Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Паливний пелет код ДК 021:2015: 09110000-3)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Торги не відбулися
150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:26.07.2023 16:46 - 31.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги.
Номер:b13478169b434624b74281371a1cfa03
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-07-26-011088-a.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
В Додатку 2 п. 6 вимога про надання документу: Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, що виданий спеціалізованим експертом (екологічним аудитором), що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля, а саме на відповідність законам Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит». Наявність зазначеної вимоги може свідчити про дискримінаційні умови в тендерній документації, тобто ті, які обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:28.07.2023 23:29
Вирішення:Розглянувши вимогу від 28 липня 2023 року 23:29 № UA-2023-07-26-011088-a.a1, Замовник повідомляє наступне. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одним з доказів необхідного рівня якості поставки паливних пелетів є відповідність Постачальника вимогам діючого законодавства щодо захисту довкілля.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як для Замовників, так і Постачальника паливних пелетів, так само, як і інші підприємства, установи та організації їх філії та представництва чи об’єднання, окрім виробництва, інші господарські об’єктиявляються об’єктами екологічного аудиту в розумінні статті 2 Закону України "Про екологічний аудит".
Преамбулою даного закону передбачено: "Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності".
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про екологічний аудит", екологічний аудит – це документальне оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Замовник зазначає, що відповідно до статті 34 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадян.
Щодо опису планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, відповідно до статті 54 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійснення своєї діяльності зобов’язань вживати необхідні заходи щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я люди в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуюче те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища збоку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, Замовник маємо право це перевірити, вимагаючи документ, що виданий спеціалізованим експертом (екологічним аудитором), що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля, а саме на відповідність законам Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про екологічний аудит».