• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та відеоспостереження об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР

Відкриті торги, відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами й доповненнями)

Завершена

7 479 043.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 395.22 UAH
Період оскарження: 26.07.2023 15:05 - 31.07.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

на неправомірні та дискримінаційні вимоги

Номер: 7711b9b533a5405abdf3b906ba889c07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-26-008397-a.a1
Назва: на неправомірні та дискримінаційні вимоги
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради (далі – «Замовник») оприлюднило оголошення за ідентифікатором UA-2023-07-26-008397-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та відеоспостереження об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР. Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій - 03.08.2023 01:00. Так, згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – «Закон») 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 2. ст. 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Згідно ч. 4. ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Оскільки Товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРБІС-ОХОРОНА» (далі – «Скаржник») були виявлені неправомірні дискримінаційні вимоги, що суперечать принципам закупівлі, які визначені в ст. 5 Закону, керуючись ст. 18 Закону та п. 59 Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 19 жовтня 2022 року, ми використовуємо своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації замовника, а саме: Перш за все звертаємо вашу увагу на те, що Замовником вже було проведено закупівлю на дану послугу, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-02-011306-a, на Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР від 02.06.2023 р, оголошена вартість 7 452 298,08 грн з ПДВ, в якій взяли участь чотири учасники: 1. ТОВ "БЕЗПЕКА К9" - 2 331 000 грн з ПДВ; 2. ТОВ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" - 3 871 728 грн з ПДВ; 3. ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА"- 4 570 964,1 грн з ПДВ; 4. ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ" - 7 414 738,51 грн з ПДВ. Також повідомляємо, що в умовах вищезазначеної закупівлі містилась дискримінаційна вимога про обов’язкове обстеження об’єкту, яка вказує на зацікавленість Замовника в конкретному постачальнику, яку успішно оскаржили ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", та дану вимогу було виключено з тендерної документації. Та на етапі кваліфікації вищезазначена закупівля була скасована у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, згідно Протоколу № 108 від 04.07.2023: «Виявлено порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі, безпосередньо, технічне завдання на послуги сформовано з технічними помилками щодо закупівлі послуг в частині не включення усіх необхідних обсягів, а також розміру очікуваної вартості закупівлі. Станом на 04 липня 2023 року Закупівля перебуває у статусі «Кваліфікація». З урахуванням вказаного Замовник не може завершити вказану процедуру із наявним технічним завданням». По закінченню періоду оскаржень, 26.07.2023р, Замовник оголошує нову закупівлю з ідентифікатором UA-2023-07-26-008397-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та відеоспостереження об’єктів КНП «КЛШМД» ДМР, в якій містяться зміни в технічному завданні, порівняно з попередньою закупівлею, а саме: додано 2 пости охорони та міститься вимога забезпечити систему відеоспостереження власним обладнанням та матеріалами, а також обслуговуванням та технічним супроводом. Оскільки закупівля оголошена за кодом ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, вимога про забезпечення системи відеоспостереження власним обладнанням та матеріалами, а також обслуговуванням та технічним супроводом є неприпустимою, оскільки вищезазначена послуга має інший код ДК та має закуповуватись окремою процедурою. Разом з тим, Замовником було додано низку вимог у частині кваліфікації, що є непропорційним додатковим вимогам у технічному завданні, що вказує на бажання Замовника не допустити до процедури закупівлі небажаних учасників, та всупереч всьому обрати «свого» постачальника. Нагадуємо, що закупівля була скасована у зв’язку з помилками та неповною інформацією у технічному завданні, але не у частині кваліфікаційних вимог. Отже, в попередній закупівлі Замовник зазначив наступні кваліфікаційні вимоги: Додаток 1 до тендерної документації