• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп"ютер.

Переваги надаються м. Стрию та Стрийському району

Завершена

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 180.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 15:20 - 25.03.2018 15:25
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: e70a761709094824a4b8351cde4d9dbe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-002296-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Перевага до учасників з м. Стрий, суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен знаходитись в населеному пункті Замовника. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога прописана під конкретного учасника або учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в оголошенні, порушують п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.