-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до електропоїздів
Торги не відбулися
1 070 018.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 700.18 UAH
мін. крок: 1% або 10 700.18 UAH
Період оскарження:
27.07.2023 16:50 - 04.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Тендерної документації
Номер:
0749320a19ba4f919132a902ae1deb3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a12
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
З метою уникнення непорозумінь при постачанні товарів необхідно внести наступні корективи в таблицю «Технічна специфікація» Додатку №2 Тендерної документації:
- «Пружина газова крісла другого класу» 207084-В (наразі не постачається на територію України), замінити на : «Пружина газова крісла другого класу» K0W5B-2-085-270--0XX/150N (являється аналогом).
Пов'язані документи:
Замовник
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:22
Дата подачі:
03.08.2023 09:51
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо предмету закупівлі встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Тендерної докуметації
Номер:
5741c30b15444cc1a6e2dec589262a09
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a11
Назва:
Внесення змін до Тендерної докуметації
Вимога:
Необхідно привести до відповідності вимоги ТД до умов проекту договору, п. 4.4. Розділу 1 ТД «Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг» викласти:
«Протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, але не пізніше ніж до 31.03.2024 року включно.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:22
Дата подачі:
03.08.2023 09:50
Вирішення:
За результатом розгляду Вимоги повідомляється наступне. Зазначена закупівля здійснюється на підставі річного планування з урахуванням потреби Замовника, а саме: до 31.12.2023. Продовження строку дії договору не передбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проєкту Договору
Номер:
ba868a8b931f4ecca43416f569c618cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a10
Назва:
Внесення змін до Проєкту Договору
Вимога:
Задля можливості своєчасного виконання умов даного договору, необхідно врахувати реальний строк його дії, пропонуємо п. 15.1. Проекту договору викласти в редакції:
«15.1. Договір діє з дня його укладення та протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 та продовженого відповідними Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.03.24 року.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:22
Дата подачі:
03.08.2023 09:48
Вирішення:
За результатом розгляду Вимоги повідомляється наступне. Зазначена закупівля здійснюється на підставі річного планування з урахуванням потреби Замовника, а саме: до 31.12.2023. Продовження строку дії договору не передбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проєкту Договору
Номер:
cbcbc894bd804d99b0baf6a667403932
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a9
Назва:
Внесення змін до Проєкту Договору
Вимога:
З урахуванням зобов’язань по договору на закупівлю запчастин щодо проведення 100% попередньої оплати, вимагаємо п. 7.2. Проекту договору викласти в редакції:
«7.2. Оплата за ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ наступним чином:
- попередня оплата у розмірі 70 (сімдесят) % від загальної вартості Договору здійснюється ПОКУПЦЕМ у строк 5 (п’ять) календарних днів з дати укладення Договору та виставленого рахунку-фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА;
- послідуюча оплата у розмірі 30 (тридцять) % від вартості кожної окремої фактично поставленої партії ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:21
Дата подачі:
03.08.2023 09:44
Вирішення:
Внесення змін до умов проєкту договору у розділі «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» не передбачається. Умови оплати визначені в оголошенні про закупівлю та в проєкті договору встановлені відповідно до внутрішніх нормативних документів та розпоряджень Замовника, за результатом проведеного моніторингу ринку потенційних постачальників, та жодним чином не обмежують права потенційних Учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проєкту Договору
Номер:
9e5f678c46be4c9aacf229b5a7692dba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a8
Назва:
Внесення змін до Проєкту Договору
Вимога:
З метою мінімізації/виключення ризиків потенційних Учасників в частині строку, необхідного на закупівлю запчастин та розрахунків по них, виконання строку поставки Товару вимагаємо п.4.2. Проекту договору викласти в редакції:
«4.2. Поставка товару проводиться партіями протягом 7 місяців з дати отримання попередньої оплати згідно п.7.2. та на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Місце поставки: 02099, Україна, місто Київ, вулиця _________________.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати підписання на території ПОКУПЦЯ видаткової накладної/Акту приймання-передачі на ТОВАР.».
Пов'язані документи:
Замовник
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:21
Дата подачі:
03.08.2023 09:43
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови в проєкті договору встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Подовження терміну подання пропозицій учасниками
Номер:
53d6a2629e4d49fd87679efdd59cb29e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a7
Назва:
Подовження терміну подання пропозицій учасниками
Вимога:
7. Прохання до замовника закупівлі розглянути наші вимоги, внести відповідні зміни до Тендерної
документації та, враховуючи великий обсяг робіт з підготовки тендерної пропозиції у відповідності
до вимог Замовника закупівлі, продовжити термін подання тендерних пропозицій до 21.08.2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2023 - 7.pdf 03.08.2023 09:42
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:20
Дата подачі:
03.08.2023 09:42
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо подання тендерних пропозицій залишаються без змін
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до технічної специфікації
Номер:
75428adca47542d4b60f1fa37fd46111
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a6
Назва:
Внесення змін до технічної специфікації
Вимога:
6. Прохання до замовника закупівлі виправити у Додатку 2 «Технічна специфікація» стовпці
«Найменування товару» та «Технічна характеристика (технічна специфікація)» щодо позицій 3, 4, 5,
6, 7, 8, 9, 10, 11, 15, 16, а саме:
‐ поз.3 Найменування товару: зазначено «Каретка», а повинно бути «Лінійний кульковий
підшипник»; Технічні характеристики: зазначено «Н0141007_01_006», а повинно бути
«Н0141007_01_006 Isel»;
‐ поз.4 Найменування товару: зазначено «Вимикач кінцевий для дверного полотна (без кріплення)»,
а повинно бути «Перемикач Pizzato FR 507 ‐ великий роликовий»;
‐ поз.5 Найменування товару: зазначено «Вимикач кінцевий замка для бокових притульно‐
розсувних дверей»,а повинно бути «Перемикач Pizzato FR 5A2 ‐ малий роликовий»;
‐ поз.6 Найменування товару: зазначено «Ролик пластиковий для бокових притульно‐розсувних
дверей», а повинно бути «Комплект ролика [8431.10.0.01.340]»;
‐ поз.7 Найменування товару: зазначено «Ролик металевий для бокових притульно‐розсувних
дверей», а повинно бути «Ролик»;
‐ поз.8 Найменування товару: зазначено «Затвор барабанний для бокових притульно‐розсувних
дверей», а повинно бути «Замок циліндровий/EMKA/1048‐U18»;
‐ поз.9 Найменування товару: зазначено «Язик храповий для бокових притульно‐розсувних дверей»,
а повинно бути «Храповий язичок»;
‐ поз.10 Найменування товару: зазначено «Вимикач кінцевий пневматичний для бокових притульно‐
розсувних дверей», а повинно бути «Пневматичний кінцевий вимикач»
‐ поз.11 Найменування товару: зазначено «Комплект фотодатчиків для тамбурних розсувних
дверей», а повинно бути «Комплект фотодатчиків»;
‐ поз.15 Технічні характеристики: зазначено «EVAC 57384», а повинно бути «KN.57384»;
‐ поз.16 Технічні характеристики: зазначено «R1/4 Solenoidvalve арт. 11‐27781», а повинно бути
«KN.27781».