Закупівля UA-2023-06-02-011306-a (додається окремим файлом) В новій закупівлі, враховуючи додані Замовником два пости охорони, кваліфікаційні вимоги виглядають так: Додаток 1 до тендерної документації Закупівля UA-2023-07-26-008397-a (додається окремим файлом). Звертаємо вашу увагу, що на даний момент послуги Замовнику надає ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ", та Скаржником вбачаються відверті ознаки змови Замовника з даним учасником, а саме: - Небажання Замовника обирати іншого постачальника в попередній закупівлі. - Кардинально різні кваліфікаційні вимоги, зважаючи на незначну зміну технічного завдання, що саме по собі є теж сумнівним, оскільки попередні закупівлі були ідентичні скасованій, а саме: 3.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) протягом 2020-2023 рр. (в кількості не менше 17 охоронників у зміні одночасно), Аналогічним вважається договір: за ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку» та за кількістю охоронників у зміні одночасно відповідно до п.3.1.1. Чому саме 2020-2023, та чому саме 17 охоронників у зміні за одним договором, а не до прикладу два чи три договори за один і той же період з навіть більшою кількістю постів одночасно та чому не пізніше 2020 року, якщо надання більш пізніх договорів доводить більший досвід, стаж та надійність компанії. Напевно тому, що саме в цей період ТОВ «СОЮЗ-ГАРАНТІЯ» надавали та надають послуги Замовнику та можуть надати саме такий аналогічний договір. 1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність засобів радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт у кількості 20 шт. 1.3.1. На підтвердження права власності або оренди надати копії документів, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) - договір оренди(або інший договір користування) або видаткові накладні на придбання/права користування та дозволи, видані учаснику, на експлуатацію в регіоні надання послуг; 1.3.2. Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками). Оскільки з усіх учасників попередньої закупівлі тільки ТОВ «СОЮЗ-ГАРАНТІЯ» знаходиться в м. Дніпро і з урахуванням того, що вони на даний момент надають послугу Замовнику, лише вони і мають вищезазначений договір з ДП «Український державний центр радіочастот» та дозволи на користування радіочастотами у м. Дніпро на 20 радіостанцій. Іншим потенційним учасникам укладати договір та отримувати дозволи на 20 радіостанцій у м. Дніпро для участі у закупівлі не є доцільним. Укласти договір та отримати дозволи можна в період укладання договору з Замовником, отже вимога є дискримінаційною та написаною знову ж таки з метою недопущення інших учасників крім «свого». Довідка в довільній формі про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником. В штаті Учасника повинно нараховуватись не менше 51 (шістдесят вісім) працівників (охоронників).- (доречі незрозуміло п’ятдесят одного чи шістдесят вісім) Нагадуємо, що технічне завдання попередньої закупівлі містило 15 постів охорони, та в кваліфікації вимагалось підтвердження наявності в штаті учасника не менше 15 охоронників, новою закупівлею передбачається 17 постів охорони, та на підтвердження кваліфікації потрібно підтвердити наявність в штаті учасника не менше 51 (шістдесят вісім) працівників (охоронників). Яким чином зміна п’ятнадцяти постів на сімнадцять призвела до таких змін у кваліфікаційних вимогах. Отже, з огляду на вищенаведене, Скаржником вбачається відверта змова між Замовником та ТОВ «СОЮЗ-ГАРАНТІЯ», пропозиція якого, доречі, була значно дорожчою ніж пропозиції інших учасників, та спотворення результатів торгів, з метою отримання надприбутків та містить всі ознаки перевитрат бюджетних коштів, що є неприпустимим в принципі, а з огляду на військовий стан тим більше. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію шляхом виключення вимоги про забезпечення системи відеоспостереження власним обладнанням та матеріалами, а також обслуговуванням та технічним супроводом, оскільки вона не відповідає коду ДК закупівлі, та в Додаток 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» шляхом повернення кваліфікаційних вимог, які були викладені в тендерній документації закупівлі UA-2023-06-02-011306-a, оскільки вищезазначений Додаток повністю змінений з метою недопущення потенційних учасників в процедурі закупівлі, та лобіювання інтересів ТОВ «СОЮЗ-ГАРАНТІЯ»
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.08.2023 20:18
Автор: ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА", Ольга Гарбіс +380972699180 tender@garbis.com.ua