 19,3 м2. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 6. У розділі «Різні роботи» вказано «Зливи віконні» 136,7803 м., однак згідно завдання установлення віконних зливів 131,9 м., що перевищує на 4,8803 м.. Тобто, наданий локальний кошторис не відповідає технічному завданню, що міститься у складі тендерної документації, за обсягом робіт. В договірній ціні, яка була надана нашою організацією, в розділі «Різні роботи», згідно Вашого технічного завдання, установлення віконних зливів вказано в кількості 131,9м, а матеріал, тобто безпосередньо віконний злив, вказаний з урахуванням коефіцієнту на витрати 1,037 на 1 м, який застосовується згідно кошторисної норми КБ10-25-4, «Установлення віконних зливів», відповідно до цього, матеріал складає 136,7803м. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. 7. Згідно проектно-кошторисної документації кількість грунтуючої фарби складає 588,55 кг, а у пропозиції учасника – 551, 6993 кг., що є меншою за встановлені норми. Мінераловатні плити складають згідно кошторису 380,98 м.куб., проте учасник у складі своєї пропозиції надав 376,24372 м.куб. У пропозиції наданій учасником зазначено: «Папір шліфувальний» - 331,25945 м.кв., згідно проекту 173,04429 м.кв.; «Уайт-спирит» 0,007158 т., згідно проекту 0,002478 т.; «Мастіка гаряча» 0,02574 т., у проекті – 0,037436 т., «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія Ceresit CP 41» 29,214 кг.; «Зливи віконні»136,7803 м., згідно проекту 131,9 м.; «Сітка армуюча» 4329,689 м.кв., у проекті 2563,72 м.кв., «Еластича гідроізоляційна суміш» 897,37 кг, згідно виготовленого проекту – 1211,17 кг.; «Бітумно-полімерна гідроізоляційна емульсія» 29,214 кг, у проекті 17, 5332 кг.; «Суміш для приклеювання та захисту плит із мінеральної вати» 42706,41 кг., згідно проекту 34782,52 кг.; «Штукатурка декоративна силікон-силікатна» (камінцеві) 9609,5295 кг., згідно проекту 4203,43 кг.; «Розчин готовий кладковий важкий цементний, марки М100 1,0095 м.куб. згідно проекту 1,1095 м.куб.; «Герметик силіконовий» (замазка) 38,7 л., згідно проекту 33,5 л., «щебінь із природного каменю для будівельних робіт» 0,273 т, відповідно до проекту – 0,299 т. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. Посилання на проектно-кошторисну документацію є протиправним, оскільки така проектна кошторисна документація не опублікована в електронній системі закупівлі та не є додатком до тендерної документації. Більш того, Технічне завдання не містить переліку матеріалу, а відтак, Учасником застосовуються матеріали та розцінки згідно Настанови та у відповідності до тих видів робіт, які визначені у Технічному завданні замовника. 8. Крім того, загальновиробничі витрати на «Електроенергію» передбачено проектно-кошторисною документацією, яка має позитивний експертний звіт №389/КД/2023 від 11 липня 2023 року, вказано 558,3711 кВт – год, а учасник надав з пропозицією – 986,7463 кВт-год. Кількість електроенергіі в договірній ціні залежить від кількості часу працюючого інструменту, який майбутній виконавець має право змінювати у відповідності до виконуваних робіт. У поданій нами пропозиції вартість електроенергії вказана з нульовою вартістю, тобто, кількість електроенергії, врахованої в договірній ціні, ніяким чином не впливає на вартість виконання робіт поданої пропозиції. Зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. Посилання на експертний звіт та проектно-кошторисну документацію, яка не є складовою Тендерної документації – є протиправним. 9. «мастильні матеріали» 8,4494 кг, проте, відповідно до проекту 5,2525 кг. Тендерна документація та Додаток 2 не містив переліку даних матеріалів, а відтак зазначена невідповідність є неаргументованою та не містить посилання на вимогу в тендерній документації та конкретний пункт Технічного завдання. Звертаємо увагу шановного замовника, що роботи виконуються у відповідності до договірної ціни та розрахунків до неї, а не зведеного кошторисного розрахунку. Дана документація є лише орієнтовним прикладом для складання договірної ціни і учасник має право застосувати при складанні договірної ціни матеріали, їх найменування та кількість відповідно до кошторисних норм у відповідності до Настанови вартості визначення будівництва. Враховуючи викладене вище та те, що у складі поданої нами договірної ціни та розрахунків до неї, немає жодної невідповідності Технічному завданню замовника, не пропущено жодного пункту Технічного завдання відповідно Додатку 2 до Тендерної документації – перелічені вище уповноваженою особою невідповідності є нічим іншим, як надуманими відписками для відхилення нашої пропозиції. Таким чином, Замовник відхилив пропозицію нашого товариства неправомірно, посилаючись на документи, які взагалі не входять до складу Тендерної документації. Уповноваженою особою Шаповал Мар’яною одноособово прийнято неправомірне рішення про відхилення пропозиції нашого товариства та не надано 24 години на усунення невідповідностей на підставі п.43 Особливостей, оскільки вона вважає це недоцільним, тому що після усунення вказаних недоліків буде змінено вартість робіт, загальновиробничих витрат. Хоча Особливостями передбачено чіткі виключення на які вимога на усунення невідповідностей не надається, у разі: 1. відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, 2. відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції 3. помилки (в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі), виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. …. І такого виключення як думка уповноваженої особи, що при наданні 24 годин можливо буде змінено вартість робіт, загальновиробничих витрат Особливості НЕ містять. При цьому, уповноваженою особою не вказано, яким чином, на ії думку, виправлення таких невідповідностей призводить до зміни предмета закупівлі, з конкретним посиланням на пункт Технічного завдання. Зауважуємо, що надання 24 години на виправлення невідповідностей є обов’язком замовника, а не його правом. Проте, з метою власної вигоди, уповноваженою особою було неправомірно відхилено нашу пропозицію без надання права на виправлення, яке належить нашому товариству на законних підставах. Враховуючи наявну у нашого товариства інформацію, а також документальні дока
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимога учасника не відповідає положенню п.46 Особливостей,а саме не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції, а лише містить погрозливий та обвинувальний характер відносно уповноваженої особи, тому зміст документа "Вимога" не відповідає змісту "Вимоги" у розумінні Закону.
Статус вимоги: Відхилено