-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Ліцею № 5 Павлоградської міської ради
Торги не відбулися
741 661.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 708.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 708.31 UAH
Період оскарження:
27.07.2023 09:54 - 01.08.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до АМКУ
Номер:
8de9bca3a47b440792493ec9dd49cecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-27-001485-a.b1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
27.07.2023 року Ліцеєм № 5 Павлоградської міської ради, далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом закупівлі: ДК 021:2015 -55510000-8 - Послуги їдалень, Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії. Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023.
Очікувана вартість закупівлі 741661,00 грн. без ПДВ.
До оголошення Замовником було додано Тендерну документацію на ВІДКРИТІ ТОРГИ
(з особливостями) ДК 021:2015 -55510000-8 - Послуги їдалень Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Ліцею № 5 Павлоградської міської ради із додатками, яка затверджена протоколом від 25.07.2023р. № 35 уповноваженою особою Юлією Половковою, далі «Тендерна документація».
ТОВ «ПАРТУМ 20» бажає прийняти участь у цій процедурі закупівлі але ознайомившись із Тендерною документацією виявлено дискримінаційні умови, які позбавляють вільної можливості наше Товариство реалізувати своє право на участь у цій процедурі закупівлі.
1. Згідно п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, передбачено, що «тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- Тендерна пропозиція (Додаток 2)
- Інформація та документи від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям (Додаток 3);
- Інформація про наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону (Додаток 4);
- Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація (Додаток 5);
- Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- Проект договору про закупівлю (Додаток 6);
- Гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись (Додаток 7);
- Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 8);
- Інформація про запровадження системи НАССР*;
*З метою підтвердження запровадження учасником процедури закупівлі щодо розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), такий учасник повинен надати Копія акту інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерство аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»), виданий на складські приміщення не раніше 2021 року та копію акту інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») виданий на складські приміщення не раніше 2021 року;
- інформація за підписом уповноваженої особи учасника, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля;
інші документи, передбачені вимогами цієї тендерної документації.
Переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи, встановлені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Тобто у складі пропозиції учасник повинен надати Копію акту інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерство аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»), виданий на складські приміщення не раніше 2021 року.
Але вказана умова є дискримінаційною для нашого Товариства та багатьох інших учасників з огляду на наступне.
ТОВ «ПАРТУМ 20» зареєстровано як юридичну особу 31.07.2020 року, що підтверджується випискою з ЄДРПОУ (копія додається).
У відповідності пункту 1 частини першої статті 6 та частини сьомої статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» вказаний Акт не є обов’язковим для суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність за напрямком організації харчування.
Замовник вимагає надати учаснику Акт інспектування або лист територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою згідно конкретного наказу, а саме: наказ Міністерство аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин».
Необхідно відзначити, що вказаний Наказ № 447 від 08.08.2019 року втратив свою чинність 01.03.2022 року згідно п. 3 Наказу Міністерства економіки України «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів» № 143-22 від 22.01.2022 року.
Таким чином, наразі отримати Акт складений за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів, за формою згідно наказу № 447 від 08.08.2019 року не є можливим.
Враховуючи той факт, що отримання Акту за формою, затвердженою Наказом № 447 від 08.08.2019 року не було обов’язковим, ТОВ «ПАРТУМ 20» не має такого Акту за вказаною формою.
Виконати вимогу Замовника зараз та отримати такий Акт за формою, затвердженою Наказом
№ 447 від 08.08.2019 року не є можливим через втрату чинності зазначеним наазом.
Наразі з метою підтвердження відповідності операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, видається відповідними органами Держпродспоживслужби Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 22.01.2022 року.
ТОВ «ПАРТУМ 20» як оператор ринку обігу харчових продуктів та з метою підтвердження своєї відповідності отримав Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 22.01.2022 року.
Таким чином наше Товариство повністю відповідає всім вимогам безпечності щодо обігу харчових продуктів, які вимагаються наразі діючим законодавством України, що підтверджується Актом складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 22.01.2022 року (копія додається).
