-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2018 17:11 - 20.03.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт»
Номер:
ab92740fa3e04111a2dfc6462711cfd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001756-a.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт»
Вимога:
Комісія з допорогових закупівель Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації
С.С. Хижчук
03087, м. Київ, вулиця Пітерська, буд.12 .
ТОВ «Інтерметалпласт»,
07400, Київська область, м. Бровари, вул. О.Оникієнка, буд.77-а
Тел.097-215-90-96
Ел. Пошта: 3993@ukr.net .
Копія:
Державна аудиторська служба України –
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4.
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10.
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3.
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Управлінням освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2018-03-15-001756-а на «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленска, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ «Інтерметалпласт»
2. ТОВ ВКФ "Атлант Плюс"
Ціна учасника ТОВ «Інтерметалпласт» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника відхиливши пропозицію, через начебто відсутність скан-копії ліцензії ТОВ «Інтерметалпласт» на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. (Ліцензія наявна в пропозиціях, тільки ця ліцензія належить нашому субпідряднику, з яким у нас підписаний договір. До цих пропозіцій ми ще додали всі необхідні документи нашого субпідрядника).
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Інтерметалпласт», та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки: (необхідно написати перелік додатків, які подаються разом зі зверненням, якщо такі є).
З повагою,
Директор
ТОВ «Інтерметалпласт»____________________А.Г Артюх
29.03.2018р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2018 14:37
Вирішення:
вимога/скарга не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.03.2018 16:37
Підтвердження вирішення:
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"
Артюху А. Г.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 29.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в СЗШ № 74 за адресою: вул. Смоленська, 4 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії). ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" дану вимогу не виконало. Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Задовільнена:
Ні