-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Бережинського ліцею "Лідер" Первозванівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області. Коригування за адресою: Кіровоградська область, Кропивницький район, с. Бережинка, вул. Центральна 97-А
Торги відмінено
4 774 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 873.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 873.35 UAH
Період оскарження:
26.07.2023 11:15 - 31.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна умова тендерної документації
Номер:
881123b37f3f4e669d22a6e07ff3d95f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-26-003565-a.c1
Назва:
Дискримінаційна умова тендерної документації
Вимога:
Доброго дня. В додатку 1, пункту 3 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду аналогічного за предметом закупівлі договору», встановлено вимогу для Учасників щодо надання аналогічного договору підряду предметом якого є будівництво, реконструкція, капітальний ремонт закладу освіти клас наслідків (відповідальності СС2 або СС3) укладений та виконаний учасником у період з 2020 по 2023 роки.
Вимога щодо надання аналогічного договору укладеного саме з закладом освіти безпідставно звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які здатні забезпечити якісне та своєчасне виконання робіт, але мають досвід будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції будівель інакших, аніж заклади освіти. Замовником не обґрунтовано у тендерній документації необхідності наявності саме такої вимоги. Будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкція закладу освіти не є відмінним від будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції будівель іншого призначення, таких як лікарні, громадські будівлі, об’єкти соціально-культурного призначення та інші.
При цьому, Учасник може підтвердити досвід виконання аналогічного договору будівництва об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з (СС2 або СС3) наслідками.
Замовником всупереч ч. 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону встановлено у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону). Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 4 ст. 22 Закону). Враховуючи викладене, тендерна документація Замовника не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципам публічних закупівель, призводить до обмеження кола учасників процедури та унеможливить об’єктивне визначення переможця у процедурі закупівлі.
Виходячи з практики оскаржень учасниками, рішеннями АМКУ такі вимоги також визнані дискримінаційними.
Згідно з розділом 2 тендерної документації замовника фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. А замовник в свою чергу, має право Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
В зв’язку з чим, просимо усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації, а саме, в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації Замовника виключити слова «закладу освіти».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2023 16:48
Вирішення:
Доброго дня! Згідно з абзацом 3 пункту 51 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, тому тендерну документацію скасовуємо і оприлюднюємо тендерну документацію зі змінами.
Статус вимоги:
Задоволено