• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

571 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 571.44 UAH
Період оскарження: 03.02.2018 17:54 - 16.02.2018 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 71f5ce4779e04c80b3f7e286307b0d4b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-03-000047-b.c1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
Вих. № 1 від «07» березня 2018 р. ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Антимонопольного комітету України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Фізична особа - підприємець Квик Сергій Володимирович 79012, м. Львів, вул. Остроградських, 5/61 Ідентифікаційний номер – 3126406512 тел.: +38-096-472-67-17 e-mail: bkolpak@outlook.com ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Середня загальноосвітня школа №1 м. Львова 79049, Україна, м. Львів, вул.Трильовського,17 код ЄДРПОУ 25224864 тел.: +38-0322-22-58-38 e-mail: ruslanabyx1@ukr.net СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ Відповідно до оголошення № UA-2018-02-03-000047-b, яке розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу 03.02.2018 р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-03-000047-b), Замовником - Середня загальноосвітня школа №1 м. Львова (далі по тексту – Замовник), було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг - кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування). Згідно даного оголошення, кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив – до 19.00 год. 20.02.2018 р. Аукціон відбувся 21.02.2018 р. Тендерна пропозиція ФО-П Квик Сергія Володимировича (далі по тексту – Учасник) визнана електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною. А 27.02.2018 р. було опубліковано протокол засідання тендерного комітету про відхилення моєї тендерної пропозиції через невідповідність вимогам тендерної документації. На мою думку при проведенні процедури закупівлі було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та несправедливо прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Квик Сергія Володимировича з наступних причин. 1. Єдиною підставою відхилення моєї тендерної пропозиції була відсутність у складі пропозиції «листа щодо ознайомлення учасником з умовами договору та гарантування своїх зобов’язань за ним». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив – до 19.00 год. 20.02.2018 р. Відповідно 20.02.2018 р., маючи намір взяти участь у процедурі закупівлі, я завантажив документи тендерної пропозиції через авторизований електронний торговельний майданчик «Держзакупівлі.онлайн». Останній файл моєї пропозиції під назвою «згода проект-001.jpeg» (додається додатком до даної скарги), який саме і містив лист щодо ознайомлення учасником з умовами договору та гарантування своїх зобов’язань за ним, був завантажений на майданчик о 18.58 год. 20.02.2018 р. Функціональна кнопка «опублікувати» тендерну пропозицію, була натиснута мною о 18.59 год. 20.02.2018 р. Тобто всі дії, щодо подання своєї тендерної пропозиції я вчинив вчасно, а саме до 19.00 год. 20.02.2018 р., згідно умов оголошення. Проте, з не залежних від мене причин, останній файл моєї пропозиції не був завантажений у центральну базу даних. Це підтверджується листом від ТзОВ «Держзакупівлі.онлайн» вих. № 020318-6 від 02.03.2018 р. (додається додатком до даної скарги). Тобто відсутність даного листа у складі моєї тендерної пропозиції і послужило підставою для відхилення моєї пропозиції. Хоча я здійснив усі необхідні дії та подав (завантажив) на майданчику в електронній системі всі документи, згідно вимог тендерної документації. Отже, в даному випадку було порушено моє право на вільний доступ до участі у процедурі закупівлі та подання тендерної пропозиції. Крім того, вважаю, що відсутність у складі пропозиції «листа щодо ознайомлення учасником з умовами договору та гарантування своїх зобов’язань за ним» все одно не мала б слугувати підставою для відхилення моєї пропозиції. Відсутність даного листа жодним чином не впливає на зміст моєї пропозиції. Оскільки та інформація, яка містилася у відсутньому листі, відображена у іншому документі, який подано мною у складі пропозиції, а саме у «проекті договору». Я подав підписаний власноручним підписом та завірений печаткою сам проект договору, який передбачено у тендерній документації замовника. Тим самим я і підтвердив згоду з умовами договору та взяття зобов’язань щодо виконання цих умов договору. Крім того, на кожній сторінці проекту договору я додатково проставив напис «Даним погоджуюсь із проектом договору та з істотними умовами договору замовника» (додається додатком до даної скарги). Звертаємо вашу увагу на те, що саме з метою усунення формальних та незначних підстав для відхилення тендерних пропозиції у ЗУ «Про публічні закупівлі» була передбачена норма щодо формальних «несуттєвих) помилок. А саме, відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 «Про публічні закупівлі» зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вважаємо, що в даному випадку відсутність вище вказаного листа мала бути розцінена Замовником як формальна помилка, яка жодним чином не впливає на зміст моєї пропозиції. Підсумовуючи все вище викладене, вважаю, що моя пропозиція щодо участі у процедурі за купівлі - № UA-2018-02-03-000047-b була відхилена незаконно. Відповідно незаконно було обрано переможцем процедури закупівлі і наступну пропозицію, оскільки замовник не мав права приступати до розгляду наступної пропозиції. Чим порушено такі принципи публічних закупівель, як економія бюджетних коштів, добросовісна конкуренція та неупереджена оцінка пропозицій учасників. Враховуючи все вищенаведене, прошу: 1. Прийняти мою скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФО-П Квик Сергія Володимирович. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо обрання переможцем процедури закупівлі КП ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ ГАЛИЦЬКОГО РАЙОНУ М. ЛЬВОВА. 4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог ЗУ №Про публічні закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення № 101 від 07 березня 2018 року з підтвердженням зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України. 2. Лист щодо ознайомлення учасником з умовами договору та гарантування своїх зобов’язань за ним», файл моєї пропозиції під назвою «згода проект-001.jpeg». 3. Лист від ТзОВ «Держзакупівлі.онлайн» вих. № 020318-6 від 02.03.2018 р. 4. Проект договору про закупівлю. ФО-П Квик Сергій Володимирович _________________ МП, підпис
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.04.2018 21:06
Автор: ФОП Квик Сергій Володимирович, Квик Сергій Володимирович +380964726717 bkolpak@outlook.com