-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мясо
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2018 11:01 - 09.03.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
09b9475b291c4b2a8a54d800748f1ebd
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-000467-c.b3
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
Згідно Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 “Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280” Зазначено «пункт 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11 березня 1998 року № 66 “Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та Інструкції щодо порядку її ведення”, зареєстрований у Міністерстві юстиції 26 березня 1998 року за № 210/2650». Надані медичні книжки працівників ПП «Продцентр Плюс» форма №1-ОМК від 11.03.98 р. № 66 втратили свою чинність з набуттям Наказу МОЗ України №150 від 21.02.2013 р.
Таким чином, відповідь надана на Нашу скаргу є неправомірною і Замовник своїми діями не дотримується Законодавства України цим самим порушуючи його, оскільки подані особисті медичні книжки працівників відповідно до вищезазначеного Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 “Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280”, а саме пункту 3 є недійсними! Тому у разі не реагування на наші звернення будемо змушені звертатися до Антимонопольного Комітету України для оскарження рішення Замовника.
На всі інші Вимоги описані у Скарзі №79 від 16.03.2018 р. Замовник надав відповідь яка не підтверджує правомірність визначення переможцем ПП «Продцентр Плюс» та своїми діями не зацікавлений у якості продукції, яка буде постачатися для харчування студентів.
З повагою ФОП Якімець В.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2018 15:20
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
4ac1806aa1ac4114bec081863871a1b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-000467-c.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Після вивчення документів Переможця, повідомляємо наступне:
В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі п.6 вказано: (по тексту) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №3 до тендерної документації).
Проте, документи надані ПП «Продцентр Плюс» не відповідають технічним вимогам тендерної документації. В декларації виробника б/н від 22.02.2018 р. отримувачем зазначено ТОВ «Сільпо Фуд», декларація виробника б/н від 21.02.2018 р. отримувач той самий. Тому виникає питання, які документи будуть надаватися при постачанні Замовнику і хто буде отримувачем продукції, яка буде постачатися Замовнику.
В Тендерній пропозиції Переможця торгів надані Медичні книжки працівників застарілого зразка, оскільки діє нова форма Медичних книжок працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 форма № 150, які є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання особливо для харчової промисловості. Таким чином, надані медичні книжки є недійсними.
Один із наданих Санітарних паспортів на автомобіль вказано, що автомобіль має право перевозити фасовані харчові продукти, тому не є виключенням, що м’ясна продукція буде постачатися з іншими продуктами харчування, що є порушенням правил перевезення і зберігання м’ясної продукції. В Тендерній документації Замовником було зазначено, що «Продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог щодо сумісності продуктів харчування; Транспортування і зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються». Наданий документ про санітарну обробку автомобіля є недійсним оскільки Держпродспоживслужбою встановлено, що санітарна обробка автомобілів, які перевозять швидко псувні продукти харчування проводиться кожні 10 днів.
Тендерна пропозиція, яка надана ПП «Продцентр плюс» заповнена з помилками, оскільки в останній колонці зазначено, що сума має бути зазначена з ПДВ, проте сума по кожній позиції зазначена без врахування ПДВ.
В ТД зазначено, що «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені», проте за результатами остаточної тендерної пропозиції зазначено дві суми. В остаточній тендерній пропозиції, яку надав переможець за результатами аукціону не змінено загальну суму і суму ПДВ. Тому вважаємо, що тендерна пропозиція заповнена не за формою встановленою замовником, що надає підстави для відхилення тендерної пропозиції. Вище зазначені недоліки не відносяться до формальних помилок!
Відгуки надані у складі тендерної пропозиції мають дату реєстрації раніше виходу оголошення про проведення аукціону. Деякі документи завірені також раніше ніж вийшло оголошення про проведення торгів. Проте, документи які подані у складі тендерної пропозиції повинні бути виданні не раніше виходу оголошення про закупівлю (такі як довідки, відгуки тощо).
