• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)

Торги не відбулися

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2023 16:36 - 01.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

перегляд рішення щодо дискваліфікації

Номер: a930248b29954dd9b8795676dff6a007
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-27-010082-a.b1
Назва: перегляд рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
Добрий день, шановний замовнику! Просимо Вас надати роз'яснення та переглянути рішення щодо дикваліфікації ТОВ "Директ Офіс Сервіс". Оскілько нами було подано згідно законодавства покращенні товари (закладки) .А саме: Індекси пластикові 12х45 5кол. 125 шт неон BUROMAX.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У відповідності до вимог п.п. 2 п. 41 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) згідно з якою проводиться процедура закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», зазначено: - Закладки з клейким шаром неонові 12*45, 100 шт., 5 кольорів. Натомість, ТОВ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС» (далі – Учасник) зазначив у своїй ціновій пропозиції: - Індекси пластикові 12х45, 5 кол. 125 шт. неон ВUROMAX. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації Замовника (а саме, кількості закладок в упаковці) та відповідно до п.п. 2 п. 41 Постанови підлягає відхиленню. У такому випадку, невідхилення пропозиції буде порушенням зі сторони Замовника, яке відповідно до законодавства про публічні закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У відповідності до п.п. 3 п. 19 Постанови, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Тобто, покращення якості предмета закупівлі можливе тільки після підписання договору. Крім того, у цьому пункті Постанови йдеться про покращення якості, а не зміну кількісних характеристик предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено