-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій закладів освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області)
Торги не відбулися
4 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
27.07.2023 16:02 - 04.08.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Номер:
6c809475ef0647fdb9f30cf20ab9f217
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-009344-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю
Скарга:
«27» липня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) було оприлюднене оголошення Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (надалі – «Замовник») про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій закладів освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-27-009344-a) (надалі – Процедура закупівлі).
Разом із оголошенням про проведення закупівлі була оприлюднена тендерна документація (далі – Документація), затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника Г.П. Крамаренко (протокол від 27.07.2023 № ___).
Ознайомившись з вимогами Документації Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі - Скаржник) вважає, що її положення не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону, порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, у тому числі права та інтереси Скаржника, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до п. 59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір.pdf 31.07.2023 15:41
- Скарга від 31.07.2023 року.pdf 31.07.2023 15:41
- Лист_відгук_до_аналогічного_договору.pdf 31.07.2023 15:41
- ТД кейтеринг.docx 31.07.2023 15:41
- Скарга від 31.07.23.docx 08.08.2023 10:42
- рішення від 02.08.2023 № 11928.pdf 02.08.2023 19:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.08.2023 № 1208.pdf 17.08.2023 09:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2023 № 13044.pdf 21.08.2023 11:39
- рішення від 18.08.2023 № 13044.pdf 23.08.2023 10:28
- нова редакція ТД кейтеринг 31.07.2023 (1).docx 04.08.2023 23:25
- про внесення змін до ТД 31.07.2023.docx 04.08.2023 23:25
- пояснення харчування дітей.docx 17.08.2023 13:06
- пояснення харчування дітей.docx 17.08.2023 15:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2023 15:45
Дата розгляду скарги:
16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.08.2023 19:53
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.08.2023 10:29
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.08.2023 10:29