Тому умова про необхідність надання у складі тендерної пропозиції «Акту інспектування або листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою згідно наказу Міністерство аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин», є дискримінаційною, такою що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із змісту Тендерної документації.
2. У відповідності до додатку 3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» п. 4. «Інші документи» Замовник передбачив наступну вимогу:
- надати листи-відгуки від бюджетних контрагентів за договорами про надання послуг з організації харчування, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 – х листів за попередні роки до дати оголошення відповідної процедури закупівлі). Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу.
Таким чином у вказаній закупівлі можуть прийняти участь виключно учасники, які безперервно працювали з бюджетними контрагентами у напрямку надання послуг з організації харчування у попередніх роках, тобто не пізніше 2022 року.
Але вказана умова є дискримінаційною для Скаржника та багатьох інших суб’єктів з огляду на наступне.
ТОВ «ПАРТУМ 20» основним видом господарської діяльності нашого Товариства «постачання інших готових страв» та починаючи з листопада 2020 року наше Товариство почало розвивати свою господарську діяльність з цього напрямку, в тому числі надання послуг їдалень та організації харчування.
В підтвердження такого досвіду наше Товариство має договори про надання послуг з організації харчування у 2020-2022 роках, але Замовниками цих послуг є не бюджетні заклади, а комерційні суб’єкти господарювання. Вказані договори були виконані повністю, належним чином, що підтверджується відгуками від Замовників (копії додаються).
Крім того, у 2023 році наше Товариство внаслідок участі у публічних закупівлях, уклало 5 договорів про надання послуг їдалень, в тому числі щодо харчування дітей шкільного віку у закладі соціального захисту. Вказані договори наразі виконуються, жодних заперечень від Замовників не поступало, що підтверджується відгуками (копії надаються).
Таким чином, ТОВ «ПАРТУМ 20» має великий обсяг позитивного досвіду у напрямку діяльності щодо організації харчування, в тому числі дітей, але прийняти участь у цій закупівлі не має можливості через вищезазначену дискримінаційну вимогу у Тендерній документації.
Вказана умова Тендерної документації порушує ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та повинна бути виключена із її складу.
Згідно із Рішенням АМКУ № 3323-р/пк-пз від 17.03.2023 ідентифікатор -
UA-2023-03-10-008952-a аналогічна умова Тендерної документації буда визнана дискримінаційною відносно нашого Товариства.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Антімонопольного комітету України.pdf.asice (1).zip 28.07.2023 20:17
- Рішення АМКУ № 3641 від 23.03.2023.pdf 28.07.2023 20:17
- Договір № 01 11 від 01.11.2020 року з ТОВ УНІКОЙЛ та акт наданих послуг.pdf 28.07.2023 20:17
- Договір № 01 12 від 01.12.2022 року з ТОВ МІЛК РІВЕР та відгук.pdf 28.07.2023 20:17
- Копія виписки ТОВ ПАРТУМ 20.pdf 28.07.2023 20:17
- Акт від 14.02.2023 року 100 2-23.pdf 28.07.2023 20:17
- Договір 6 від 01.02.2023 року із КЗ Верхньодніпровський дитячий будинок № 2 ДОР та відгук.pdf 28.07.2023 20:17
- CCF31072023.pdf 31.07.2023 16:50
- ТД харчування - з вересня 2023.docx 02.08.2023 12:01
- АМКУ (доповідна).docx 02.08.2023 12:01
- CCF31072023.pdf 02.08.2023 12:01
- АМКУ (відповідь на скаргу).docx 02.08.2023 12:01
- Відповідь на рішення АМКУ.pdf 02.08.2023 12:01
- Рішення від 01.08.2023 № 11760.pdf 01.08.2023 19:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2023 № 12667.pdf 15.08.2023 16:39
- рішення від 14.08.2023 № 12667.pdf 17.08.2023 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2023 01:19
Дата розгляду скарги:
14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 19:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.08.2023 10:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.08.2023 10:04