• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 308 в смт Бородянка Бучанського району Київської області (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

39 493 328.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 197 466.64 UAH
Період оскарження: 27.07.2023 16:11 - 17.08.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протокольного рішення №50-5-2023

Номер: b937df4384a74e07b462fb1e34c2b64d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-27-009550-a.a2
Назва: Скасування протокольного рішення №50-5-2023
Вимога:
28.08.2023 року Протокольним рішенням № 50-5-2023 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київський області було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРІС» в процедурі закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 308 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). ТОВ «ДОРІС» хоче звернути увагу Замовника, що Договірна ціна Пропозиції складена згідно з Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». В файлі Тендерної пропозиції ТОВ «ДОРІС» «21.Кошторис» на сторінках 7-11 надано Кошторисний розрахунок, № П-145 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами», в якому враховані вимоги ч.3.6. розділу ІІІ Тендерної документації про те, що кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, відповідно до інвесторської документації, включаються до договірної ціни із застосуванням розрахункового коефіцієнту інфляції K=1,273 (врахований загальний термін будівництва), до сумарних витрат, які пов'язані з інфляційними процесами при виконані робіт, а саме: прогнозні рівні інфляції першого та другого календарних років будівництва прийняті 1,273, тривалість будівництва 12 місяців. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами враховані в Тендерній пропозиції до всіх витрат, які пов'язані з інфляційними процесами при виконані робіт. Додаткових вимог щодо інших параметрів розрахунку Замовник в Тендерній документації не надавав. Результат розрахунку враховується в графі «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» Договірної ціни, наданої ТОВ «Доріс» у складі пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «ДОРІС» відповідає умовам технічної специфікації та не може бути відхиленою Замовником згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями). Вважаємо рішення Замовника помилковим та Вимагаємо відмінити Протокольне рішення (протокол) №50-5-2023 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київський області від 28.08.2023 року без процедури подання Учасником скарги до АМКУ у межах строків , передбачених Законом на оскарження Учасником рішень Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на вимогу повідомляємо: з метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням для всіх учасників визначено розмір розрахункового коефіціенту інфляції K= 1,273 відповідно до затвердженої, в установленому порядку інвесторської документації, з урахуванням загального терміну будівництва (що зазначено в Технічному завданні). Вказаний коефіціент застосовується до сумарних витрат за договірною ціною, які пов'язані з інфляційними процесами (відповідні графи, згідно Додатку 30 до Настанови (пункт 5.2)).). Вказаний коефіцієнт не є «довідковим» або «прогнозним», а вже є «фіксованим». Коефіцієнт розраховано згідно терміну будівництва та структурі робіт відповідно до інвесторської документації на об’єкт закупівлі, що пройшла експерту перевірку та за результатами якої Замовником вирахувано очікувана вартість закупівлі, включаючи кошти на інфляційні витрати відповідно до зазначеного в Технічному завданні коефіцієнту. Звертаємо увагу, що при виникненні труднощів розуміння вимог Технічного завдання Учасники мають право та змогу задати питання на «майданчику» електронної системи в розділі «Запитання до процедури», відсутність питання про правильне використання розрахункового коефіцієнту інфляції означатиме, що учасник повністю усвідомлює зміст та вимоги викладені Замовником при підготовці Закупівлі. Наданий Учасником розрахунок №П-145 не відповідає вимогам технічного завдання. Вихідні данні Розрахунку п.1.9,п.1,10,п.1.11,п.1.15,п.1.16,п.1.18…. містять значення та опис, які не відповідають Технічному завданню та умовам закупівлі, тому кінцевий розрахунок Учасника не міг бути виконаний коректно (учасник використав k=1,062), при застосуванні помилкових вихідних даних. Крім того, при правильному нарахуванні коефіцієнту, зазначеному в Технічному завданні, ціна пропозиції Учасника збільшилася б на 3510,3366 тис.грн , а загальна скала б - 38804,7727 тис.грн., що значно вище остаточної пропозиції Учасника. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Слід зазначити, що дискримінаційними вважаються вимоги, які ставлять учасників у нерівні умови, у даному випадку умови є рівними для всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Номер: 287fd96d20974849b8418abe97ffa7c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-27-009550-a.a1
Назва: Приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Додатку 7 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку щодо відсутності підстави відхилення тендерної пропозиції, передбаченої абзацом 7 пункту 43 Особливостей, а саме, що учасник не є громадянином російської федерації/республіки білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Разом з тим, звертаємо вашу увагу що пункт 43 Особливостей не містить абзацу 7. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що у п. 6 Додатку 7 тендерної документації допущено формальну помилку, яка не потребує внесення змін до тендерної документації і Учасник надає довідку щодо відсутності підстави відхилення тендерної пропозиції, передбаченої абзацом 9 пункту 44 Особливостей, а саме, що учасник не є громадянином російської федерації/республіки білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/республіки білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Статус вимоги: Відхилено