-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 295 за адресою: вул. М. Донця 17/46 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 295 за адресою: вул. М. Донця 17/46 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
15.03.2018 17:10 - 20.03.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівліUA-2018-03-15-001749-a
Номер:
d32967df42b445298525af574a84c73d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001749-a.a2
Назва:
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівліUA-2018-03-15-001749-a
Вимога:
Оскарження
рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001749-a
ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №93від 26.03.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-15-001749-a
Відповідно до протоколу розкриття №93 від 26.03.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата :
1.Замовник посилається :
Відсутня довідка з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик.
Доводимо до вашої уваги: відповідь Міністерства юстиції
До Міністерства юстиції надходять численні звернення щодо отримання відомостей про відсутність/наявність юридичної особи в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з цим інформуємо про таке.
Відповідно до частини першої статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
До початку ведення цього Єдиного державного реєстру Міністерство юстиції продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (пункт 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171).
Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 11 січня 2012 року № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 січня 2012 року за № 28/20341, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення вносяться лише відомості про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
Таким чином, у Міністерства юстиції відсутні повноваження стосовно надання документу щодо притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною.
Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження ДНЗ№295 docx.pdf 28.03.2018 15:23
Дата подачі:
28.03.2018 15:23
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.03.2018 16:19
Підтвердження вирішення:
ТОВ "УНК "МЕГАПОЛІС"
Новосьолу Ю.В.
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло та опрацювало вашу вимогу від 28.03.2018.
За результатами повідомляємо, що закупівля «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 295 за адресою: вул. М. Донця 17/46 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» складалась виключно в порядку та з дотриманням всіх вимог Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13. 04. 2016 № 35.
Під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг комісія з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Комісія з допорогових закупівель) керується виключно чинним законодавством.
Згідно п.п. 6.3 п.6 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Однією з вимог до кваліфікації учасників було передбачено надання учасниками інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (документ повинен бути датований не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик).
Кожен учасник має право до закінчення строку подання пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закуівель та з аргументованим проханням внести зміни. До нашого управління звернення від Вас не надходили.
Інформаційної довідки з єдиного державного реєстру осіб про те, що учасника не було притягнуто згідно із Законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення наявна не тільки у одного учасника, а й у інших учасників, які брали участь у закупівлях, Ви дану вимогу не підтвердили.
Окремо хочемо зазначити, що відповідно до Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Таким чином комісія з допорогових закупівель вважає, що рішення щодо дискваліфікації Вашої пропозиції є таким, що відповідає чинному законодавству.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога про дискваліфікацію та Змова
Номер:
7c17cc36ac5549efbeee3ef08b6a3474
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-15-001749-a.b1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію та Змова
Вимога:
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-15-001749-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлю UA-2018-03-15-001749-a на Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 295 за адресою: вул. М. Донця 17/46 Солом’янського району м. Києва
за кодом CPV 45450000-6.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" " «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»:
В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає:
п. 8) Надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис / цивільно-правововий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. . ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не надало .
В Технічних вимогах до виробів:
1. Учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс» не були надані технічні характеристики, тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. (Профіль групи Veka включає профільWHS з товщиною зовнішньої стінки 2,7 мм, що не відповідає вимогам закупівлі)
2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів зазначений профіль групи Veka, постачальник ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ № сертифіката UA 17700119785. По-перше, даний постачальник не є переробником профілів групи Veka, по-друге сертифікат із зазначеним номером не надано учасником TOB «ВКФ Атлант-плюс», тобто сертифікати від Veka, а вікна від ТОВ ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ.
3. У відомості ресурсів прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4І-16арг-4І, в специфікації прописані склопакети 44мм 4І-16арг-4-16арг-4І, що не відповідає вимогам закупівлі 4І-14-4-14-4і.
4. В розрахунку енергоефективності прорахований 2 енергозберігаючий з аргоном 32мм, що не відповідає ні заявленому в відомості ресурсів (двокамерній 3 Енергозберігаючі з аргоном44мм), ні заявленому в специфікації (двокамерній 2 Енергозберігаючі з аргоном 44мм), ні вимогам закупівлі двокамерній 2 Енергозберігаючі 40 мм.
Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника.
Саме головне: ЗМОВА УЧАСНИКА . Так, у документах наданих замовником «Умови закупівлі» та дефектних актах, які надавались замовником для публічного доступу в системі «Прозорро», а саме в правому верхньому куті міститься порядковий номер програмного комплексу, який присвоюється кошторисним документам до кожного об'єкта індивідуально , т.е. даний номер повністю співпадає з номером учасника TOB «ВКФ Атлант-плюс» що говорить про те, що майбутній «переможець» готував сам для себе обсяги робіт для участі в майбутній закупівлі , що це надавало йому можливість вписати ті роботи, які могли б не виконуватися або збільшити обсяги робіт, (щоб конкурентам було фінансово не вигідно), що фактично перевищувало суму виділену для даної закупівлі і суттєво знижувало конкуренцію інших учасників. Також е накладна TOB «ВКФ Атлант-плюс» яка підтверджує що учасник ще в січні робив документи, а тендер був об’явлено 27 лютого 2018 року. Йде пряме лобіювання та змова замовника з TOB «ВКФ Атлант-плюс» . ( Долучаємо файли)
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ "ВКФ Атлант-плюс".
.
Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності, а ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
дискваліфікувати.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про дискваліфікацію по ДНЗ№295.pdf 28.03.2018 08:57
- Умови закупівлі вікна ДНЗ 295(замовник).pdf 28.03.2018 08:57
- 1.8.13 Документи вул. Донця_ 17_46.pdf (Атлант плюс).pdf 28.03.2018 08:57
Дата подачі:
28.03.2018 08:57
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2018 19:21
Підтвердження вирішення:
Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 28.03.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення тендерного комітету управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №100 від 27. 03. 2018 р) щодо закупівлі «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в ДНЗ № 295 за адресою: вул. М. Донця 17/46 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляємо наступне: Тендерний комітет управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівля капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Закону «Про публічні закупівлі».
1. Однією з вимог замовника, зазначеного в п. 8 умов закупівель було прописано, що учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу/штатний розпис/цивільно-правовий договір інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та виконроба. Учасником ТОВ “ВКФ Атлант-плюс” дану вимогу було виконано в повному обсязі, оскільки було надано штатний розпис на зазначених співробітників. 2. Окремо зазначимо, що у специфікації Учасника указані склопакети 44 мм 4i-16apr-4-16arp, що є негіршими аніж вимагає Замовник. Оскільки Замовника задовольняють запропоновані характеристики, оскільки вони є кращими, аніж зазначені в умовах, які не обмежували учасників в наданні матеріалів з кращими характеристиками ми не вбачає порушень в своїх діях. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що неодноразове подання ВАМИ безпідставних скарг, які містять неправдиву і недостовірну інформацію, стосовно Замовника, а також подання неупереджених, документально необгрунтованих доказів, безпідставних звинувачень вказують на ваш постійний тиск на Комісію з допорогових закупівель. Рішення Комісії з допорогових закупівель управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 100 від 27.03.2018 року є правомірним, а Вимога такою, що не підлягає задоволенню.
Задовільнена:
Ні