Вищезазначені найменування на позначення відповідають вимогам документації виробників
оригінальних запасних частин.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2023 - 6.pdf 03.08.2023 09:42
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:20
Дата подачі:
03.08.2023 09:42
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо предмету закупівлі встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до умов закупівлі
Номер:
7065b0bf65374d0886e2dc2f21acafc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a5
Назва:
Внесення змін до умов закупівлі
Вимога:
5.ЗгідноДодатку 2Тендерної документації«Документальне підтвердження технічним, якісним,
кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі», пункту 3 «Надання правових документів щодо
виготовлення та постачання товару», підпункту3.2 зазначено:
«3.2 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію
документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до
постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи
управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва
встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про
підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву
дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка
відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.».
Позиція 2 «Кнопка антивандальна 70/1/759 №883/2» та позиція 12 «Пружина газова крісла другого
класу 207084‐В» Технічної специфікації являються продукцією масового виробництва та надати копії
документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання
продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості
виробника тощо), не представляється можливим.
Враховуючи вищезазначену інформацію прохання до замовника закупівлі доповнити пункт 3.2
інформацією щодо не розповсюдження вимог пункту 3.2 для позиції 2 «Кнопка антивандальна
70/1/759 №883/2» та позиції 12 «Пружина газова крісла другого класу 207084‐В» Технічної
специфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2023 - 5.pdf 03.08.2023 09:41
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:19
Дата подачі:
03.08.2023 09:41
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до умов закупівлі
Номер:
b16640b94b584882a57ff4a8524a5082
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a4
Назва:
Внесення змін до умов закупівлі
Вимога:
4.Згідно Додатку 2Тендерної документації«Документальне підтвердження технічним, якісним,
кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі»,пункт 2 «Документи щодо підтвердження
виконання заданих вимог на товар», підпункт 2.2 зазначено:
«2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що
підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт
та/або сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю,
визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів
повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ
ГОСТ 32894:2016. Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок».
Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури
закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.».
В процесі опрацювання з виробниками та постачальниками предмету закупівлі виконання
зазначених замовником вимог Тендерної документації встановлено, що на позицію 2 «Кнопка
антивандальна 70/1/759 №883/2», позицію 3 «Каретка Н0141007 01 006» та позицію 12 «Пружина
газова крісла другого класу 207084‐В» Технічної специфікації не має можливості отримати зразки
документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до
постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Але ж при цьому можливе надання сканованих
зразків документів постачальника (учасника процедури закупівлі), що підтверджують якість та
походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Враховуючи вищезазначену інформацію прохання до замовника закупівлі підпункт 2.2пункту 2
«Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар»Додатку 2Тендерної
документації«Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам
предмета закупівлі» викласти у наступній редакції:
«2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, або офіційного
дистриб’ютора (представника) виробника,або постачальника (учасника процедури закупівлі), що
підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або
сертифікат якості тощо). Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної
відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити
відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 32894:2016.
Зразки документів виробника або постачальника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок».
Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури
закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2023 - 4.pdf 03.08.2023 09:40
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:19
Дата подачі:
03.08.2023 09:40
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до умов закупівлі
Номер:
265bf8eb0a914aa98bc60900243884f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-010360-a.a3
Назва:
Внесення змін до умов закупівлі
Вимога:
3. Враховуючи, що деякі компанії‐виробники продукції мають на території України офіційних
дистриб’юторів, просимо замовника закупівлі підпункт 3.1 в) пункту 3 «Надання правових
документів щодо виготовлення та постачання Товару»Додатку 2 Тендерної документації
«Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета
закупівлі» викласти у наступній редакції:
в) лист виробника, або офіційного дистриб’ютора (представника) виробника про представництво
його інтересів учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.08.2023 - 3.pdf 03.08.2023 09:40
- 150 протокол розгляду Вимоги по Запчастини до електропоїздів 3.docx 04.08.2023 09:18
Дата подачі:
03.08.2023 09:40
Вирішення:
передбачені тендерною документацією умови щодо документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановлені та затверджені відповідно внутрішніх нормативних документів та потреб замовника
Статус вимоги:
Відхилено