Тому, просимо ще раз переглянути вимоги щодо предмету Закупівлі зазначені в тендерній документації Замовника і більш ретельно вивчити документи надані Учасниками, а не виносити протокол підтвердження визначення переможця на наступний день після аукціону! Якість, безпечність та походження м’ясної продукції, яка постачається для харчування має бути документально підтверджена. Таким чином, вважаємо, що Замовник повинен бути зацікавлений на сам перед в якості запропонованого продукту. Просимо врахувати наші зауваження та переглянути процедуру оцінки кваліфікації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- CCI16032018.jpg 16.03.2018 12:46
- CCI16032018_0001.jpg 16.03.2018 12:46
- ВІДПОВІДЬ.pdf 20.03.2018 15:14
Дата подачі:
16.03.2018 12:47
Вирішення:
Згідно з ч.6 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «Продцентр-плюс» протоколом №24 від 15.03.2018 року КВНЗ «Житомирським медичним інститутом» ЖОР визначенно переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону.
Щодо Вашої скарги:
1. Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №3 до тендерної документації). Товар повинен постачатись відповідно до заявок у тарі, що відповідає вимогам санітарних правил і норм. Продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, або посвідчення про якість, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інш.).
Отже, тендерною документацією не встановлено вимоги що вищезазначені документи, які засвідчують якість продукції мають містити найменування учасника процедури закупівлі. При постачанні продукції, учасник з яким буде підписано договір, може надавати накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, або посвідчення про якість, або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, інш. Окрім того, слід зазначити що Додаток №3 до тендерної документації це Форма «Тендерна пропозиція».
2. Згідно вимог п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати медичні книжки водіїв. Оскільки в тендерній документації не зазначено якого зразка/форми мають бути медичні книжки, у КВНЗ «Житомирський медичний інститут» ЖОР відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "Продцентр-плюс" із даної підстави. Також слід зазначити, що в поданих медичних книжках наявні записи про проходження медичних оглядів відповідних працівників із відмітками про допуск до роботи та результатами обстеження, дійсними на момент подачі тендерної пропозиції.
3. Згідно вимог п. 10 Додатку 1 до тендерної документації, учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати довідку про санітарну обробку машин. Отже, КВНЗ «Житомирським медичним інститутом» ЖОР не встановлено вимоги що документи, які підтверджують санітарну обробку машин мають бути чинними на дату подачі тендерних пропозицій. Окрім того, Ваше припущення щодо можливого постачання м’ясної продукції разом з іншими продуктами харчування є не обгрутованим, оскільки у складі пропозиції ПП "Продцентр-плюс" надано підписаний директором лист про погодження з технічними, якісними та кількісними та іншим вимогам до предмета закупівлі. В якому, ПП "Продцентр-плюс" погоджується та підтверджує, що для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, який повинен мати санітарний паспорт, бути чистим, в справному стані. Водій – експедитор або експедитор зобов’язаний мати при собі особисту медичну книжку та спецодяг, суворо дотримуватися особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів. Транспортування і зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються.
4. Щодо до дати завірення документів поданих у складі пропозиції учасників, повідомляємо, що в тендерній документації відсутня вимога проте, що документи, які подані у складі тендерної пропозиції повинні бути виданні не раніше виходу оголошення про закупівлю. Також в тендерній документації відсутня вимога щодо надання відгуків до аналогічних договорів.
5. ПП "Продцентр-плюс" завантажено оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону. Оскільки, учасником в своїй тендерній пропозиції в табличній формі розраховано вірно загальну суму і суму ПДВ, КВНЗ «Житомирський медичний інститут» ЖОР , керуючись принципом максимальної економії та ефективності (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») прийнято рішення що дана помилка є технічною опискою. Оскільки, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Також, слід зазначити що договір укладається за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
А тому у Комунального вищого навчального закладу «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Відповідь на вимогу
Номер:
324ea401954e4f9b964ede1201d6502b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-26-000467-c.c2
Назва:
Відповідь на вимогу
Вимога:
відповідь на вимогу
Пов'язані документи:
Учасник
- відповідь.pdf 20.03.2018 11:27
Дата подачі:
20.03.2018 11:27
Опис причини скасування:
помилки
Дата скасування:
20.03.2018 11:35